swap 1.6 16v z baleno do swifta 1.6 16v
-
Patrząc na to z innej strony to przepływkę można ciutke
rozwiercić, a przepustnice dać większą od nissana i też będzie miodzio3x za bogato na wolnych?
-
1. to nie byla
odpowiedz tylko stwierdzenie.
2. nie bylo tak
sprecyzowane pytanie. bo chodzi mi o twoje obawy o elektryke szyb nawiewu czy lamp,
wiec jakbys mial jakeis pojecie bys wiedzial ze ma sie to nijak do zmiany elektryki
pod glowice.
A teraz zniszcze
Twoje zdanie na temat glupich pytan:P
http://www.joemonster.org/art/7259/Uwazasz_ze_nie_ma_glupich_pytan_III
a wracajac do
tematu. glowy z gti nie pchaj bo spod silnika by sie wtedy zdalo zmienic a to
koszty, wkladajac glowe z baleno musisz wsadzic elektryke tez z baleno(glownie ze
wzgledu na wtryski), sam niebedziesz robil, jesli podliczysz koszty to wyjdzie
jednak niemala sumka: glowica z wtryskami, dolotem i trzeba zobaczyc czy kolektor
wydechowy jest taki sam, do tego dochodzi planowanie glowicy(bo nie ma sensu bez
planowania zakladac- a to z 150zl), wiazka elektryczna z baleno, komp z baleno i do
tego ktos kto ci to posklada i pobawi sie z elektryka, glowice wsadzic to nie
problem to z 5h roboty jak masz przyszykowana glowice. Elektryka tez bez wiekszych
problemow tylko trzeba wiedziec co od czego i jakie czujniki gdzie sa i jakie
powinny byc. Zalezy w jakiej cenie czesci dotaniesz i ile za robote wezma ale
celowal bym w jakies 2k zl. Dokladnej ceny nikt tu Ci raczej nie poda poniewaz sa
rozne ceny robocizny zaleznie od miasta i zakladu, a czesci tez w roznych cenach i
stanie mozesz kupic. Chyba ze bedziesz chcial sam robic to wtedy mozemy dalej temat
ciagnac;]Wesyl spokojnie... Za wcześnie ludzi osądzasz i zarzucasz niewiedzę człowiekowi co zęby zjadł na różnego rodzaju swapach, modach i budowach rajdowych potworków... Nie jednego mógłbyś się od Huberta nauczyć Możesz się przekonać chociażby tu:
http://zlosniki.pl/ubbthreads.php?ubb=showthreaded&Number=947564#Post947564Co do elektryki to oczywiste jest, że chce wsadzić całą wiązkę z Baleno (napisał wprost), łącznie z kompem a pyta jedynie o ew. problemy przy łączeniu balenowej wiązki z detalami Swiftowymi (włączniki, sterowniki, nawiewy, zegary i tym podobne) bo to faktycznie może być problematyczne. Nie wiem co w tym pytaniu jest dziwnego i laickiego? Jakbym wiedział, że ktoś to ogarnie bez problemu to też bym to komuś zlecił zamiast się z tym babrać...
A czy dół z 1.6 słaby to już zależy od przeznaczenia auta i dalszych modów. Jak ma tam trafić seryjna głowica to czemu nie?
-
gti jest na
przepływce a baleno na map sensorze .. a generalnie przepływki bym sie chciał
pozbyc.... inna sprawa to mysle ze w baleno pzrepustnica jest chyba wieksza niz w
gti ale moge sie mylicMoże głowica z Gti + przepustnica z Nissana + Ecumaster z konwersją MAF -> MAP?
-
chodzi mi o to:
"mowa o wszelakich przełącznikach, nawiewy regulaje swiateł, włączniki odbiornikow , szyby elekt itd"zmiana elektryki pod glowice wiec nie mam pojecia co do tego maja nawiewy, szyby elektryczne, regulacja swiatel, bo przykladowo przelaczniki zespolone wiadomo ze jak komp pojdzie z wiazka inna to trzeba bedzie pewnie all polutowac bo moga styki niepasowac. Wydaje mi sie ze jesli osoba wiaze ze soba zmiane glowicy i je elektroniki z szybami nawiewem itp to chyba srednio sie orientuje jak to lezy w aucie.
Nie wiem czy zbudowal te buggy ale jesli tak to pewnie wie ze zmiana kompa i wiazki niema sie praktycznie w zaden sposob bo nawiewow, szyb czy swiatel, bardziej odpowiednia tematyka to zegary, kontrolki przy wskaznikach, czujniki.
