Problem z wysprzęglaniem powyżej 2500 obrotów
-
najprawdopodobniej masz za mocno podciągnięte sprzęgło wg mnie. łożysko oporowe nie do konca powraca i delikatnie docisk je obraca... z powodu braku redukcji luzu w łożysku mozesz słyszeć świerszczenie... takie moje zdanie, ja zatem obstawiam ze linkę należy popuścić. bez załączonej linki do skrzyni, dźwignia sprzęgła w skrzyni powinna mieć delikatnie wyczuwalny luz.
-
najprawdopodobniej
masz za mocno podciągnięte sprzęgło wg mnie. łożysko oporowe nie do konca powraca i
delikatnie docisk je obraca... z powodu braku redukcji luzu w łożysku mozesz słyszeć
świerszczenie...Tu się nie zgodzę! Mi przy świerszczu właśnie podciągali bardziej.
-
A czy ze sprzęgłem miałeś wymienione łożysko oporowe?
-
A bo ja wiem? Oddałem auto do serwisu i tam wymieniali...
-
A bo ja wiem?
Oddałem auto do serwisu i tam wymieniali...A skorzystales z mojej rady i poprosiles o stare czesci?
-
A skorzystales z
mojej rady i poprosiles o stare czesci?Ale ja jeszcze nie wymieniałem... To nie mój wątek w ogóle.
-
Tak dostałem stare części. Powróciłem do mechanika i świerszczyło bo linka była za słabo naciągnięta.
Dzięki wszystkim za pomoc =]