[Mk IV 1.0] kilka kwestii i pytań
-
JEST TAK: do oswietlenia bagaznika zakupilem 2 paski 10 cm po 6 diód każdy oraz przeciagnalem kabel dwuzylowy z podsufitki i zamierzam teraz zakupic krancowke. Mozecie mi powiedziec czy taka będzie pasowala i jak ja podlaczyć http://allegro.pl/wylacznik-krancowy-krancowka-gumowy-do-klapy-drzwi-i3364047920.html ? Chce zrobi to tak jak na moim rysunku, ale jak podlaczyc sama krancowke?
-
(-) do masy auta a nie do podsufitki. a krańcówkę proponuje w torze (-) dać. (tzw sterowanie masą)
-
(-) do masy auta a
nie do podsufitki. a krańcówkę proponuje w torze (-) dać. (tzw sterowanie masą)robie to po raz pierwszy w zyciu, poprosze wiec o jakas argumentacje czemu tak a nie inaczej?:) jesli podlacze do plusa to przy ewentualnym zwarciu diody sa bezpieczne.
-
zauważ, że ten włącznik swiatła ma tylko jedno wejście. wyjście realizowane jest przez to że zamontowany jest do karoserii. wynika z tego ze jak puścisz plusa to sobie instalację popalisz
zatem lecisz sobie 12V do diod, potem na włącznik, który zamontowany jest do karoserii i pełni rolę połączenia do masy. ot cała prawda
-
Nie zamierzałem umieszczać krańcówki nigdzie indziej, aniżeli w tylnej plastikowej półeczce, tak więc może spokojnie przez nią popłynąć "+"
-
Poniżej prezentuję, co mi się udało zrobić ostatnio w aucie (nowa-stara kierownica z allegro, którą mi poleciliście - SUPER PROWADZENIE w stosunku do tej oryginalnej cienizny! oraz oświetlenie bagażnika - kabelki wyprowadziłem z podsufitki , natomiast po dwóch stronach bagażnika umieściłem po 6 diód led na taśmie choć w zasadzie i tak mam bardzo jasno - zdjęcie może tego nie oddaje, bo robione telefonem, ale zapewniam, że jest OK!>:
-
Witam i BŁAGAM O POMOC w doborze fotela dla kierowcy... Wiecie, że mam wersję GL czyli najgorszy fotelik z możliwych i teraz tak - który z prezentowanych będzie pasował, jako ten najwygodniejszy i oszczędzi bólu plecków:
http://allegro.pl/listing/listing.php?counters=1&order=p&p=2&string=fotel+swift
http://tablica.pl/oferta/fotele-przednie-swift-gti-mk2-CID5-ID4rQUb.htmlPo prostu wklejcie link, do tego, który wg. Was jest najbardziej odpowiedni, dzięki!!
-
możecie pomóc?
-
Bierz fotele kubełkowe.
-
http://allegro.pl/suzuki-swift-mk3-fotel-sedan-fotele-przod-fotel-i3740100193.html ja jestem za sedanowymi (tylko nie ma automatycznego przesuwu do przodu)
http://allegro.pl/fotel-kierowcy-suzuki-swift-i-89-04r-sedan-i3808221076.html -
ja jestem za sedanowymi (tylko nie ma automatycznego przesuwu do przodu)
Też mogę polecić, a to, że nie mają przesuwu to in plus.
-
Też mogę polecić, a
to, że nie mają przesuwu to in plus.a Ty nie miałeś foteli z GTi ? zmieniłeś na te od sedana ?
-
a Ty nie miałeś
foteli z GTi ?Nie. Nigdy.
zmieniłeś na te od sedana ?
Z ori litrówkowych.
-
No i założyłem klimatyzację w moim świstaku - dałem ogłoszenie na oferii, odezwali się Panowie z warsztatu, stwierdzili, iż mają odpowiedniego dawcę - podobno identyczny jak mój z 99 r. tylko wersja jakaś poliftowa - że budę zeżarła ruda a bebechy ma zdrowe to można transplantować co się da. Ile w tym prawdy nie wiem, ale wygląda to wszystko przynajmniej dobrze (albo się nie znam :P). Klima ma 2 tryby - auto i eco, na auto mrozi jakby 2 razy mocniej i szybciej, w przyszłym tygodniu zakładam zamek centralny, natomiast koszta założenia klimy, części, wymiana chłodnicy, filtrów, olejów to 1650 zł - chyba warto było, tym bardziej że samochód zdrowy jest i pojeździ jeszcze z 5 latek na pewno. Więcej ulepszania nie będzie, ale fajnie by było jeszcze dorwać radio z CD + koniecznie MP3 i jakieś głośniczki. Choćby zestaw piździnga z pilotem na kierownicę. Ten samochód wywołuje we mnie skrajne emocje - od nienawiści do miłości - zupełnie jak w teledysku pink floydów, tylko że na odwrót
-
natomiast koszta założenia klimy, części, wymiana chłodnicy, filtrów,
olejów to 1650 zł - chyba warto było1650 zł za założenie klimy i wymianę olejów i filtrów, nawet z częściami - masakra ...
P.s: fajnie odgrzałeś kotleta -
1650 zł za
założenie klimy i wymianę olejów i filtrów, nawet z częściami - masakra ...
P.s: fajnie
odgrzałeś kotletaTia, ale biorac pod uwagę stan auta pod względem rdzy to chce jeszcze nim pojeździć z 5 latek A tak w ogóle to kupiłem podlokietnik chciałbym go juz zamocowac ale nie wiem jak się zdejmuje oslone hamulca ręcznego?
-
Tia, ale biorac pod
uwagę stan auta pod względem rdzy to chce jeszcze nim pojeździć z 5 latek A tak w
ogóle to kupiłem podlokietnik chciałbym go juz zamocowac ale nie wiem jak się
zdejmuje oslone hamulca ręcznego?Obydwa fotele do przodu i odkręcasz dwa wkręty po bokach osłony tunelu przy jego końcu. Potem wajcha ręcznego w górę (zaciągasz ręczny) i podnosząc tył osłony zdejmujesz ją (z przodu trzyma na zaczep.
-
Obydwa fotele do
przodu i odkręcasz dwa wkręty po bokach osłony tunelu przy jego końcu. Potem wajcha
ręcznego w górę (zaciągasz ręczny) i podnosząc tył osłony zdejmujesz ją (z przodu
trzyma na zaczep.Dzieki, zainstalowałem, wygoda kosmiczna
-
Witam, wystąpił mały problem z tłumikiem końcowym, mianowicie łączenie owego z rurą nie istnieje (rdza), natomiast sam tłumik już na wykończeniu. Pomyślałem sobie, że może sam wymienię ową część i postaram się nie popsuć auta, tylko proszę o potwierdzenie czy do mojego swifta będzie pasowało to co na obrazku w załączniku oraz jak wygląda połączenie tego tłumika z tłumikiem środkowym? Trzeba coś tam dokupić, domontować czy jak? Dzięki
-
Pomyślałem sobie, że może sam
wymienię ową część i postaram się nie popsuć auta, tylko proszę o potwierdzenie czy
do mojego swifta będzie pasowało to co na obrazku w załączniku oraz jak wygląda
połączenie tego tłumika z tłumikiem środkowym? Trzeba coś tam dokupić, domontować
czy jak? DziękiNie, to z obrazka nie będzie.
Potrzebujesz czegoś takiego: