Zawieszenie - gdzie, co, jak i za ile ?
-
Do gti. Jazda na co dzień ;p
-
Do gti. Jazda na co dzień ;p
Oj będzie twardo i ciekawe jak samochód będzie się zachowywał na wybojach
-
czlowieku szukasz gwintu;], nie koniecznie do ss;]
-
Na razie będę regenerował swój stary zawias -80 ;p Leży w pokoju i czeka aż się za niego zabiorę. Amory o skróconym skoku są w b.dobrym stanie więc puki nic nie znajdę sensownego to wpadnie znowu do auta na wiosnę
-
Znalazłem coś takiego
http://www.redlinegti.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=36560
krok po kroku jak zrobić ... gwint -
Bałbym się jeździć na takim homemade gwincie
-
Pierwsze zdjęcia to po prostu Koni Sport. Większość Koni Sportów to właśnie wkłady, które montuje się w środek obudowy seryjnego amora. To poniżej to już rzeźba, ale jak dla mnie, to całkiem z głową zrobiona.
dawidczaju - poszukaj Koni Sport i załóż do nich sprężyny porządnej firmy - h&r albo eibacha, będzie w miarę nisko, a przy tym na dziurach też w miarę da się jeździć (a nie skakać).
-
To poniżej to już rzeźba, ale jak dla mnie, to
całkiem z głową zrobiona.No dokladnie, zrobione jest ok choc mogl pod gwint dospawac jeszcze rant z tulei i jest to jedna z 3ch opcji na gwint w ss. Zauwazylem ze sporo zagraniczniakow przerabia tak zawias. Na allegro mozna kupic zestaw tulei gwintowanych, nakretek, podkaldek, kluczy i sprezyn za jakies 330zl marki Noname:D
-
pomijajac ta rzezbe, moge polecic z wlasnego doswiadzczenia jamex'y do wozenia tylka naprawde fajne springi za smieszna cene, dosyc progresywnie dzialaly, niestety trzeba miec dobre amory, ale takich do wszystkich sprezyn obnizajacych
-
Jest szansa przystosować porządne amory pod swifta od innego auta? gdzie taki amortyzator jest o wiele tańszy, w odniesieniu do ceny ss? np hundy itp..
-
Nie sądzę. Tzn. teoretycznie czemu nie, ale praktycznie nie bardzo to widzę, bo przecież amor jest przygotowany pod konkretną wysokość i obciążenie. Jak dla mnie to najlepszą w miarę przystępną alternatywą są Koni Sport i do nich dobre sprężyny.
-
a mogę sie dowiedzieć po co ta śruba od dołu?? i jak amorek sie trzyma od góry. w starym citroena ax też miałem wkłady ale od góry była nakrętka, a gośc daje tylko gumę. o co chodzi? może ktoś mi to wyjaśni
a może zna ktoś wymiary wkładów do swifta? może dałbym radę zrobić coś takiego na wzór citroena, ale nie wiem jaki wkład miałbym kupić. co sie nie okaże że będzie tam pasował ze wspomnianego ax?
jak ktoś będzie miał wymiary wewnętrzne to prosze o podanie -
sruba jest po to aby trzymac dol wkladu w kolumnie, poprostu all poskrecane, wiadomo nic nei wypadnie nei odpadnie, ale zeby sie trzymal i niewpadalo w jakeis smieszne drgania jak jakis luz sie zrobi przy wladzie.
-
no tak prościej dać z dołu śrubę niż gwintować górę. ponawiam prośbę o wymiary. nie chce rozcinac mojego mcPersona bo nie mam na zapas, a samochód musi jeździć
-
W Koni sportach jest zawsze instrukcja i tam jest opisane gdzie ciąć i gdzie wiercić.
-
ale chce wiedzieć jakie te koniki mają wymiary. bo może się okazać że oprócz koni wejdzie coś innego
-
Nie wejdzie. Bo to musi być wkład dedykowany do danego modelu.
-
dobra, ale prosiłbym o wymiary.
wie ktos jaka jest średnica tłoczyska w amorku i je go skok? -
A jak działa ten gwint?