Suzuki swift- gaźnik czy wtrysk??
-
Gaźnik
od kiedy ? mono wtrysk ...
-
No właśnie zgłupiałem bo gdzieś na forum lotniarskim było rozpatrywane przerobienie z wtrysku na gaźnik i mieli tan jakiś problem z pompowaniem paliwa. a potrzebuję silniczek na gaźniku czyli jeśli jest tak jak mówicie to jestem spokojny i będę dalej szukał.
-
silniki od mk2 swifta napewno są na monowtrysku
-
No właśnie
zgłupiałem bo gdzieś na forum lotniarskim było rozpatrywane przerobienie z wtrysku
na gaźnik i mieli tan jakiś problem z pompowaniem paliwa. a potrzebuję silniczek na
gaźniku czyli jeśli jest tak jak mówicie to jestem spokojny i będę dalej szukał.kiedyś pokazywali, że do takich rzeczy dobry jest silnik z wartburga
-
Co to znaczy mk2 jeśli mogę wiedzieć?
-
Co to znaczy mk2 jeśli mogę wiedzieć?
mk2 czytasz jako "mark 2" czyli druga generacja.
mk2 to model produkowany w latach 1989-1991 - o to Ci chodziło? -
No właśnie tak wiec jak sprawa tego układu tak naprawdę wygląda? Czy jest tam gaźnik czy monowtrysk?? Interesuje mnie silnik 1,0 o mocy chyba 53-56 KM
-
ile razy mozna mowic ? od mk2 do mk6 nie pamietam zadnego swifta z gaźnikiem, są z monowtryskiem. kiedys gdzies widziałem jakiegoś geo metro na YT ale wyglądał na przeróbkę.
jest monowtrysk w 1.0 1,3 oraz 1,6, a w gti są 4 wtryskiwacze.
-
To przepraszam za wprowadzenie w blad bylem swiecie przekonanz ze gaznik w 1.0 jest, a wiec moge sobie u siebie zrobic gaz tak jak mam w 1.6? Tzn. ze nie musze jechac jakis czas zeby sie silnik zagrzal tylko na 2k obrotow i bedzie latac?
-
to jest temat o gaźnik - monowtrysk ale odpowiem.
to zeby sie silnik zagrzał chodzi o oszczędzanie parownika.
zeby zbyt szybko się nie zużył ani nie rozregulowywał. jak odpalasz w zimę silnik przy -10 stopniach i na gaz przełączasz to pomyśl jak ciezko pracują gumowe membrany w parowniku. a jak nie mozesz to wystaw dętkę od roweru za okno. wtedy zrozumiesz ze rozgrzanie parownika do tych nawet 20 stopni ma sens.
ale masz racje. mozesz przełączać odrazu.
hm skoro jeździłeś 1.0 i 1.6 to dziwne dla mnie ze nawet nie zauważyłeś ze jest taka sama budowa w obydwu... hmm
-
A ktoś z Was ma może do sprzedania taki silnik??
Ma to być 1.0 53KM do tego potrzebuję dwóch kolektorów, cały zapłon, alternator, łapy.Interesuje mnie hmmm jakby to powiedzieć mała kasa.
-
A ktoś z Was ma
może do sprzedania taki silnik??
Ma to być 1.0 53KM
do tego potrzebuję dwóch kolektorów, cały zapłon, alternator, łapy.
Interesuje mnie
hmmm jakby to powiedzieć mała kasa.Sądzę, że z czymś takim to na motogiełdę...
-
silniki od mk2
swifta napewno są na monowtryskumk4 też
A ktoś z Was ma
może do sprzedania taki silnik??
Ma to być 1.0 53KMja Ci moge cały samochód sprzedac : ))
-
troszkę odkopałeś
1.0 G10A mk2 do mk5 są na monowtrysku
1.3 G13BA mk2, mk3, mk4 są na monowtrysku
1.6 G16A, G16B mk2, mk3 są na monowtrysku
1.3 G13B mk1, mk2, mk3 nie są na monowtrysku
1.3 G13BB mk5 oraz Subaru Justy (jak dobrze pamietam 2001 w górę) nie na monowtrysku