[1.0 mkV] Rżnie oponę
-
Prawa przednia opona znika w oczach, konkretnie jej wewnętrzna część. Zawieszenie na markowych częściach bez luzów, gleba -40, opony 185/55/14, zbieżność ideał, kąty ideał. Auto ściąga lekko w lewo przy dociążeniu dwoma osobami. Blacharsko nie było ingerencji w elementy nośne. Z prawej strony krzywa tarcza hamulca, ale nie jakoś bardzo. Jakieś pomysły? 15kkm zżera gumę prawie do drutów. Rozkładam ręce, tymbardziej, że na węższych oponach (zima) nic nie tnie.
-
Na pewno z podłużnicami wszystko ok?
W jakim stanie łożysko koła
Od dawna jest ten problem?
-
Czy ta szersza opona letnia nie obciera gdzieś wewnątrz nadkola? Zimówki i letnie masz na tych samych felgach?
-
Czy ta szersza
opona letnia nie obciera gdzieś wewnątrz nadkola? Zimówki i letnie masz na tych
samych felgach?Letnie mam na alu, zimówki mam na stalówkach, w tym sezonie pierwszy raz będę miał szerokie zimówki, zobaczymy jak będzie ze ścinaniem. Wykluczyłem wadę opony i felgi, bo zamieniane były wielokrotnie i tylko z przodu z prawej cuda się dzieją.
Aha, opony nigdzie nie obcierają, podłużnice są ok. Łożyska nigdy nie były wymieniane (przebieg ponad 200kkm), ale są ciche.
-
stawiam na poddające się mocowanie wachacza, albo gwint przestawiony w negatyw
-
stawiam na
poddające się mocowanie wachacza,Też o tym myślałem, ale przy padającym mocowaniu geometria nie byłaby wzorowa, podejrzewam, że nawet ustawić by się jej nie dało.
albo gwint przestawiony w negatyw
Macq pisał, że ma tylko glebę (z tego co kojarzę dzięki sprężynie).
-
Już sam nie wiem, może spróbuję zamienić mcpersony miejscami, mogła się jedna sprężyna osłabić, tylko to mi zostaje
-
Nie zamieniaj stronami! Z tego co pamiętam przy źle założonym mcphersonie przy maksymalnym skręcie mocno napina wężyk hamulcowy, może Ci go zerwać.
-
Nie zamieniaj
stronami! Z tego co pamiętam przy źle założonym mcphersonie przy maksymalnym skręcie
mocno napina wężyk hamulcowy, może Ci go zerwać.Jak nie podepnie go do mcphersona tą zawleczką to nie urwie
-
na pewno mocowanie się poddaje ,ja też miałem geometrie i zbieżność ustawioną , a przy hamowaniu wyrywało kierownice z rąk , zrób sobie test ,ogarnij sobie prostą łatę x2 albo poziomicę i sam sprawdź ustawienia kątów i zbierzności ,przykładasz je wzdłóż auta do felg i mierzysz na obu końcach czy wymiary są te same , podobnie z kątami tylko łaty przykładasz pionowo do koła i mierzysz czy równo są ustawione względem siebie ,