Czy opony będą pasować do felg oraz do samochodu?
-
-
jeszcze nie wiem
jakie beda pasowaly, ale myslalem o takich z wieloma ramionami, lub jakieś ciekawe
czarne, najlepiej połączenie jednego i drugiego
14" zainteresowaly
mnie tylko
te
i
tePierwsze bez porównania lepsze!!!
I czemu ktoś na
wstepie skrytykowal ze chinskie czy cos, cos z nimi nie tak?Podobno chińskie się łatwiej odkształcają... Ale ja wychodzę z założenia, że jak ktoś za szybko będzie jeździł po krawężnikach to nawet niemieckie pognie... Sam mam podobno chinole i nie narzekam na razie...
-
no po krawężnikach często jeżdże, ale ani zadrapania na kołpaczkach nie ma, wiec nie powinienem mieć z tym problemow, poczules roznice po zmianie 13 na 14?
-
no po krawężnikach
często jeżdże, ale ani zadrapania na kołpaczkach nie ma, wiec nie powinienem mieć z
tym problemow, poczules roznice po zmianie 13 na 14?Znaczy pod jakim względem?!
-
prędkość, przyspieszenie, spalanie
-
prędkość,
przyspieszenie, spalanieNa 13" udało mi się pojechać max. 163 km/h, a na 14" ledwo do 145 km/h go rozbujałem. W mieście nie odczułem różnicy w prędkości. Przyśpieszenie chyba się nie zmieniło, może jest trochę lepiej, bo szersze opony(ale kosztem właśnie prędkości maksymalnej!). Spalanie może trochę wzrosło o jakieś 0,5-0,7 l/100 km...
-
no to faktycznie, roznica jest, a bedzie wieksza przy 15, pomysle nad 14
-
no to faktycznie,
roznica jest, a bedzie wieksza przy 15, pomysle nad 14No przy 15" może Ci spokojnie spalić litr więcej na 100 km, a o prędkości max. katalogowej to będziesz mógł zapomnieć...
-
a szerokosc opony jaka dac najlepiej przy 14"?
-
a szerokosc opony
jaka dac najlepiej przy 14"?Jeśli chcesz żeby Ci licznik prędkości nie przekłamywał to taką jak u mnie...
-
a przy doborze felgi do opony i samochodu wystarczy ze bede znal rozstaw śrub i rozmiar, czy jest jeszcze coś waznego?
-
a przy doborze
felgi do opony i samochodu wystarczy ze bede znal rozstaw śrub i rozmiar, czy jest
jeszcze coś waznego?W FAQ o tu masz wszystko napisane czarno na białym...
-
No przy 15" może Ci
spokojnie spalić litr więcej na 100 km, a o prędkości max. katalogowej to będziesz
mógł zapomnieć...ale głupoty panie piszesz normalnie powystrzelać po uszach
Mój na 13 w czasach świetności jechał licznikowe 185, jakiś czas temu na 14 testowany z oponami 185/55R14 też tyle wyciągnął, na 15 i 195/45R15 jeszcze nie było to testowane
Spalanie - jak nie dasz opony typu balon, tylko zbliżoną do serii, będzie w porywach 0,3-0,5l na 100 jak nie mniej Tu dużo też zależy od oporów toczenia takiej opony.
Mulenie - lekkie jest, tak mi się wydaje, na zimowych 13 Swift lepiej się zbiera.
Ba powiem więcej przy 185/55R14 nawet jeszcze uda się pisnąć na 2 czasem Przy 13 to norma -
ale głupoty panie
piszesz normalnie powystrzelać po uszachNo tylko ja mam 1.0, więc piszę jak jest u mnie...
-
No tylko ja mam
1.0, więc piszę jak jest u mnie...a ja mam tylko skromne 1.3 8V
Ciekawe co kolega Rav ma tam pod maską, bo nawet się nie przywitał tam gdzie trzeba -
a ja mam tylko
skromne 1.3 8VNo właśnie czyli 33% większa pojemność...
Ciekawe co kolega
Rav ma tam pod maską, bo nawet się nie przywitał tam gdzie trzebaCoś mi świta, że w opisie było 1.3...
-
Przepraszam!
1.3, a wlascicielem auta były 3 kobiety - stąd prawy blotnik do calkowitej poprawki - PRZETARCIA PARKINGOWE ale za to zadbany mechanicznie bardzo dobrze, każdy mechanik chwali, nie rżnięty
-
stąd prawy blotnik do calkowitej poprawki - PRZETARCIA
PARKINGOWETeż już mam takowe z każdej strony, bo jacyś yntelygenci/yntelygentki nie umieją parkować...
-
No właśnie czyli
33% większa pojemność...ale mocy mało
Coś mi świta, że w
opisie było 1.3...w takim razie to samo co i u mnie
-
ale mocy mało
Mi nie brakuje...
w takim razie to
samo co i u mnieNo na to wychodzi...