R.I.P. wachacz.
-
no więc auto odebrane:)
ogólnie prowadzi się lepiej niż przed awarią:D nic nie ściąga, nic nie huczy.
co do samej naprawy. to uzyli 2mm blachy. wszystko solidnie zabezpieczone. na kanale zobaczylem sobie reszte auta, i powyżej tego nieszczęsnego mocowania wahacza wszystko jest zdrowe.
mimo że auto naprawione, mam jakiś opór do jazdy nim:D
-
A nowe są w ogóle
dostępne?Nowe w sensie - zdrowe z innego swifta
-
no to dzisiaj jadąc bez radia wysluchalem ze z tej strony co byla robiona dochodzi delikatne puknięcie mianowicie.
jade na prostej, nic nie puka, wciskam sprzęgło->2, puszczam i delikatne puknięcie lub dwa, naprawde delikatne ze ledwo to słychać. z 2->3 też takie delikatne puknięcie, dalej nic. w zakrętach nic nie puka, na dziurach też nie.
Czyżby było to coś z półosią? -
Nowe w sensie -
zdrowe z innego swiftato niemożliwe
-
no to dzisiaj jadąc
bez radia wysluchalem ze z tej strony co byla robiona dochodzi delikatne puknięcie
mianowicie.
jade na prostej,
nic nie puka, wciskam sprzęgło-Czyżby było to coś z półosią?może przegub dostał w tyłek jak półoś się wysunęła
-
no więc też tak myśle. na allegro znalazlem pól oś lewą z przegubami za 25zl, wiec to chyba nie drogo:D
jak z wymianą tego? duzo roboty?
-
zależy czy masz narzędzia: klucz do kół, 2x klucz nr 14, klucz do nakrętki półosi - chyba 22 lub 24 w litrówce. (gti i 1.6 mają 32)
-
kluczy Ci u mnie dostatek:D a teraz pytanie z innej beczki.
Czy w miejscach zaznaczonych na rysunku:D w swifcie znajdują się jakies otwory technologiczne do odprowadzania wody? bo ogolnie ruda zaczyna tam swoją działalność i chcę to zaspawać, tylko nie wiem czy to ruda zrobila te otworki czy tak jest fabrycznie. a nie chce zaspawać jakiegoś odprowadzenia wody bo jeszce pogorsze syt:D
-
jeżeli tylko wyjac starą wlozyc nowa poloś, o sądze ze 30-45 min maks to powinno potrwac
-
Ktoś wyciął wątek o pękającej gumie - chyba jakiś przeciwnik antykoncepcji
Żeby nie było OT, jak tam Swift po spawaniu mocowań?
-
Ktoś wyciął wątek o
pękającej gumie - chyba jakiś przeciwnik antykoncepcjiKtoś spami to ktoś wycina
-
mocowania spoko:D
świstak dostal nowe sterowanie gazem dzisiaj. założyłem osobiście bingo m a staga l plus wywalilem:D 2h roboty a różnica jest znaczna:)
ktoś może udostępnić ustawienia bingo m dla litrówki? w celu porównania:D
-
to mowisz ze masz kabelek do kompa ?
-
tak jest, kabelek mam:) zamówiłem wraz z zestawem zebym mial jak ustawiać:P
i problem mam z ustawieniem reduktora i krokowego.Ogólnie biore go na 3k i ustawiam reduktorem zeby krokowy oscylowal wokol 100krokow. Sonda przy 3k ma wtedy przebieg prawie sinusoidalny:D
a jak schodzi na jałowe, mieszanka cały czas jest na bogato, i sonda nie oscyluje, a liczba krokow jest na sztywno np 94.Dlatego przydałyby się jakieś sprawdzone ustawienia z bingo to mysle ze wtedy bym ogarnal ustawienie reduktora;)
-
mozesz porownac z moim (tyle ze ja mam 4 cyl
-
może być:) tylko gdzie moge je znaleźć żeby z nimi porównać:D?
-
w moim aucie
-
sugestia spot'a:D?
-
taa
-
Podłączę się pod temat. Mam dwa pytania odnośnie naprawy mocowań wahaczy:
1. Jaka grubość blachy do wspawania? 1mm starczy? Czy grubsza?
2. Jakie środki do konserwacji po takiej naprawie?