VSS.. konieczny w GTI ?
-
Czy czujnik prędkości w GTI mam tylko za zadanie pokazywać ja na zegarach czy jest potrzebny dla komputera. Ewentualnie jak tak to do czego?
-
Z tego co kiedyś szukałem to:
"according to the manual , the only purpose of the vss in the gti is to control the idle solenoid valve"
Brak podłączenia linki od skrzyni do prędkościomierza powoduje wystąpienie błędu 24 oraz na stałe zapalenie się kontrolki check engineNo chyba że coś pomyliłem
-
ciekawe czy to cholerstwo da sie oszukać zeby np. całkowicie zegary wywalić?
-
Z tego co kiedyś
szukałem to:
"according to the
manual , the only purpose of the vss in the gti is to control the idle solenoid
valve"
Brak podłączenia
linki od skrzyni do prędkościomierza powoduje wystąpienie błędu 24 oraz na stałe
zapalenie się kontrolki check engine
No chyba że coś
pomyliłemDokładnie tak jak mówisz, nie raz na forum przewijał się temat, że komuś waliło checkiem jak miał połamany zaczep w liczniku od linki
-
Dokładnie tak jak
mówisz, nie raz na forum przewijał się temat, że komuś waliło checkiem jak miał
połamany zaczep w liczniku od linkija tak mam, dziurka na drodze większa, zawahanie prędkości i check gotowy, kasuje się po ponownym odpaleniu i znowu pojawia za chwilę...
edit: ale z tym checkiem silnik pracuje normalnie i zupełnie nic się nie dzieje, tylko kontrolka się świeci.
-
Mając linkę od 1.0 urwałem ją, niestety ale u mnie wraz z błędem, pokazującym się checkiem pływały również obroty jałowe
"Cholerstwo" znajduje się w samym liczniku, ale, badając sygnał jaki wychodzi sądzę że dałoby się zmajstrować go np: na wale.
-
badając sygnał jaki wychodzi sądzę że dałoby się
zmajstrować go np: na wale.
to by już mi pasowało -
Ten sygnal jest potrzebny zeby podczas jazdy ustawiac wyzsze wolne obroty - jadac jest wieksza szansa ze po wcisnieciu sprzegla silnik zgasnie (a to niebezpieczne) itp. Podkrecasz srubka na przepustnicy i nie robi innych problemow oprocz checka.
-
Racja ..ale skoro check jest to wolałbym zeby sie zaswiecał jak jest problem. Generalnie trzebaby zostawić to ustrojstwo podłączone a reszte wywalic i chyba bedzie po sprawie.
-
Idąc tym tropem to równie dobrze można zaślepić zaworek woskowy i kręcić śrubką, mylę się czy nie ?
-
Bedzie dzialac dobrze na cieplym, na zimnym silniku moga byc problemy bo obroty beda za niskie.