Nie chce odpalić!
-
Płyn w chłodnicy
muszę sprawdzić, pamiętam, że zrobiłem błąd bo dolałem do zbiorniczka, a nie do
chłodnicy...A to niby źle jest?
Przecież po to jest zbiorniczek wyrównawczy, że jak w chłodnicy jest za mało płynu to sobie stamtąd "bierze" chyba nie... -
A to niby źle jest?
Przecież po to jest
zbiorniczek wyrównawczy, że jak w chłodnicy jest za mało płynu to sobie stamtąd
"bierze" chyba nie...Niby tak, ale zawsze lepiej dolać do chłodnicy, masz wtedy pewność, że w chłodnicy płynu jest tyle ile powinno być, w zbiorniczku wtedy tez dolać na odpowiedni poziom, bywały na forum przypadki, że korki się rozwalały i po prostu ciągle wywalały płyn ze zbiorniczka.
-
Cytat:
miales dac foty, nie podajesz zadnych wartosci kompresji. mowisz duzo dymu za autem ...
a w powietrzu jest duzo wilgoci. para wodna. dym szary ? biały ?czarny ? niebieski.... chciałbym abys wysławiał sie precyzyjnie !
chyba ze naszej pomocy nie chcesz bo ja cierpliwosc juz trace
Nie tylko ty tracisz cierpliwość!
-
to latwo sie
denerwujesz bardzo ; d
Nie, to Ty zachowujesz się jakbyś miał 13 lat. Nie doceniasz pomocy innych. -
Tak nawsadzaj szmat w gniazda świec nad kolektor wydechowy to auto się zapali
Albo pasek alternatora wciągnie ją i będzie armagiedon
-
Masz masło pod
korkiem oleju, albo olej w płynie chłodniczym? Ubywa Ci owego płynu?Ja mam masło pod korkiem oleju aż odma się zapycha a z uszczelką głowicy jest wszystko ok.
Tak to jest jak jeździłem na oleju kujawskim zamiast prawdziwego oleju
-
ja mam masełko na bagnecie i pod korkiem , płynu niby ubywa mi nieco ,ale jakby uszczelka była walnięta to pewnie już dawno by ją wydmuchało przy moim stylu jazdy
Myślę że masełko to efekt krótkich dystansów pokonywanych przy -10 , w lato nie miałem tego problemu, a teraz tyle masła że manuel miał by na cały bochenek! -
OT - moj manuel nie jest głodny - EOT
-
Teraz - sucho - odpala bez problemu
-
Ale zajmij się tym zapłonem odpowiednio...