Porzebne uszczelki
-
Witam
Czy ktoś ma może skan uszczelek, wzory lub projekty w pdf i tym podobne, dokładnie potrzebuje te co są między kolektorem a przepustnica oraz ta co jest miedzy porzepustnicą a wtryskiem, ponieważ próbowałem sam dorobić i coś mi nie wyszło bo teraz ma cały cxas wysokie obroty w granicach 1500 do 2000 obrotów na luzie.
Pierwsza uszczelka:
http://zory.internetdsl.pl/Swift/epc/siwft1/1.htm (nr 8)
druga:
http://zory.internetdsl.pl/Swift/epc/siwft1/33.htm (nr 13).
I jak by ktoś mógł wskazać gdzie mógł bym kupić zaworek PCV to był bym wdzięczny. Chyba tylko szrot pozostaje.
Jak uda mi sie zeskanować po dobrym wycięciu i dopasowaniu uszczelek to zrobie ich skan i wrzuce na forum.
Pozdrawiam. -
Witam
- Problem rozwiązany uszczelki wyszły mi idealnie tylko zrobiłem błąd w sztuce, mianowicie założyłem odwrotnie uszczelke prawą stroną dałem na lewo... Sam się z siebie śmiałem... do tej pory się śmieje, jak tak można się pomylić, a to pewnie przez to, że patrzyłem na przepustnice od spodu jak ma być uszczelka i mi się źle spojrzało - tak to jest jak się wszystko robi w pośpiechu. Jak zeskanuje uszczelki to tu zamieszcze, każdemu się przydadzą, bo w sumie w 90% Swiftach jest ten sam gaźnik elektryczny (monowtrysk). Pozdrawiam
- Więc jak ktoś ma wysokie obroty to tylko wymiana uszczelek i wężyków podciśnienia.
- A co do zaworka PCV to zrobie jak jeden z użytkowników forum, kupie od Matiza (montaż: podszlifuje na dole, dam dłuższe śruby i podłoże większe nakrętki w brakującą odległość za długich śrub, między kolektorem i blaszką trzymającą PCV). Pozdrawiam
-
- A co do zaworka
PCV to zrobie jak jeden z użytkowników forum, kupie od Matiza (montaż: podszlifuje
na dole, dam dłuższe śruby i podłoże większe nakrętki w brakującą odległość za
długich śrub, między kolektorem i blaszką trzymającą PCV). Pozdrawiam
Daj sobie spokój z Matizowym PCV - ja tak miałem zrobione i niedługo potem go całkiem zaślepiłem - teraz jest ekstra
- A co do zaworka