[SS mkV simon2312] czyli małe modyfikacje i przygotowania do zlotu
-
licznik faktycznie bedzie potrzebny z 1,3 ale do obrotow, predkosciomierz jest na lince ze skrzyni biegow, wiec jedyne co przeklamywac ma prawo to obroty.
-
wiem kto ma zegary od 8v i z checia sie ich pozbedzie
-
Dawno mnie tu nie było, nic nie pisałem, temat troszkę umarł ale nie Suza. Tak więc pisze o kolejnych zmianach.
Ostatnimi czasy wymieniłem kable kopułkę i świece niby mało ale się nie psuje to nie ma co wymieniać.
Zmiany też wewnątrz: zainwestowałem trochę w sprzęt grający mianowicie nowe głośniki sony x-plode, na boki z tyłu przyszły blaupunkt oraz skrzynka w bagażnik oczywiście skrzynka piwa
Radio zostało stare JVCAcha no i na tylne boczki przyszły zaadoptowane z gti-ka obicia
to by było na tyle
No i fotki wrzuce jutro jeżeli jest w ogóle co oglądać
-
Pozwolę sobie zabrać głos Czy jest jakaś znacząca różnica po zmianie skrzyni z 1.3 na 1.0? Bardzo mnie to ciekawi i czy się lepiej jeździ ?
-
Czy jest jakaś znacząca różnica po zmianie skrzyni z 1.3 na 1.0?
Bardzo mnie to ciekawi i czy się lepiej jeździ ?Są plusy i minusy takiej zamiany skrzyni. Ja miałem u siebie w 1.3 16V SOHC 85KM skrzynie od 1.0 i różnice były następujące: samochód lepiej się zbiera na starcie , był wyraźnie elastyczniejszy na 5 biegu , sprawne wyprzedzenie nie wymagało redukcji na 3 - często wystarczyło zredukować na 4 i heya, na mokrym potrafił bez większych problemów mielić kołami na 2 biegu . Minusy a właściwie jeden minus - spalanie. Jeżeli samochodem często jeździsz po za miastem to niestety spalanie skoczy wyraźnie. W moim przypadku z ok 6.0 - 6.5 l/100km poszło na 7.5-8.0 l/100km. Również obroty poszły wyraźnie w górę , przy prędkości 100km/h obroty na 5 biegu to ok 3300. W moim przypadku dzień w dzień droga po za miastem to ok 35km, efekt -po ok 2tys/km wróciłem do seryjnej skrzyni . Moje zdanie jest więc następujące- jeżeli sporadycznie opuszczasz miasto to myślę, że warto natomiast jeżeli często jeździsz po za miastem wypada to dobrze przemyśleć
-
No sprawa wygląda tak że 99% mojej jazdy to jest po mieście. Może raz na miesiąc robię trasę do 30 kilometrów. Ale skoro spalanie skoczy to trzeba to chyba przemysleć dokładnie. Dzięki za informacje
-
Ale skoro spalanie skoczy to trzeba to chyba przemysleć dokładnie.
Dzięki za informacjenie ma nic za darmo
-
nie ma nic za darmo
Dokładnie Ale wymiana skrzyni na 1.0 to najtańszy sposób poprawy osiągów auta
-
To narazie zostanę przy serii
-
Cytat:
Również obroty poszły wyraźnie w górę , przy prędkości 100km/h obroty na 5 biegu to ok 3300
jak mnie pamieć nie myli... to ja mam 3000 obr/min przy 107 km/h... skąd zatem Ci na 3300 przy 100 skoczyło ?
-
jak mnie pamieć nie
myli... to ja mam 3000 obr/min przy 107 km/h... skąd zatem Ci na 3300 przy 100
skoczyło ?W kwestii obrotów przyznam, że nie pamiętam dokładnie wartości obrotów na 5 biegu przy 100km/h (zakładałem skrzynie na początku marca 2010, a dwa miesiące później powróciłem do serii) dlatego też napisałem,
Cytat:
przy prędkości 100km/h obroty na 5 biegu to ok 3300
.Może trochę za duży błąd- sorki. Oczywistą jednak rzeczą jest, że przy założeniu skrzyni z krótszym przełożeniem obroty pójdą w górę na każdym biegu, a wraz z tym spalanie. I tak jak wspomniałem przez to, że palił mi wyraźnie więcej - powróciłem do seryjnej 1.3
-
No i stało się, przyszedł czas na sprzedaż Swifta Powód? potrzebne auto kombi do rozkręcenia interesu.
Ale oczywiście ramki klubowe obowiązkowe no i myślę że na zlocie się tez pojawię, tylko gdzie ?