Tuning, wasz i ze świata
-
Może znów ktoś się skusi Klikk
-
Może znów ktoś się skusi
Klikkja niestety nie
-
ja niestety nie
cena szczerze mówiąc jest powalająca
-
cena szczerze mówiąc jest
powalającatzn. zła czy dobra ? bo ja się nie znam
-
Te lampy były fabrycznie montowane w ostatnich Maruti Esteem - Indyjski Swift sedan, a że ruch tam jest lewostronny, to na naszych drogach te reflektory nieźle oślepiają tych jadących znad przeciwka (a kierowca oczywiście odnosi wrażenie, że lepiej oświetlają drogę...). Pewnie dlatego nie mają tej homologacji.
-
bo nie mówi, ta norma tyczy
się w ogóle czego innego, a dokładnie procesu produkcji i procesów z nią związanych ...No to przeciez napisalem...
ok - napisz mi co Ci daje
atest, tak naprawdę ?
Nie mówię - że firma, bla bla
bla, szereg badań i itp. tylko co to tak naprawdę daje ?
Bo każdy może wytłoczyć E na
"szkle" reflektora i będzie ok ...Chyba sam odpowiedziales - "szereg badan i itp" - wsrod tych badan sa badania pod wzgledem wytrzymalosci, trwalosci, a takze kierunku i sposobu odbijania swiatla.
przecież napisał, że na
stacji ustawiał.
H4 czy nawet H1 nie dadzą
takiego światła jak china allegro power xenon, gdzie ludzie świecą w przydrożne drzewa, bo ani
nie ustawią, a montują we własnym garażu ...Niby tak, ale klosz odbija swiatlo, zle uformowany moze odbijac swiatlo nieprawidlowo. Napewno chwali sie, ze kolega odwiedzil warsztat i ustawil swiatla. Ok. dalem troche upust swojemu wkur...u na ludzi, ktorzy drutem montuja samochod a pozniej swieca jednym reflektorem na Maroko, a drugim na Kaukaz...
Ps. Odnosnie jakosci nie chce sie wdawac w dyskusje, bo na tym polega moja praca (wiec bede bronil tego typu testow bardzo dlugo). Moze ujme sprawe inaczej - czy gdyby to byly hamulce - wsadzilbys sobie niesprawdzone, niepodlegajace ZADNYM normom klocki, tarcze, czy wezyki od plynu? Jesli tak - ufny z Ciebie chlopak
-
podrożały
-
Chyba sam odpowiedziales -
"szereg badan i itp" - wsrod tych badan sa badania pod wzgledem wytrzymalosci, trwalosci, a
takze kierunku i sposobu odbijania swiatla.ja pisałem konkretnie co Ci daje atest ... bo równie dobrze można dać komuś dużo $$ i będzie wszystko ok ...
Ok. dalem troche upust swojemu wkur...u na ludzi, ktorzy
drutem montuja samochod a pozniej swieca jednym reflektorem na Maroko, a drugim na Kaukaz...tak jak piszesz, ale akurat kolega je ustawił, więc powinny być ok.
W końcu mało co który kierowca pamięta w atestowanych lampach ustawiać przynajmniej raz w roku światła na stacji ( bo na stacji czasem jest leniwy pan i trzeba się prosić ... )Ps. Odnosnie jakosci nie chce
sie wdawac w dyskusje, bo na tym polega moja praca (wiec bede bronil tego typu testow bardzo
dlugo).o jakości to ja też trochę mogę poopowiadać, w końcu jestem na takim, a nie innym kierunku i czy chcę czy nie chcę mam styczność z zarządzaniem produkcją, obróbką plastyczną, tworzywami polimerowymi i itp.
Moze ujme sprawe inaczej - czy gdyby to byly hamulce - wsadzilbys sobie niesprawdzone,
niepodlegajace ZADNYM normom klocki, tarcze, czy wezyki od plynu? Jesli tak - ufny z Ciebie
chlopakczasem jak nie masz pod ręką paska albo rurki czy podobnych rzeczy, a coś Ci nawali to nie patrzysz na atesty i itp.
Poza tym wężyki od płynu hamulcowego muszą się sprawdzać wytrzymałościowo ... zresztą nie o nich tu mowapodrożały
o ile ?
-
o dobrą flaszkę :mikolaj:
30-40zł jak dobrze pamiętam. -
ja pisałem konkretnie co Ci
daje atest ... bo równie dobrze można dać komuś dużo $$ i będzie wszystko ok ...
Poza tym wężyki od płynu
hamulcowego muszą się sprawdzać wytrzymałościowo ... zresztą nie o nich tu mowaCo mialem na mysli - swiatla, tak jak wezyk, odpowiadaja za bezpieczenstwo na drodze - Twoje i innych. Tak jak wezyk nie bedzie fajnie jak sie polamia, popekaja, albo beda oslepiac innych.
Co daje atest? To, ze masz jaka taka pewnosc, ze zostalo to jako tako przebadane pod wzgledem jakosci. To, ze wydales kase - ze faktycznie jest to to, za co placisz.a coś Ci nawali to nie patrzysz na atesty i itp.
Jak cos nawali owszem, mowa o tym, ze wymieniasz cos w garazu, w warsztacie na wlasne zyczenie - Ty powolujesz sie na sytuacje awaryjna.
Podsumowujac - ja bym nie ryzykowal takiej zmiany, ale sam moge byc w bledzie, moge sie mylic. Napewno chwali sie, ze kolega wyregulowal sobie te swiatla, bo to co sie dzieje na ulicach - jest zalosne, sam gdy widze takiego debila za soba, ktory jezdzie na dlugich, bez skrupulow wlaczam przeciwmgielne i na nich jade, albo daje sie wyprzedzac i wlaczam dlugie i halogeny na czas krotki.
Ps. To jest 666 odpowiedz w tym watku ]:-)
-
Lotka do sedana KlikKkKkk
-
Szkoda, ze ta norma nie mowi
nic o ich rzeczywistej jakosci
Szkoda tez, ze ludzie
zmieniaja sobie swiatla na nieatestowane.
Szkoda, ze dzieki takim
osobom nic nie widze jak jade z przeciwnej strony...No i co z tego, że nieatestowane? Niektóre lampy w seryjnych autach są montowane, mają niby atesty, a i tak oślepiają. Jak lampy są dobrze ustawione to nie powinny oślepiać.
tzn. zła czy dobra ? bo ja
się nie znamWedług mnie cena znośna - porównując z cenami lamp clear do innych samochodów.
-
Lotka do sedana
KlikKkKkkKurczę, za grosze poszedł...
-
Kurczę, za grosze poszedł...
trzeba było brać
-
trzeba było brać
Za tą cenę nie byłoby źle. Ale nawiasem mówiąc to sedan jest za wąski i taki spojler głupio na nim wygląda - robi się jeszcze bardziej wysoki i wąski
-
Za tą cenę nie byłoby źle.
Ale nawiasem mówiąc to sedan jest za wąski i taki spojler głupio na nim wygląda - robi się
jeszcze bardziej wysoki i wąskito co marudzasz jak Ci się nie polubował
-
to co marudzasz jak Ci się
nie polubowałAle za tą cenę mógłbym go polubić. Pomalowałbym sobie go sprayem i jazda :mikolaj:
-
brac,brac lampy
-
2 para mi niepotrzebna
-
2 para mi niepotrzebna
i co sie chwalisz