Co trzeba mieć przy wymianie silnika?
-
Potrzebuje pomocy
Chcę dowiedzieć się
co muszę kupić jak będę przekładać silnik?No ja myślę że silnik.
-
Nie no przecież
jest taka sama wiązka prawda ?? Przecież to 1.0 co może być innego ??1.0 to pojęcie ogólne. Silnik G10 w porównaniu do G10A różni się paroma rzeczami.
W tym przypadku może być jeszcze weselej. -
Inne koła pasowe są w mk3 i w mk4/5 Czyli alternator musisz miec z tego 2002, albo przełożyć do tamtego silnika koła pasowe ze starego.
-
Inne koła pasowe są
w mk3 i w mk4/5 Czyli alternator musisz miec z tego 2002, albo przełożyć do
tamtego silnika koła pasowe ze starego.To sobie przełoży koło i będzie gitarka prawda ?
-
tak samo przekłada się wtrysk, a najlepiej cały kolektor doloty, i do tego czujnik temp. płynu i czujnik od włączania wentylatora i jest totalnie po problemie..
-
dokładnie tak, przerzucisz kolektor dolotowy, koło pasowe i wuala
-
Czyli podsumowując ten silnik ze swifta 1.0 z 2002r będzie pasował do mojego świstaka z 1996 ale muszę pozamieniać te rzeczy:
-kolektor dolotowy
-koło pasowe
-czujnik temp. płynu
-czujnik od włączania wentylatora
Czy po tym wszystkim już będzie można jeździć czy jeszcze coś muszę wiedzieć??A co np z rozrządem? Mam kupować rolkę i pasek pod nowy czy pod stary silnik? Jest jakaś różnica?
-
rozrząd pewnie jest inny, w starym wąski pasek w nowym szeroki..
jeśli chodzi o silnik to możesz przecież kupić go bez osprzętu, będzie wtedy tańszy.. czyli bez dolotu, kolektora wydechowego, rozrusznika i alternatora.. -
A ogólnie dobra to zamiana na ten silnik z 2002r jeśli okazałby się sprawny?
jeśli udałoby mi się kupić go bez osprzętu czyli bez dolotu, kolektora wydechowego, rozrusznika i alternatora to czy te części mogę śmiało ze swojego przełożyć czy lepiej już brać kompletny? -
A ogólnie dobra to
zamiana na ten silnik z 2002r jeśli okazałby się sprawny?
jeśli udałoby mi
się kupić go bez osprzętu czyli bez dolotu, kolektora wydechowego, rozrusznika i
alternatora to czy te części mogę śmiało ze swojego przełożyć czy lepiej już brać
kompletny?kup goły silnik, bo resztę osprzętu i tak będziesz musiał przełożyć ze swojego starego silnika - dolot z wiązką, alternator, rozrusznik i wydech. Przecież tylko układ korbowo-tłokowy z blokiem i głowicą jest Ci potrzebny