Lepsze wybieranie zakrętów Swift GTI
-
też włożyłem sobie wspomaganie, sam zakładałem - łatwo poszło, a nie jestem mechanikiem (już bardziej informatykiem :)), tylko jak będziesz kupował to kup wszystko łącznie z kolumną (inny krzyżak jest) - zresztą ja też mam szperę ale taką pseudo, bez ramp, tylko z wstępnym (toydols widział fotki tego), ale po mojej "regeneracji" jakoś daje rade, czuć że auto się lepiej zabiera i na syfku dwa ślady zostawia .. no i ten fajny efekt odpychania się w zakręcie - dociągania jakby do wewnątrz zakrętu, na początku można się zdziwić ale po "wdrożeniu: się jest super - a bez wspomagania byłoby ciężko nad tym zapanować !
tu można zobaczyć na filmiku mniej więcej jak auto się zachowuje (szpera i r888) http://www.youtube.com/watch?v=QDyw-wdXzQM -
mk4 i mk5 ma chyba w innym miejscu wyjście na kolumnę kierowniczą ... wiec z nich nie wiem czy wspomaganie (maglownica) do GTI podejdzie.
-
mk4 i mk5 ma chyba
w innym miejscu wyjście na kolumnę kierowniczą ... wiec z nich nie wiem czy
wspomaganie (maglownica) do GTI podejdzie.Owszem, jest inny otwór techniczny w grodzi, a to ze względu na to, że mk4-mk5 maja wspomaganie
Wystarczy zadziałać otwornicą lub przespawać fragment grodzi mk4/mk5 z otworem do wspomagania. -
ale krzyżak (w mk3) jak dobrze pamiętam jest dłuższy i ma inny frez (w mk5 ma mniej ząbków i mniejszą średnicę)
-
Dziurkę powiększyć.
Poszukaj na forum. Było. Ja będę to robił najszybciej w grudniu.Coś mi świta - było w wątku kolegi Przemask84
-
mk4 i mk5 ma chyba
w innym miejscu wyjście na kolumnę kierowniczą ... wiec z nich nie wiem czy
wspomaganie (maglownica) do GTI podejdzie.to może uda się złożyć hybrydę Mk IV/V wspomaganie, a dół od Mk III ?
-
Przekładając komplet (maglownica, kolumna) nie ma problemu, trzeba tylko powiększyć otwór techniczny
-
Przekładając
komplet (maglownica, kolumna) nie ma problemu, trzeba tylko powiększyć otwór
technicznywolałbym nie ingerować w blachy tego auta
-
Coś mi świta - było
w wątku kolegi Przemask84Taaaa zakladalismy wspome u Przemka, poszerzenie otworu.... trzeba wywalic wielkie jak stodola dziurzysko zeby to weszlo. I oczywiscie najlepiej miec caly komplet z auta ze wspoma.
-
najlepiej poszukać wspomagania z mk2 mk3... wtedy najmniej kombinacji będzie.
pompa wspomagania z mk5 do mk3 pasuje (przynajmniej do 1.6 16V)
-
najlepiej poszukać
wspomagania z mk2 mk3... wtedy najmniej kombinacji będzie.
pompa wspomagania z
mk5 do mk3 pasuje (przynajmniej do 1.6 16V)a jak ktoś ma Mk IV bez wspomagania a je planuje + przełożyć silnik ?
-
to wrzuca z mk4, mk5 wspomaganie a silnik ma otwory technologiczne nagwintowane pod pompe wspomy
PS: przeciez tak jest u mnie: MK5 + 1.6 z mk3
-
napiszę inaczej - dawca Mk III, biorca Mk IV, wszystko z dawcy do Mk IV - czy będzie cięcie
Jeśli tak, to czy lepiej szukać wspomagania i gratów z MkIV/V i połączyć się to da w całość z resztą Mk III -
zaraz bedzie to temat ekspercki.
-
wg mnie będzie cięcie. wszystko mozesz wg mnie szukać z mk3 oprócz maglownicy ze wspomaganiem ktora powinna być z mk4/mk5
-
wg mnie będzie
cięcie. wszystko mozesz wg mnie szukać z mk3 oprócz maglownicy ze wspomaganiem ktora
powinna być z mk4/mk5ale jak cięcie skoro mam przygotowanie fabryczne pod wspomaganie a go nie mam po prostu
Nic się zobaczy, wyjdzie w praniu -
W wersji ze wspomaganiem jest nieco inna grodź, niezależnie od tego czy to mk2/3/4/5
-
W wersji ze
wspomaganiem jest nieco inna grodź, niezależnie od tego czy to mk2/3/4/5mówię - się zobaczy