A niestety na forum nikt chyba nigdy nie robil swapa glowy z baleno(przynajmniej sie nie chwalil zabardzo) wiec chyba dokladnego opisu nikt nie poda. bo moze byc tak ze wtyczki zrobili uniersalne a moze byc tak ze kazdy sygnal bedzie trzeba sprawdzac i odpowiednio lutowac wg schematu.
Wsadzenie glowy z swifta gti bedzie jednak drozsze jesli chce sie przejsc na MAP. efekt wg mnie dosc ryzykowny jesli komus zalezy na podciągnieciu osiagow i chce aby silnik sie wysoko wkrecal(gdzies nawet bylo porownanie chocby samych korb z gti i 1,6l).
A sadze ze kazdy szanujacy sie elektryk/elektronik samochoodowy ogarnol by cos takiego tylko by zawolal odpowiednia cene poniewaz jest to czasochlonne, bardziej niz wsadzenie samej glowicy. A sadze ze Ty zrobiles to samemu bo chciales miec pewnosc ze bedzie to zrobione jak nalezy bo o partactwo nie problem.
-
3x za bogato na
wolnych?ale sceptyczny jestes ostatnio pod kierunkiem gtikow;]
umnie jakos nie ma problemow po takich zmianach spaliny mial ok, a co danbar'a tak wyszlo to mnie ciekawi po dzis;] -
ale sceptyczny
jestes ostatnio pod kierunkiem gtikow;]
umnie jakos nie ma
problemow po takich zmianach spaliny mial ok, a co danbar'a tak wyszlo to mnie
ciekawi po dzis;]Krzysiu pitoli głupoty, nie zna tematu a gada bzdury....
to, że mi zalewa silnik na wolnych obrotach to nie jest wina nowej przepustnicy i stozka czy innych modow....
miałem podobne objawy jeszcze przed montażem nowego dolotu....
Koniec OT z mojej strony .... reszte jak ktos chce niech kontynuuje w moim temacie o tych obrotach ...ps.
dla ścisłości to było 5x ponad normę -
chodzi mi o to:
"mowa o wszelakich
przełącznikach, nawiewy regulaje swiateł, włączniki odbiornikow , szyby elekt itd"
zmiana elektryki
pod glowice wiec nie mam pojecia co do tego maja nawiewy, szyby elektryczne,To że wrzucasz całą głowicę, z wszystkimi czujnikami wraz z nową wiązką i nowym kompem i masz sprawę załatwioną - silnik chodzi. Problem jest właśnie z resztą wiązki czyli pozostałymi pierdołami i o to pyta.
Wydaje mi sie ze jesli osoba wiaze ze soba zmiane glowicy i je elektroniki z szybami
nawiewem itp to chyba srednio sie orientuje jak to lezy w aucie.Albo na tyle dobrze, że wrzucenie silnika wraz z czujnikami, kompem, wiązką oraz jego odpalenie to najmniejszy problem. A problemem stają się detale gdy trzeba ożenić jedną wiązkę z drugą
-
Wlasnie Erde wszysytko wyjasnil. chodziło o te pierdoły.... czasem wole zlecic cos komus bo zwyczajnie i sie nie chce czegos robic albo nie a czasu....dla ciekawosci powiem ze rozmieszzenie gratow w vitarce 1.6 16v jest prawie identyczne jjak w swifcie to teoretycznie rozwiazuje problem.. ale niestety vitarka ma nieszzesna przepływke
dla nie temat zakonczony .... chyba juz mam koncepcjetak na rozluznienie ostatnia wydumka :)))
-
laczenie 2 wiazek konczy sie na polaczeniu czujnika predkosci, smarowania, i przekaznikow pompy i sterownika, check-a i innych bzdet, masz schematy od baleno i swifta to nie ma problemu jesli chociaz troche ogarniasz elektryke
-
W wiekszosci przypadkow tak bedzie, ale bywaja auta w ktorych jak odepniesz wiazke od silnika to przestaja np elektryczne szyby dzialac
Co do przeplywki, to juz kiedys pisalem, ze na codzien lepiej ja miec -
masz racje, jednak swift raczej nie jest az tak pogmatwany zeby komfort przestal dzialac po przelozeniu glowicy
tak sie zastanawiam czy jest sens robic taka rzezbe dla kilku km?
mozesz rozwinac dlaczego lepsza na codzien jest przeplywka? wiele aut seryjnie ma map-a i jezdzi