[GTi] Jaki piggyback lub standalone do wysterowania ?
-
Witam tak jak w temacie, wiadomo że na PL rynku najlepiej mieć Emu Ecumaster, niestety cenowo używki też są dość drogie, ma ktoś jakąś tańsza alternatywę ?
Ostatecznie jaki piggyback, bo trochę mam za bogato na mieszance i przydało by się to wystroić jak coś wejdzie przyszłościowo - SMT6 da sobie z tym radę czy lepiej EcuMaster-em DET3 się zainteresować ? Jeśli ktoś w tej materii posiada doświadczenie będę wdzięczny za info. -
Zawsze można szukać zabytku DET2, a co masz zrobione że masz za bogato ? Jeszcze widziałem wynalazki typu unichip i inne cuda.
A najtaniej to no nie wiem..., rezystor w dolot ? -
Witam tak jak w
temacie, wiadomo że na PL rynku najlepiej mieć Emu Ecumaster, niestety cenowo używki
też są dość drogie, ma ktoś jakąś tańsza alternatywę ?
Ostatecznie jaki
piggyback, bo trochę mam za bogato na mieszance i przydało by się to wystroić jak
coś wejdzie przyszłościowo - SMT6 da sobie z tym radę czy lepiej EcuMaster-em DET3
się zainteresować ? Jeśli ktoś w tej materii posiada doświadczenie będę wdzięczny za
info.Dlaczego masz za bogato? Przecież obecnie masz chyba seryjny motor i ECU?
Det2 lub Det3 spokojnie wystarczą.
Standalone do auta na ulicę mija się z celem wg mnie. -
Ta, det2 da rade tak samo. Chyba ze bys FIT chcial, to wtedy 2 nie podoli.
Standalone na ulice jest bardzo fajne, ale jezeli ma to isc w parze z innymi usprawnieniami bo tak to szkoda kasy. -
Zawsze można szukać
zabytku DET2, a co masz zrobione że masz za bogato ?wydech przelot 2 cale i cały silnik po remoncie ze szlifami, planowaniami i itp.
A najtaniej to no
nie wiem..., rezystor w dolot ?rozumiem że to żart
Dlaczego masz za
bogato? Przecież obecnie masz chyba seryjny motor i ECU?tak seryjne ECU motor coś tam lekko liźnięty
Det2 lub Det3
spokojnie wystarczą.
Standalone do auta
na ulicę mija się z celem wg mnie.o standzie tak tylko napomknąłem
Ta, det2 da rade
tak samo. Chyba ze bys FIT chcial, to wtedy 2 nie podoli.
Standalone na ulice
jest bardzo fajne, ale jezeli ma to isc w parze z innymi usprawnieniami bo tak to
szkoda kasy.plany jak zwykle są ale wszystko kwestia $$
Czyli ogółem i EcuMaster i SMT6 dadzą radę ? -
wydech przelot 2
cale i cały silnik po remoncie ze szlifami, planowaniami i itp.
tak seryjne ECU
motor coś tam lekko liźniętyOd tego raczej za bogato nie będzie...
EcuMaster i SMT6 dadzą radę ?
SMT6 bym sobie odpuścił. Dużo lepiej wziąć DET-a moim zdaniem.
Choć póki nie masz portingu głowicy i szybkich wałków to bym sobie darował. -
A żadnego czujnika nie masz uszkodzonego ?
-
Od tego raczej za
bogato nie będzie...na tamtym silniku przez ten przelot też było minimalnie na bogato
SMT6 bym sobie
odpuścił. Dużo lepiej wziąć DET-a moim zdaniem.ok to już wiem mniej więcej czego szukać
A żadnego czujnika
nie masz uszkodzonego ?standardowo TPS, który miał być sprawny ... bo chyba się nie naprawi magicznie, skoro był wysterowany z manuala.
-
na tamtym silniku
przez ten przelot też było minimalnie na bogatoNie bardzo rozumiem, czemu przez przelotowy wydech miałbyś mieć zbyt bogatą mieszankę.
Wytłumacz proszę co masz na myśli -
Od przelotu to i mi by zalewało, a co oznacza stwierdzenie lekko zalewa ? Po składzie mieszanki na analizatorze to wynikło ? Może to lambda źle działa? Na ciepłym gaśnie silnik i nie chce odpalić ?
-
Nie bardzo
rozumiem, czemu przez przelotowy wydech miałbyś mieć zbyt bogatą mieszankę.
Wytłumacz proszę co
masz na myśliczuć zapach niespalone mieszanki na km, musiał bym poprosić o analizę spalin tak jak na tamtym silniku, z dwojga złego chyba lepiej na bogato niż za ubogo
Od przelotu to i mi
by zalewało, a co oznacza stwierdzenie lekko zalewa ? Po składzie mieszanki na
analizatorze to wynikło ? Może to lambda źle działa? Na ciepłym gaśnie silnik i nie
chce odpalić ?lambda stara została, raczej sprawna, nie nie gaśnie, palić też pali ładnie
-
Chyba już czaję o co chodzi..., masz katalizator ?
-
Chyba już czaję o
co chodzi..., masz katalizator ?chciał bym :]
-
Chyba już czaję o
co chodzi..., masz katalizator ?bez znaczenia
w swifcie jest jedna sonda przed katalizatorem
-
A jeżeli wypada zapłon to będzie podśmiardywać ?
Ja tam bym zmierzył co sonda lambda wypluwa na jałowych obrotach, tym bardziej że zostało napisane że raczej sprawna. -
Nosem to sobie mozna bogatosc sprawdzac
Wystarczy mala dziurka w wydechu przed sonda i zaraz bedzie zalewac. Ale trzeba by sprawdzic gdzie i kiedy zalewa, bo to ze na wolnych to nie znaczy wcale ze podczas jazdy nie jest np ubogo. Sprawny uklad wtryskowy nie powinien powodowac ubogosci albo przesadnej bogatosci w takim aucie. Chyba ze sie chcialo pilowac obudowe przeplywkiNo i co do SMT6 to bym sie radzil trzymac z daleka, jest w jego sofcie na pc taki jeden babol przez ktory mozna kuku silnikowi zrobic jak sie o nim zapomni. Pierdola, ale potrafi zabolec...
-
ustawienia główne w smt się ustawia spod dosa, a resztę można przez windowsa ?
-
Chyba wszystko z pod windowsa mozna, ale sa z tym problemy. Dos byl pewniejszy jezeli chodzi o to, ale wygoda uzytkowania chyba nie byla na miare 21 wieku...
-
ale dobrze mówię że o to właśnie chodziło ? czy jakiś inny błąd o którym mógłbyś napisać...
bo tak jak napisałem, z tego co wiem, ustawienia globalne nalezy ustawić spod aplikacji dosowej w smt6, a mapy można już w windowsowej (i już w globalne nie wchodzić bo pozmieniają się samoistnie ustawienia).
-
No tak, babol na tym polega. Da sie to zrobic z pod wondowsa, ale trzeba sie mocno pilnowac zeby sie samo nie przestawilo. SMT6 nie ma interpolacji tak poza tym i troche gorzej wypada w codziennym uzytkowaniu przez to.