Obroty,co i jak...
-
w 1.6 od 4 tysi to moment juz powoli spada, ale nadal ma wysoką wartość
-
ale to pokazałeś na pełnym wtrysku 1.6 jak sie nie myle , na mono jest nieco inna charakterystyka
-
to jest dla SOHC G16A silnika z swifta.
-
Ja osobiście nie
wyobrażam sobie zmiany biegów poniżej 3k rpm w litrze, czasem 3,5Ja mam literka i bardzo czesto przy 2 zmieniam i nie widzę przymulenia auta, oczywiście mówimy tu o płaskiej drodze
-
Ja mam literka i
bardzo czesto przy 2 zmieniam i nie widzę przymulenia auta, oczywiście mówimy tu o
płaskiej drodzeNie no idzie się przyzwyczaić, ale jak zmienia się przy 5 tys. to idzie jak burza...
-
g16b to inna konstrukcja ?
-
Cytat:
Nie no idzie się przyzwyczaić, ale jak zmienia się przy 5 tys. to idzie jak burza...
chyba paliwo ze zbiornika;)
-
Cytat:
Nie no idzie
się przyzwyczaić, ale jak zmienia się przy 5 tys. to idzie jak burza...
chyba paliwo ze
zbiornika;)Eee tam! Tylko 7l/100km...
-
g16b to inna
konstrukcja ?Ma trzy kunie mniej wg danych technicznych...
-
tyle to w trasie mój łyka
-
a wtrysk? mono czy wielopunkt?
-
tyle to w trasie
mój łykaW trasie to mój schodzi do 4,9 bez problemu...
-
a wtrysk? mono czy
wielopunkt?Napisali, że mono.
Tylko GTi miało wielopunkt z tego co wiem...
Edit.: No i chyba jeszcze 1.3 montowany w Mk V.
-
No racja , bo g16b na wielopunkcie to w baleno już był
ciekawe na czym zyskał te 3 kucyki -
to nie tak do końca... bloki g16a występowały w swiftach 16v i vitarach 8v w monowtryskach i gaźnikowach. lecz z tego co wiem w swifcie mogles tez spotkać blok g16b (ale to juz rzadziej). g16b występowały czesciej juz w baleno i vitarach na wtrysku wielopunktowym.
a roznica ? z tego co się orientuję to róznica jest w samym korpusie silnika.... z innego materiału jest, ale tego to Ci nie powiem dokladnie co i jak bo mity i legendy krążą.
-
czyli jak u mnie siedzi g16B to jest to jakiś rodzyn w swojej klasie ? pewnie dlatego mamy niewielkie różnice w budowie- podciśnienie i tą śrubę regulacyjną w innym położeniu
-
nie to ze rodzyn, heh, poprostu inna wersja bloku GTI z tego co widziałem miały tez rozne oznaczenia bloku. G13B to jest głównie. ale widziałem też inne oznaczenie G13Bx (x jakiś znak ale nie A ani nie B)
a roznice w wyposażeniu robia ze mamy inaczej trochę. nie myl bloku silnika z całym słupkiem
-
ten pseudo rodzyn długo u mnie już nie pojeździ , szukam następcy.
Całły czas silnik mnie zaskakuje , codziennie inaczej pracuje , raz dużo pali ,raz dziwnie mało ,czasem ma mało mocy, czasem zwija asfalt jak ma dobry humor , przede wszystkim jego problem to nierówny przyrost mocy , nie wiem za co sie juz łapać .