Urwany wlot do zaworka PCV
-
Witam. Sprawa jest pilna. Z góry pokrywy zaworów wychodzi odma, który później leci do filtra powietrza, a taka cieńsza rurka też leci do Zaworka PCV. I urwał mi sie ten dzyndzel który wchodzi do zaworka. Moje pytanie brzmi czy to poważne i czy można tak z tym jeździć (do czasu aż nie kupie nowego zaworka). Odpaliłem silnik to pracuje normalnie, jak otworzyłem maskę to słychać ze zasysa tam powietrze.
Proszę o jakąś rade.
Pozdrawiam
Czy może lepiej zatkać czymś ten zaworek?a co zrobić z otworem od odmy? zaślepić go czy może być niezaślepiony?
-
- zaworek zaślep.
- jak będzie rurka latała to nic sie nie stanie, troche oleju moze scieknac itp., jak policja zajrzy to moze sie czepiac. jest zimna wiec bedzie para leciała (dymek) spod maski na krótką metę mozesz tak jezdzic, mozesz zaslepic, jak chcesz. ja mam zaworek zaslepiony i rurke jakas inna dosztukowałem bez rozgałęzienia
-
- zaworek zaślep.
- jak będzie rurka
latała to nic sie nie stanie, troche oleju moze scieknac itp., jak policja zajrzy to
moze sie czepiac. jest zimna wiec bedzie para leciała (dymek) spod maski na
krótką metę mozesz tak jezdzic, mozesz zaslepic, jak chcesz. ja mam zaworek
zaslepiony i rurke jakas inna dosztukowałem bez rozgałęzienia
mam dokładnie tak samo: zaworek zaślepiony i rurka bez rozgałęzienia - śmiga jak zły
-
no akurat ja mam LPG... mam wrażenie, że gdy już sie za bardzo nagrzeje autko, to za cieple powietrze mi zaciąga i czuć muła... musze sobie zrobić Oil Catch Tanka
-
no akurat ja mam
LPG... mam wrażenie, że gdy już sie za bardzo nagrzeje autko, to za cieple powietrze
mi zaciąga i czuć muła... musze sobie zrobić Oil Catch Tankapółlitrowa butelka po coli i jedziesz Choćby po to żeby sprawdzić Twoją teorię
-
raczej myślałem o: półlitrowa puszka aluminiowa po piwku ale musze gdzieś dorwać wężyk odporny na wysoką temp
-
raczej myślałem o:
półlitrowa puszka aluminiowa po piwku ale musze gdzieś dorwać wężyk odporny na
wysoką tempAlbo aluminiowej butelce 0,7l po czymś mocniejszym
-
a czy takie rurki (zwykłe?) nie psują się ? nie dzieje sie z nimi nic złego u Ciebie ?
-
a czy takie rurki
(zwykłe?) nie psują się ? nie dzieje sie z nimi nic złego u Ciebie ?takie rurki mają słabą odporność na temperaturę, i pod wpływem ciepła mogą np przepuszczać na łączeniach ewentualny wyrzygany olej z odmy, a na pewno z żółkną
-
o to mi właśnie chodziło musze skoczyć do jakiegoś sklepu i kupić odporny na wysoką temperaturę wąż. w ogrodniczym ?
-
A nie przeszkadza Wam, że z odmy na LPG wali czymś w rodzaju końskiego łajna?
-
dlatego tez mam ochote na tego OCT. mam dosc żółtej mazi w obudowie filtra
-
a czy takie rurki
(zwykłe?) nie psują się ? nie dzieje sie z nimi nic złego u Ciebie ?Tam wysokiej temp. raczej nie ma i jak na razie się trzymają ale faktycznie lepiej wziąć grubsze (będę też zmieniał). Te się łatwo zaginają i łatwiej też zamarzają w zimę.
-
podepne sie pod temat,dlaczego trzy wejscia,jedno z zaworka,drugie odpowietrzenie,atrzecie z filtra powietrza? laik jestem
-
podepne sie pod
temat,dlaczego trzy wejscia,jedno z zaworka,drugie odpowietrzenie,atrzecie z filtra
powietrza? laik jestemprzewód idący z odmy do filtra powietrza ma jeszcze taką cienką odnogę, która idzie do zaworka PCV