Stożek SS 1.6 problem
-
Witam , chciałbym założyć stożek i dolot do mojego Świstaka lecz tutaj nie mogę znaleźć czegoś dotyczącego 1.6 !! Może macie jakieś materiały albo wiecie kto robił powietrze w 1.6 oczywiście mk3 !! Bo mam filtr kołowy i musiał bym chyba zmienić całą przepustnice i czy w ogóle się da bez zbędnych przeróbek i czy opłacalne a przy okazji może ktoś z Was zna kogoś w WLKP albo Lubuskim kto obecni zajmuje się mechanika SS ,bo na wiosnę chciałbym pod pompować o kilkanaście kucyków
pozdro -
Jeżeli chodzi o stożek to przy pełnej serii jest to jak najbardziej Zbędne
A kuce? Główka DOHC, Odprężyć dół i zakuć i Turbinkę lub kompresor... Pomysłów jest wiele tylko wykonanie w 1.6 to raczej chyba będziesz pierwszy? Bo mój 1.6 umarł i dałem sobie siana z motoryzacją z Kraju Gnijącej wiśni... Ale tobie życzę jak najwięcej zapału... A co do mechanika to raczej rzadko się ktoś taki zdarza... U mnie w mieście tylko jeden sklep potrafił znaleźć taką podstawę jak przewody zapłonowe do 1.6 bo każdy strzelał Jak usłyszał 1.6... I każdego komentarz czy to aby napewno 1.6 a nie 1.3? -
no właśnie pierwszy 1,6 chyba będę a to jest troszkę inny silnik do modyfikacji ,jak dla mnie trudniejszy . Ale może jednak ktoś coś ogarnie
-
no właśnie pierwszy
1,6 chyba będę a to jest troszkę inny silnik do modyfikacji ,jak dla mnie
trudniejszy . Ale może jednak ktoś coś ogarnieIle kasy chcesz na to przeznaczyć? Bo przyrost mocy o kilkanaście kucy w 1.6 to musisz się liczyć z wydatkiem kilku tysięcy pln. Najtaniej chyba by faktycznie wyszło założenie głowicy z Gti + dodatki. Opis powinieneś znaleźć na teamswift.net
-
Nie będziesz pierwszy, w Gdyni jest 1,6 turbo
-
Jak dla mnie to dzięki pomocy MKV nie ma sensu w pchanie i robienie silnika od 1.6 nakład gotówki ogromny, a przypływ mocy mały no chyba, że kompresor, ale turbo no to spoko, ale chyba i tak inwestycja w 1.3 Gti jest bardziej opłacalna patrząc jeszcze na warunki jezdne, a nie na silniki no to 1.3 na bank robi robotę w porównaniu do 1.6 sedana.
-
chyba i tak inwestycja w 1.3 Gti jest bardziej opłacalna patrząc jeszcze na warunki
jezdne, a nie na silniki no to 1.3 na bank robi robotę w porównaniu do 1.6 sedana.chyba, no właśnie
zobacz co robią w NL z 1.6
Tam jest hybryda składana z turbo, niestety nie kręci się tak wysoko jak GTi, ale power ma
tu mały opis dla n/a : link -
Jak dla mnie to
dzięki pomocy MKV nie ma sensu w pchanie i robienie silnika od 1.6 nakład gotówki
ogromny, a przypływ mocy mały no chyba, że kompresor, ale turbo no to spoko, ale
chyba i tak inwestycja w 1.3 Gti jest bardziej opłacalna patrząc jeszcze na warunki
jezdne, a nie na silniki no to 1.3 na bank robi robotę w porównaniu do 1.6 sedana.Dużej różnicy nie ma... Spójrz w dane techniczne obu silników... Miałem G16A i z gti można sobie poradzić... (zaraz mnie zlinczujecie ale co tam) Kręcenie wysoko? Co ci daje że masz odcięcie wyżej? Więcej mocy? Czy lepszą elastyczność? Ja kręciłem 1.6 do 7k czasem zdażyło się 7,5 i silnik jest w super kondycji ale buda w moim odmówiła...
-
Dużej różnicy nie
ma... Spójrz w dane techniczne obu silników... Miałem G16A i z gti można sobie
poradzić... (zaraz mnie zlinczujecie ale co tam) Kręcenie wysoko? Co ci daje że masz
odcięcie wyżej? Więcej mocy? Czy lepszą elastyczność? Ja kręciłem 1.6 do 7k czasem
zdażyło się 7,5 i silnik jest w super kondycji ale buda w moim odmówiła...Nie chodziło mi raczej o kręcenie silnika do odcięcia i czy 1.3 Gti DOHC czy 1.6 kręci się wyżej tylko raczej o to jak auto klei się do asfaltu bo z budą sedana jest na bank ciężej ze względu na samą bryłę, a poza tym to z tymi silnikami już mam lepszą pozycję na start bo z tego co wiem to 1.3 jest na podwójnym wałku rozrządu, a 1.6 nie no i do wyciągania z niego mocy jest bardziej podatny. No nie wiem to tylko moje zdanie i również tak jak Ty chciałbym ze swojego wykręcić co nie co, ale to chyba mija się dla mnie z celem chyba, że jest ktoś kto mi to przetłumaczy to będę podzielał Twoje zdanie !
