Stukanie w okolicach przednich kół podczas skręcania
-
sworzeń 42zł wahacz
200-240zł + mniej roboty, co wybierzesz!W swifcie sworznie w wahaczach są niewymienne, co wybierzesz rzeźbe ryzykując swoje bezpieczeństwo czy nowy wahacz? Samochód to wieczna skarbonka nie ma co oszczędzać, szczególnie na takich rzeczach jak hamulce czy zawieszenie bo od tego zależy Twoje bezpieczeństwo, już nawet kij z Tobą, ale pomyśl o innych niewinnych użytkownikach drogi.
-
powinieneś napisać "W swifcie sworznie w oryginalnych wahaczach są niewymienne". w zamiennikach sworznie przednich wahaczy są wymienne.
-
nie we wszystkich
ale rzeźba w postaci spawania sworzni do starych wahaczy to debilizm do kwadratu, jeśli najtańszy zamiennik kosztuje niecałe 100zł a lepszej jakości 150. -
sworzeń 42zł wahacz
200-240zł + mniej roboty, co wybierzesz!Weź przestań - wahacz Denckermann kupiłem z wysyłką za 90 zł
Lepsze to niż reanimowanie starego nawet oryginalnego i przynajmniej tuleje nowe...
Za spawanie sworzni też przecież "mechanik" wziął pieniądze większe, bo wahacz trzeba zdjąć, wyciąć stary sworzeń, wspawać nowy i zmontować + zbieżność...
Przy wymianie całego wahacza zdejmuje się cały, montuje się cały, zbieżność i ogień
-
powinieneś napisać
"W swifcie sworznie w oryginalnych wahaczach są niewymienne". w zamiennikach
sworznie przednich wahaczy są wymienne.Chyba w jednym przypadku na 10 firm są wymienne
-
W swifcie sworznie
w wahaczach są niewymienne, co wybierzesz rzeźbe ryzykując swoje bezpieczeństwo czy
nowy wahacz? Samochód to wieczna skarbonka nie ma co oszczędzać, szczególnie na
takich rzeczach jak hamulce czy zawieszenie bo od tego zależy Twoje bezpieczeństwo,
już nawet kij z Tobą, ale pomyśl o innych niewinnych użytkownikach drogi.są wymienne, bo można je kupić, sworzeń wahacza wg. instrukcji jak mi tłumaczono można wymieniać (ze spawaniem) maxymalnie 2 - 3 razy
-
Weź przestań -
wahacz Denckermann kupiłem z wysyłką za 90 zł
Lepsze to niż
reanimowanie starego nawet oryginalnego i przynajmniej tuleje nowe...
Za spawanie sworzni
też przecież "mechanik" wziął pieniądze większe, bo wahacz trzeba zdjąć, wyciąć
stary sworzeń, wspawać nowy i zmontować + zbieżność...
Przy wymianie
całego wahacza zdejmuje się cały, montuje się cały, zbieżność i ogieńnie trzeba robić zbieżności, mechanik zrobił to bez zdejmowania wahaczy, po prostu wybił zniszczone sworznie, w otwór włożył idealnie pasujące nowe sworznie i dospawał od spodu, za co wziął 50zł, lacznie z dospawaniem starego drugiego
-
one sa na pierscien zabezpiczajacy przeciez
-
mam pytanko czeka mnie wymiana sworzenia wahacza w lewym przednim kole. mam wahacze yamato i jest tam sworzeń wymienialny. to wystarczy ze wybiję stary i wsadzę new i dam pierścienie zabezpieczające i koniec? nie trzeba nic spawać itp? i zbieżność potem trzeba robić?
-
Nie chcę nic mówić, ale producenci zamienników mają taki rozstrzał w średnicach sworznia, że prawdopodobnie jak kupisz nowy, to się okaże, iż sworzeń lata w otworze wahacza i trzeba go będzie przyspawać. Tylko trzeba ładniutki spaw zrobić, bo mi raz prawie poszedł dowód do wora na SKP za to
-
Co ty masz za kółka kolego Macq? Fondmetale czarne? Daj jakieś większe foto w przeznaczonym do tego wątku