Brak iskry,nie odpala
-
z mk3 1.3 8v nie wyda , tam monowtrysk jest inny , całkiem inna podstawka jak i sam kolektor ssący
-
ostatnio coś tam sobie ogladalem w EPC i zatem:
MK2:
Monowtrysk w 1.0 i 1.3 jest taki sam, lecz inny niż 1.6 lecz sam wtryskiwacz w 1.3 jest taki jak w 1.6.MK3:
Monowtrysk 1.0 i 1.3 jest taki sam jak i wtryskiwacze co w 1.0 MK2MK4, MK5:
Monowtrysk 1.0 i 1.3 (wyłącznie MK4) w obu przypadkach jest identyczny. 1.6 jest inny lecz na nasz rynek nie robiono. MK5 1.3 jest wielopunktowy więc nie pasi nic a nic.takie moje dywagacje na temat zasilania paliwem w układzie wtryskiwacza (nie gaźnika, który występował w wersjach MK2).
-
potwierdzam że pasuje mk2-mk3 bo przekladalem taki monowtrysk do brata GSa i smiga
-
@plastekk,czyli wszystko jasne,wtrysk od Ciebie był od MK4 1.3 8v,czyli pasował do mojego 1.0 MK5. ,a zubrowaty zamienial z MK4 1.3 do MK4 1.0 i na tym poście sie opieralem planując zakup.Jeszcze tylko sprawdzę napięcie na TPS-e,bo wygląda mi na ruszany (śrubki nie zamalowane,albo farba zlazla )
W związku z rozbrajaniem tego cholernego dodatkowego zabezpieczenia,a co za tym szło brakiem iskry i podawania paliwa poznalem autko,bo z Suzuki miałem pierwszy raz do czynienia..poprzednio dwie Toyoty CarinyE -
W związku z
rozbrajaniem tego cholernego dodatkowego zabezpieczenia,a co za tym szło brakiem
iskry i podawania paliwa poznalem autko,bo z Suzuki miałem pierwszy raz do
czynienia..poprzednio dwie Toyoty CarinyECiężko chyba z wygodnej Cariny się przesiąść do Swifciora, co?
Nie chciałeś kolejnej?
-
Adamo81...Chcę i to bardzo,ale tym razem bardziej wypasiona,bo poprzednie były "gołe",tylko wspomaganie.Za dobrą Carinę z silnikiem 2.0 trzeba jednak zapłacić wiecej kasy niż za Swifta,a to bedzie możliwe dopiero w przyszłym roku.
...a tak mi załatwili ostatnią
-
Konkretny dzwon - w Swifcie pewnie nie miałbyś dolnych kończyn
-
Adamo81..nie strasz mnie,w Carinie wyrwało silnik,poszły podłużnice,a ja miałem zadrapane kolano o kolumnę kierownicy,jechałem w pasach,jak zawsze.
-
Adamo81..nie strasz mnie,w Carinie wyrwało
silnik,poszły podłużnice,a ja miałem zadrapane kolano o kolumnę kierownicy,jechałem
w pasach,jak zawsze.Niestety Swift to auto z papieru
Ucinarka nóg tak samo jak CC, SC i Tico
-
bardzo sie cieszę
ze moglem pomoć , ewentualnie piwko wypijemy przy następnych zakupach
Ten monowtrysk jest
w bardzo fajnym stanie i auto powinno chodzić bardzo ładnieAuto bez porównania lepiej chodzi,wkręca sie w obroty tak jak powinno.Mierzylem TPS-a na środkowym przewodzie na włożonym szczelinomierzu 3,5mm jest 1V,wiec nie ruszałem go wogóle,tak jak mówiłeś był wyregulowany na poprzednim autku.Nalałem dziś do pełna...zrobię ze 300km i sprawdzę jak ze spalaniem.Jeszcze raz dzięki .Zegarek też sprawny i zupełnie inaczej kokpit wygląda bez tej dziury pod radiem,trzeba było tylko wybić "osłabienie" w plecach i... znaleźć wtyczkę.
Zegarka chyba się nie da przełączyć na tryb 24 godzinny?
nie komentujcie proszę modelu mojego radia,to oryginalny wiekowy Pionieer,już w czwartym samochodzie u mnie gra. -
nie da,
ja wolę wersje zegarka z mk2 w podsufitce heh