-
Nie chodziło mi
raczej o kręcenie silnika do odcięcia i czy 1.3 Gti DOHC czy 1.6 kręci się wyżej
tylko raczej o to jak auto klei się do asfaltu bo z budą sedana jest na bank ciężej
ze względu na samą bryłę, a poza tym to z tymi silnikami już mam lepszą pozycję na
start bo z tego co wiem to 1.3 jest na podwójnym wałku rozrządu, a 1.6 nie no i do
wyciągania z niego mocy jest bardziej podatny. No nie wiem to tylko moje zdanie i
również tak jak Ty chciałbym ze swojego wykręcić co nie co, ale to chyba mija się
dla mnie z celem chyba, że jest ktoś kto mi to przetłumaczy to będę podzielał Twoje
zdanie !rob glowke z GTi 1.3 tak jak helsin dal linka, a potem sie pochwal. Wysokie krecenie nic nie daje bo jezdzisz momentem a ten w 1.6 moze byc zdecydowanie lepszy.
-
rob glowke z GTi
1.3 tak jak helsin dal linka, a potem sie pochwal. Wysokie krecenie nic nie daje bo
jezdzisz momentem a ten w 1.6 moze byc zdecydowanie lepszy.A w jakich cenach głowica z GTI ?
-
A w jakich cenach
głowica z GTI ?200-300zl
-
200-300zl
A dalej robota jej tak ? Czyli czyszczenie, szlify i co tam jeszcze popadnie czyli kolejne siano później przekładka do 1.6 no mi tam ryba bo mam 2 silnik więc jeździć i tak można, ale pewnie opcja nie do zamknięcia się w 1000zł!
-
A dalej robota jej
tak ? Czyli czyszczenie, szlify i co tam jeszcze popadnie czyli kolejne siano
później przekładka do 1.6 no mi tam ryba bo mam 2 silnik więc jeździć i tak można,
ale pewnie opcja nie do zamknięcia się w 1000zł!no wiesz mozesz sobie wsadzić taką jaka jest, ale jaki to sens ?
najlepiej od razu szlif, planowanie, polerowanie kanałów itd...
do samej głowicy przecież też trzeba by wsadzić kolektor dolotowy z gti + listwe z wtryskiwaczami paliwa itd... a najlepiej poczytać trochę o tym na tej stronce co wcześniej link był dany -
no wiesz mozesz
sobie wsadzić taką jaka jest, ale jaki to sens ?
najlepiej od razu
szlif, planowanie, polerowanie kanałów itd...
do samej głowicy
przecież też trzeba by wsadzić kolektor dolotowy z gti + listwe z wtryskiwaczami
paliwa itd... a najlepiej poczytać trochę o tym na tej stronce co wcześniej link był
danyNo zdaję sobie sprawę z tego, że mija się z celem taka robota żeby przekładać głowę bez roboty... No spoko poczytałbym tylko jakoś angielskiego nie preferuję do końca.
Kali się dogadać, ale to na tym koniec więc nie poczytam za dużo!
-
No zdaję sobie
sprawę z tego, że mija się z celem taka robota żeby przekładać głowę bez roboty...
No spoko poczytałbym tylko jakoś angielskiego nie preferuję do końca.
Kali się dogadać,
ale to na tym koniec więc nie poczytam za dużo!ktos wymyslil cos takiego jak google translator .... czasami pomaga
-
No zdaję sobie
sprawę z tego, że mija się z celem taka robota żeby przekładać głowę bez roboty...
No spoko poczytałbym tylko jakoś angielskiego nie preferuję do końca.
Kali się dogadać,
ale to na tym koniec więc nie poczytam za dużo!Jeżeli chcesz dużo zyskać niskim kosztem to nie w Suzuki... Proponuje 1.9 TDI z grupy vag i każdy ci to powie że te silniki najszybciej i najtaniej się kręci... Uprzedzam pytanie... Tego raczej nikt nie robił Może się da ale koszty idą w tysiące pln :E
-
ktos wymyslil cos
takiego jak google translator .... czasami pomagaUczynilem to juz, ale nie tlumaczy dokladnie!
-
Idzie sie zakochac...
-
dzięki chłopaki w ..... Tylko jednak wolę pozostać przy główce 1.6 bardziej wytrzymała z tego co słyszałem a na gti będę się czaił po koniec lata jak uzbieram parę tysiów na autko i jego "przeróbki" , miło , że jest takie zainteresowanie tym tematem prawdopodobnie będę koniec wiosny początek lata kombinował z turbo i intercoolem !! Oczywiście będę dawał pełna "dokumentację" do wglądu tutaj !! i czy ktoś w WLKP , lubuskim lub zach.pomorskim zna kogoś kto zajebiście zajął by się moją "główka" itp. sprawami ?