Osiagi 1.3 a 1.6
-
wg mnie porownywalne przy standardowych skrzyniach. 1.6 moze odrobine szybsze
-
Różnica niewielka w sprincie po mieście.
na trasie jest już zauważalna , ja na 4 dokręcałem już do 200 , przy 1.6 -
Różnica niewielka w
sprincie po mieście.
na trasie jest już
zauważalna , ja na 4 dokręcałem już do 200 , przy 1.6Ale to juz chyba raczej kwestia skrzyni biegow i jej przełożenia
-
No to mnie pocieszyliście,to po co ja robiłem przekładkę na 1.6
-
bo to moze być projekt rozwojowy jak by człowiek tylko chciał. a jakbyś wmontował jeszcze skrzynię z litra lub GTI to byś niszczył. 4 bieg w 1.6 jest taki jak 5 w 1.0 (obroty do prędkości przy 100km/h).
sam mam juz od jakiegoś czasu 1.6 z swifta i nie żałuje
-
Ze skrzynia to ja nie powalczę bo moje auto to Justy98r(4X4)wiec skrzynia tylko jedna do wyboru.
-
to dajesz mu doładowanie lub głowica DOHC z GTI. wsadziłeś silnik baleno z wielopunktowym wtryskiem czy monowtrysk z swifta ?
-
a który lepiej sie sprawuje , ten na mono ? czy wielopunkt?
-
No to mnie
pocieszyliście,to po co ja robiłem przekładkę na 1.6większa pojemność oznacza, że przy większej masie pojazdu (wiecej osob, sedan, bagaż) auto nie wytraci tak latwo swoich osiągów jak przy np litrówce, dlatego diesle mają większe pojemności np autobusy po 18l, tak mnie uczono
-
to dajesz mu
doładowanie lub głowica DOHC z GTI. wsadziłeś silnik baleno z wielopunktowym
wtryskiem czy monowtrysk z swifta ?
Mam wielopunktowy z Baleno. -
No to mnie
pocieszyliście,to po co ja robiłem przekładkę na 1.6Spoko spoko... różnica będzie i to bardzo duża... w 1.6 masz moment obrotowy okło 140Nm w serii a taki np.w GTI jest dostępny dopiero po sporych modach. Jak dla mnie auto bedzie jchało bardzo ostro a do jazdy "rajdowej" gdzie czesto trzeba zhamować i znowu przyspieszać bedzie idealne. pomyśl co by było jakbyś podkręcił ten silnik trochę W 4x4 głownie trzeba inwestować w Nm a Ty masz ich sporo już na starcie:)
Osiągi sprawdź sobie w programie car test... stary smieszny program ale wyjaśni Ci wszelkie wątpliwości -
Tym bardziej, ze czesto po nawrotach czy szykanach nie zawsze da rade zrobic redukcje zeby szedl juz gorą obrotow, a niuton w srednim zakresie idealnie sie wtedy przydaje, przy 4x4 juz wogole, bo napedy swoje zjadaja. Dobry przyklad mialem z moim bylym Coltem 2.0 i kolegi Civiciem 1.6, niby u mnie 150hp, a u kolegi 160hp, ale niuton u mnie sporo wiekszy (30 Nm) i dobre 3000 rpm nizej, efekt byl taki ze u mnie urywalo leb od 3500rpm i z kazdej szykany czy nawrotu wychodzilem pelnym ogniem, a kolega czekal az mu sie vtec zalaczy, bo czasami zdarzylo mu sie z niego wypasc Przy 1.3 i 1.6 bedzie identycznie.
-
skąd wiesz ze 1.6 ma 140nM?
-
135Nm okolo przy 3500
-
Ja wlasnie mam jakies informacje ze ten na mono ma 134nM od 3000
A ten na pelnym wtrysku ma ten moment obrotowy dopiero od 4000 -
wg mnie
porownywalne przy standardowych skrzyniach. 1.6 moze odrobine szybszeCzyli skrzynia z 1.6 psuje cały zysk z silnika o mocy zbliżonej do GTI?
Rozczarowanie lekkie
-
Pojeździłem trochę autem(ok100km)i widzę ze fajnie idzie z dołu,ale ewidentnie widać ze napędy zabierają swoje
-
Pojeździłem trochę
autem(ok100km)i widzę ze fajnie idzie z dołu,ale ewidentnie widać ze napędy
zabierają swojeDawaj jakieś foty
-
Dawaj jakieś foty
A jak dodać foty
-
ty mi lepiej powiedz czy robiłeś flanszę pod skrzynię biegów czy wsadziłeś 1.6 razem ze skrzynią z 1.6 4x4 ze swifta ?