Tarcze Hamulcowe swift 1.3 8v
-
Czyli sprzedawca wprowadza w błąd potencjalnych klientów.
-
Czyli sprzedawca
wprowadza w błąd potencjalnych klientów.Ty masz 231mm, chyba że zmienisz sobie zaciski
-
chyba że zmienisz sobie zaciski
+zwrotnice, piasty , polosie
-
250mm tarcza jest
w sedanie i gti, .
Tylko w sedanie 1,6
i GTINo właśnie, w moim sedanie 1,3 są takie jak do litra i hatchbacków 1,3
-
+zwrotnice, piasty
, polosieoj tam, oj tam
-
CO trzeba wymienić, by zamontować w 8v, tarcze od GTI? Robił juz ktos takie rzeczy?
-
CO trzeba wymienić,
by zamontować w 8v, tarcze od GTI? Robił juz ktos takie rzeczy?przecież napisał Ci kolega wyżej ...
-
jak wrzucisz zacisk z gti to nie wiele brakuje jakieś dwa mm chyba wystarczy troszkę tarcze przetoczyć i będzie git
-
CO trzeba wymienić,
by zamontować w 8v, tarcze od GTI? Robił juz ktos takie rzeczy?Sorki, zapomniałem dodać, że chodzi mi o tył
-
o tył to tam prawie wszystko pasuje wywalasz bębny z tarczami kotwiczymi wkładasz zaciski z blachami mocującymi tarcze i linki musisz wymienić i jeździsz
-
Sorki, zapomniałem
dodać, że chodzi mi o tyłAle po co? Przód hamuje, tył jest tylko do pomocy.
-
Ale po co? Przód
hamuje, tył jest tylko do pomocy.zresztą bębny gdy by nie odprowadzanie ciepła mierne, były by lepsze od tarczówek.
-
Ale po co? Przód
hamuje, tył jest tylko do pomocy.Chcę wsadzić jakieś dobre tarcze i klocki z przodu. Tylko jak będą za dobre w porównaniu do tyłu, to samochód będzie nurkował podczas hamowania. Przód zablokuje, a tył będzie chciał jechać dalej.
-
Zostaw bebny sa skuteczniejsze, nawet KJS wytrzymuja i latwiej jest zablokowac kola- wieksza powierzchnia okladzin. Jesli tarcze do tylu to zeby miec efekt musialbys wywalic fabryczny reduktor i wsadzic regulacje reczna-reduktor sportowy, i caly czas dostosowywac go do warunkow drogowych, to mialbys lepsze hamulce tylne. Szkoda czasu, pieniedzy i zachodu-nie warto.To racja to przod hamuje tyl tylko pomaga, wyrownoje.
-
Zostaw bebny sa
skuteczniejsze, nawet KJS wytrzymuja i latwiej jest zablokowac kola- wieksza
powierzchnia okladzin. Jesli tarcze do tylu to zeby miec efekt musialbys wywalic
fabryczny reduktor i wsadzic regulacje reczna-reduktor sportowy, i caly czas
dostosowywac go do warunkow drogowych, to mialbys lepsze hamulce tylne. Szkoda
czasu, pieniedzy i zachodu-nie warto.To racja to przod hamuje tyl tylko pomaga,
wyrownoje.skoro bębny takie dobre, to dlaczego japońscy inżynierzy nie zastosowali bębnowych w GTI? myślę, że bębny lepsze od tarcz nigdy nie będą, ale mniejsza z tym, temat można uznać za zamknięty
-
zresztą bębny gdy
by nie odprowadzanie ciepła mierne, były by lepsze od tarczówek.no i ręczny z reguły jest lepszy na bębnach
-
skoro bębny takie
dobre, to dlaczego japońscy inżynierzy nie zastosowali bębnowych w GTI? myślę, że
bębny lepsze od tarcz nigdy nie będą, ale mniejsza z tym, temat można uznać za
zamkniętyZastosowali w GTI z tyłu tarcze pewnie dla picu, że niby takie sportowe auto i jak ma alufelgi to lepiej wyglada A prawda jest taka, że tył w Swifcie prawie wcale nie hamuje - ze sprawnym tylnym hamulcem koledzy mający GTI mieli problemy na przeglądzie
-
hamuje tyle żeby tarcze nie rdzewiały z tyłu ;p
zostaw sobie bębny tak jak koledzy podpowiadają i tak różnicy na tyle nie zobaczysz. -
bzdury piszecie dobrze zrobione tylne hamulce działają jak należy.
-
bzdury piszecie
dobrze zrobione tylne hamulce działają jak należy.Oczywiscie