słabe hamulce 1.0 98 HB
-
DZIEKI!!
czyli klocki i tarcze są takie same jak do 1.3?? moge kupować ??
szukałem lepszych tarcz(wentylowanych) czy klocków lepszych marek(EBC czy ferrodo), ale w większości sygnowane są do wersji 1.3..dlatego nie jestem przekonany czy będą pasowały..Pozdrawiam!!
-
Nie ciesz się za wcześnie. Typ klocków zależy od producenta zacisku. Musisz sprawdzić, po ściągnięciu koła (i oczyszczeniu zacisku ze rdzy) będzie wybity na zacisku jego producent. Ktoś wyżej sugerował, że masz system bosha, jeśli to prawda, to masz nieciekawą sytuację, bo do tego systemu klocki są mega drogie.
-
Znalazłem coś takiego :
http://www.rallyshop.pl/index.php?p133926
Opłaca się ? Bo muszę na bank wymienić płyn bo mój pamięta jeszcze chyba kitańców
http://www.expolmozbyt.com/klocki-hamulc...owe-fdb780.html
Tutaj jest napisane, że klocki pasują do rocznika maks 1993 to jak mam 94 to nie podejdą ?
-
Znalazłem coś
takiego :
http://www.rallyshop.pl/index.php?p133926
Opłaca się ? Bo
muszę na bank wymienić płyn bo mój pamięta jeszcze chyba kitańców
http://www.expolmozbyt.com/klocki-hamulc...owe-fdb780.html
Tutaj jest
napisane, że klocki pasują do rocznika maks 1993 to jak mam 94 to nie podejdą ?Cena średnia, można kupić tańszy innej firmy, byle DOT4. Ile trzeba kupić jest w FAQ.
Klocki to sobie zobacz jakie masz w aucie, bo w katalogach lubią być błędy i potem będzie płacz. -
Cena średnia, można
kupić tańszy innej firmy, byle DOT4. Ile trzeba kupić jest w FAQ.Czyli płynu wcale nie trzeba żadnego dobrego ?
Klocki to sobie
zobacz jakie masz w aucie, bo w katalogach lubią być błędy i potem będzie płacz.A jak to sprawdzić ?
-
Czyli płynu wcale
nie trzeba żadnego dobrego ?jak chcesz to zalej nawet Motula, ale nic Ci to nie da, DOT4 to DOT4, DOT5.1 to DOT5.1 i tyle
A jak to sprawdzić
?podnośnik, kółko, zacisk, klocek
-
jak chcesz to zalej
nawet Motula, ale nic Ci to nie da, DOT4 to DOT4, DOT5.1 to DOT5.1 i tyleTo porównaj sobie punkty wrzenia DOT4 z Tesco i DOT4 z Motul-a (RBF 660)
-
To porównaj sobie
punkty wrzenia DOT4 z Tesco i DOT4 z Motul-a (RBF 660)1.0 to nie GTi, przez kilka lat lałem no name (typu Orlen, Mobil) i żyję.
Teraz przy okazji innych zakupów nabyłem dot4 Valvoline, ale różnicy nie czuję.
Przy aucie, którym się śmiga po buły i raz do roku nad morze nie ma co szaleć. Ważne, żeby na brązowym płynie nie śmigać -
Czyli płynu wcale
nie trzeba żadnego dobrego ?
A jak to sprawdzić
?Trzeba zdjąć koło i zobaczyć.
Potem np. KLIK i zobaczyć w katalogu części, które to klocki.Możesz zrobić to sam albo zapraszam do Krakowa, na koszt firmy ci sprawdzę
Jak będziesz miał wątpliwości to zapodaj fotkę a forum, tylko taką, żeby całe zaciski z klockami było widać.
-
1.0 to nie GTi,
przez kilka lat lałem no name (typu Orlen, Mobil) i żyję.
Teraz przy okazji
innych zakupów nabyłem dot4 Valvoline, ale różnicy nie czuję.
Przy aucie, którym
się śmiga po buły i raz do roku nad morze nie ma co szaleć. Ważne, żeby na brązowym
płynie nie śmigaćZgadza się Nie namawiam nikogo do zalewania sportowego płynu przy normalnej jeździe, wystarczy zwykły byle nie zapomnieć go wymienić od czasu do czasu Chciałem tylko Hellsina uświadomić, że nie każdy DOT4=DOT4. Sama klasa to tylko opis szeregu minimalnych parametrów jakie płyn musi spełnić - i niekoniecznie świadczy o jego jakości
-
Zgadza się Nie
namawiam nikogo do zalewania sportowego płynu przy normalnej jeździe, wystarczy
zwykły byle nie zapomnieć go wymienić od czasu do czasu Chciałem tylko Hellsina
uświadomić, że nie każdy DOT4=DOT4. Sama klasa to tylko opis szeregu minimalnych
parametrów jakie płyn musi spełnić - i niekoniecznie świadczy o jego jakościŚwięte słowa Erde. W pełni się zgadzam.
