Podświetlenie zegarów mk2
-
Nie.
te które są w Swifcie i podświetlają wszelkie piktogramy np. włącznika ogrzewania szyby, występują w całości z oprawką; identyczne jak ta w środku.
jeśli zaś szukasz samej żarówki to szukaj z dwoma wystającymi drucikami, jak obejrzysz oprawkę to je dojrzysz.
-
Nie.
te które są w
Swifcie i podświetlają wszelkie piktogramy np. włącznika ogrzewania szyby, występują
w całości z oprawką; identyczne jak ta w środku.
jeśli zaś szukasz
samej żarówki to szukaj z dwoma wystającymi drucikami, jak obejrzysz oprawkę to je
dojrzysz.Nie, to nie taka żarówka. Ta wygląda bardzo podobnie do W3W tylko po prostu jest mniejsza. Dziś wyjmę ją z tego mocowania i zrobię zdjęcie. Swoją droga to co Ty opisałeś to ikonki są w przełącznikach a ja pisze o podświetleniu zegarów.
Nigdzie nie mogę znaleźć na żarówce napisu co to jest. Ciekawe czy w Suzuki World Wide Parts Catalogue by była taka informacja (chyba powinna?? )
Nie jestem pewien czy to czasem nie jest ta - R5 - muszę ją zmierzyć bo na tej stronce co podałeś na szczęście są podane wymiary
http://sklep.ledy.pl/zarowka-calokszt-r5-green-12v-12w-p-700.html
-
A próbowałeś podjechać z tą żarówką do jakiegoś sklepu elektronicznego? Tam powinni wiedzieć co to jest za typ i powinni mieć też takie w sprzedaży.
-
To jest żarówka T5/R5, występuje bez oprawki (żarówkę ze starej oprawki wyciąga się, ale czasem druciki są przylutowane i trzeba troszkę przyrzeźbić), takie same żarówki można spotkać w Audi, VW i wielu innych autach. Bierz je, będą pasować.
przykład aukcji:
http://allegro.pl/zarowka-do-licznika-1-2w-t5-12v-bez-cokolu-f-vat-i1646249156.html -
To jest żarówka
T5/R5, występuje bez oprawki (żarówkę ze starej oprawki wyciąga się, ale czasem
druciki są przylutowane i trzeba troszkę przyrzeźbić), takie same żarówki można
spotkać w Audi, VW i wielu innych autach. Bierz je, będą pasować.
przykład aukcji:
http://allegro.pl/zarowka-do-licznika-1-2w-t5-12v-bez-cokolu-f-vat-i1646249156.htmlWyciągałem ją więc bez problemu wychodzi a zdjęcie dałem z mocowaniami żeby było widać, że to jest ta co trzeba (są też inne malutkie ale z czarnym pastikiem mocującym i są to mniejsze żarówki np od kierunkowskazów).
Musze taką zielona kupić, żeby był komplet nowy do podświetlania
-
Wyciągałem ją więc
bez problemu wychodzi a zdjęcie dałem z mocowaniami żeby było widać, że to jest ta
co trzeba (są też inne malutkie ale z czarnym pastikiem mocującym i są to mniejsze
żarówki np od kierunkowskazów).
Musze taką zielona
kupić, żeby był komplet nowy do podświetlaniaBez problemu kupisz taką w dobrym sklepie z częściami do aut i sklepie elektronicznym.
Gumowego kondona się przekłada.
Robiłem takie czary mary ostatnio w zegarach od Rav4. Dokładnie taka sama żarówka była. -
Bez problemu kupisz
taką w dobrym sklepie z częściami do aut i sklepie elektronicznym.
Gumowego kondona
się przekłada.
Robiłem takie czary
mary ostatnio w zegarach od Rav4. Dokładnie taka sama żarówka była.Ja kupiłem juz zielone żarówki tylko tej do środka zielonej mi brakuje - kondomów po tylu latach nie da się zdjąć - od razu się rozrywają - zero elastyczności.
-
Nie jestem pewien
czy to czasem nie jest ta - R5 - muszę ją zmierzyć bo na tej stronce co podałeś na
szczęście są podane wymiary
http://sklep.ledy.pl/zarowka-calokszt-r5-green-12v-12w-p-700.htmlTa żarówka co jej szukasz to nie jest t5/r5, ta co szukasz jest trochę większa, ale niestety nie znam jej oznaczenia...
W zegarach mojego mk3 w wersji z obrotomierzem są potrzebne takie 3 - t5/r5 1,2W jest za mała, a W3W i W5W są za duże. Te dwie ostatnie mają takie same wymiary, różnią się tylko mocą.Ja się poddałem z tym szukaniem i zastosowałem oprawki żarówek t5/r5 od zegarów z Poloneza Caro bo są większe niż standardowe (rzecz jasna wraz z żarówkami t5/r5 1,2W). Pasują do zegarów swiftowych znakomicie. I w razie przepalenia te małe żaróweczki dostaniesz na każdej stacji paliw
-
Ja kupiłem juz
zielone żarówki tylko tej do środka zielonej mi brakuje - kondomów po tylu latach
nie da się zdjąć - od razu się rozrywają - zero elastyczności.Eeee, trzeba było je lekko ogrzać.
Mi bez problemu zeszły i w Swifcie z 98i Rav4 z 97
tylko podszedłem do tego spokojnie
Możesz spróbować zrobić z koszulki termokurczliwej. -
Ta żarówka co jej
szukasz to nie jest t5/r5, ta co szukasz jest trochę większa, ale niestety nie znam
jej oznaczenia...
W zegarach mojego
mk3 w wersji z obrotomierzem są potrzebne takie 3 - t5/r5 1,2W jest za mała, a W3W i
W5W są za duże. Te dwie ostatnie mają takie same wymiary, różnią się tylko mocą.
Ja się poddałem z
tym szukaniem i zastosowałem oprawki żarówek t5/r5 od zegarów z Poloneza Caro bo są
większe niż standardowe (rzecz jasna wraz z żarówkami t5/r5 1,2W). Pasują do zegarów
swiftowych znakomicie. I w razie przepalenia te małe żaróweczki dostaniesz na każdej
stacji paliwPotwierdzam.
Najprawdopodobniej jest to Toshiba V-2 TSD 7 4. Nie udało się mi jej namierzyć, ale r5 mimo, że mniejsza nie wypada z oprawy i można ją zastosować. -
Możesz spróbować
zrobić z koszulki termokurczliwej.Ja próbowałem zrobić z termokurczliwej koszulki, ale po kilku dniach jak zajrzałem do żarówek to się przeraziłem - koszulki na żarówkach praktycznie się zwęgliły - widocznie źle tolerują dłuższe działanie wysokiej temperatury
-
Ja próbowałem
zrobić z termokurczliwej koszulki, ale po kilku dniach jak zajrzałem do żarówek to
się przeraziłem - koszulki na żarówkach praktycznie się zwęgliły - widocznie źle
tolerują dłuższe działanie wysokiej temperaturyJa po prostu kupuję zielone żarówki - W3W już mam