Wysokie obroty biegu jałowego, gotowanie sie .
-
no i widzisz,
najpierw piszesz ze elektryczny a teraz o ssaniu powietrza, trzeba sprecyzować dokładniej niestety
to duże czarne cos
-
Takiego chyba nie mam ...co do sprecyzowania to nie bić - staram się jak moge
Od mojego wychodzi wężyk który idzie do takiej śmiesznej bańki i od niej wychodzi do obudowy filtra powietrza .
-
Takiego chyba nie
mam ...co do sprecyzowania to nie bić - staram się jak moge
Od mojego wychodzi
wężyk który idzie do takiej śmiesznej bańki i od niej wychodzi do obudowy filtra
powietrza .najlepiej jest odlączyc krokowca i sprawdzic jak wtedy mają się obroty. tak jak w przypadku elektrycznego polegało poprostu na wyciągnięciu wtyczki bądz wykręceniu go tak w Twoim przypadku nie wiem co zrobić aby go zdeaktywować. moze ktos inny wie.
wtedy wyeliminujesz czy to jego wina jest
-
byłem w aucie . I teraz tak : do mojego dochodzą dwa przewody i dwa wężyki . Jeden podpięty do obudowy filtra powietrza i stamtąd zasysa powietrze , które idzie przez krokowiec i dalej . I teraz jeśli dobrze czaje to krokowiec to elektrozawór który powinien ograniczać po nagrzaniu auta zasysanie tego powietrza . Ale nie odcina . Jakie powinno być napięcie na tych dwóch przewodach które do niego dochodzą ?? Przed rozgrzaniem +12 , a po rozgrzaniu zero ?? bo nie wiem czy jest uszkodzony elektrozawór jako element wykonawczy , czy może problem jest z pomiarem temperatury , lub komputerem .
-
W razie czego mam całość do sprzedania Z Podcisnieniowym korkowcem na czele... Tak to jest zawór... Przy klimie jest jeszcze jeden który przy włączeniu klimy podciąga obroty ... U mnie w 1.6 też warjuje ale tak z 850 do 1200 więc jest do przeżycia...
-
No u mnie jest też klima ( częściowo niekompletna ) ale drugiego się nie doszukałem Masz tego gada krokowego na sprzedaż ?? Mógłby ktoś mi powiedzieć czy jak auto się rozgrzeje to on powinien przestać zaciągać powietrze ??
-
jezdzij z odlaczonym
wiadomo - brak ssania na zimnym, ale autko rozgrzewa sie szybko i tak.
lepsze to niz 1500 obr -
Tak jest na sprzedaż ale nie powiem ci czy tamten akurat tak odcina ale spróbuje dziś w 1.6 swoim... bo mam do sprzedania z gs-a 1.3...
-
No to weź sprawdz jak to jest u Ciebie i jak coś to napisz na priv jaka cena za to .
-
U mnie jest tak.... Dolny przewód jest za przepustnicą i z tamtąd jest brane podciśnienie... Automatyczne ssanie działa jeżeli zaworek jest otwarty i daje podciśnienie na górę do rondla... Pozatym po odłączeniu tego przewodu od zaworka ssanie zaczyna już działać... Wychodzi z tego że zaworek jest normalnie zamknięty (po nagrzaniu się zamyka a na zimnym jest otwarty i dostaje 12v)...
Zdjęcia wrzucę wieczorem...
-
witam, ten "krokowiec" w swiftach to ZAWÓR TERMOSTATYCZNY podwyższonych obrotów
-doprowadza do kolektora dodatkowe powietrze jak jest zimny silnik i podnosi obroty jak pracuje to słychać charakterystyczne cykanie, jak chcesz go sprawdzić to wyciągnij wężyk z dołu obudowy powietrza-jeśli praca silnika się zmieniła to zaworek jest dobry i spełnia swoje funkcje