-
Zgadza się Nie
namawiam nikogo do zalewania sportowego płynu przy normalnej jeździe, wystarczy
zwykły byle nie zapomnieć go wymienić od czasu do czasu Chciałem tylko Hellsina
uświadomić, że nie każdy DOT4=DOT4. Sama klasa to tylko opis szeregu minimalnych
parametrów jakie płyn musi spełnić - i niekoniecznie świadczy o jego jakościja pisałem o zwykłych hamulcach, bez oplotów, wyczynowych tarcz i klocków, które trzeba dogrzać, żeby hamowały jak żyleta i auto blokowało koła nawet ze 160
Do zwykłej jazdy nawet starczy DOT4 z Teco
Ba nawet napiszę jeszcze dalej - taki z Teco częściej wymieniany będzie dużo lepszy, niż Motul wymieniany raz na xx czasu bo drogi -
Możesz zrobić to
sam albo zapraszam do Krakowa, na koszt firmy ci sprawdzę
Jak będziesz miał
wątpliwości to zapodaj fotkę a forum, tylko taką, żeby całe zaciski z klockami było
widać.Paliwo też na kosz firmy ?
-
Paliwo też na kosz
firmy ?Tak, ale tylko takie
-
ja pisałem o
zwykłych hamulcach, bez oplotów, wyczynowych tarcz i klocków, które trzeba dogrzać,
żeby hamowały jak żyleta i auto blokowało koła nawet ze 160
Do zwykłej jazdy
nawet starczy DOT4 z Teco
Ba nawet napiszę
jeszcze dalej - taki z Teco częściej wymieniany będzie dużo lepszy, niż Motul
wymieniany raz na xx czasu bo drogiDobra czyli odpuszczę sobie tego Ferodo może i wyczynowo nie jeżdżę, ale w 100% spokojnie też nie oczywiście nie na tyle żeby dożynać Suzane
-
Dobra czyli
odpuszczę sobie tego Ferodo może i wyczynowo nie jeżdżę, ale w 100% spokojnie też
nie oczywiście nie na tyle żeby dożynać SuzaneAle to nie jest jakiś sportowy płyn, po prostu dobry jakościowo DOT4. Jak nie oszczędzasz każdej złotówki to bierz śmiało, chociaż w dobrym sklepie motoryzacyjnym też go dostaniesz i to pewnie taniej.
-
ja pisałem o
zwykłych hamulcach, bez oplotów, wyczynowych tarcz i klocków, które trzeba dogrzać,
żeby hamowały jak żyleta i auto blokowało koła nawet ze 160
Do zwykłej jazdy
nawet starczy DOT4 z Teco
Ba nawet napiszę
jeszcze dalej - taki z Teco częściej wymieniany będzie dużo lepszy, niż Motul
wymieniany raz na xx czasu bo drogiTeż nic nie pisałem o wyczynowych hamulcach ani kupowaniu drogich płynów. Po prostu nie zgodziłem się z Tobą, że DOT4 to DOT4... Bo są mierne płyny ledwo spełniające normy a są też rewelacyjne o temp. wrzenia wyższej nawet o kilkadziesiąt stopni! (a sklasyfikowane jako DOT4 tylko przez mało istotne parametry jak np. lepkość przy -40 st. C) Pozdr.
-
właśnie kolega podesłał mi ceny hamulców do SS 2 GTi
tarcze hamulcowe przód(55311-60B40; 326 szt), tarcze hamulcowe tył(55611-64B01; 296 zł szt)
klocki hamulcowe przód(55200-62810; 514 zł kpl), klocki hamulcowe tył(55800-64820; 373 zł kpl.)ktoś chętny?
-
Też nic nie pisałem
o wyczynowych hamulcach ani kupowaniu drogich płynów. Po prostu nie zgodziłem się z
Tobą, że DOT4 to DOT4... Bo są mierne płyny ledwo spełniające normy a są też
rewelacyjne o temp. wrzenia wyższej nawet o kilkadziesiąt stopni! (a sklasyfikowane
jako DOT4 tylko przez mało istotne parametry jak np. lepkość przy -40 st. C) Pozdr.zgadza się Erde, ale tak jak pisałem, częściej wymieniany tańszy płyn, będzie dużo lepszy, niż dużooo droższy wymieniany z okresowością bliżej nieokreśloną.
wiesz 0,5l za 7 zł, a za 27 zł to jest różnica jednak, a jeśli nie widać różnicy to po co przepłacać - mowa o zwykłej jeździe -
Tak, ale tylko
takieNawet i takie nie jest złe ;D W sierpniu za jakieś 50-60zł byłbym w Krakowie