Blacha Swift Gti
-
Jutro jade obczaić sytuacje
do chłopaków na warsztat. Nie widziałem Suzy ponad miecha, z tego co mi wiadomo stoi w
rozsypce bez przodu, strach się bać ;DAle przecież strzał dostałeś w tył...
-
I całkiem prawdopodobne że
przez podłogę niebawem wylecisz:Pja podloge mialem robiona, sie uszczelek doczekac nie moge juz, wraz z nimi wpadna czarne szybki;]
-
Ale przecież strzał dostałeś
w tył...slyszales kiedys o strefie zgniotu?:D
-
spoko spoko to jej nie
grozi:D juz sie leje przez uszczelki
Z deszczu pod rynnę
PS. Wam tez sie wydaje ze
troche tu spamem zalatuje?:D
No cos Ty jaki spam Kolega zadał bardzo kontrowersyjne pytania na temat blacharki :)np: czy Jest ocynkowana heh... :gris: -
Strzał strzałem, podobno już naprostowane. Inna sprawa to lakierowanie (m.in zdrapanie dziadowskiego podkładu z nowych błotników). No i po zdjęciu tylnego zderzaka posypały się ze 3 wiadra rdzy. I tyle widziałem mocowania zderzaka. Chcemy go jakoś spasować "na sztywno". Kupiłem komplet zderzaków od GS'a więc przedni też zdjęty, tu mocowania wyglądają niewiele lepiej
-
slyszales kiedys o strefie
zgniotu?:DPrzy produkcji Swifta chyba nie znali tego pojęcia;D
-
I tyle widziałem
więc przedni też zdjęty, tu mocowania wyglądają niewiele lepiejTo może zainwestuj w zderzacz hadronów?
Koniec pisania nie na temat -
Ja tam mam swoja teorie. Rdzewienie zalezy od tego w ktorym miejscu stal kontener ze Swiftem na statku kiedy plynal on z Dżaponii. Jezeli blisko rufy i byla to jesien to rdzewieje wszystko lacznie z szybami, plastikami i oponami
Na powaznie to progi, podloga, mocowania wahaczy, czesto nadkola. Akurat z tym japonce sie nie popisali, jest slabo.... Ocynk? Hehehe To starczy za odpowiedz.
-
Przy produkcji Swifta chyba
nie znali tego pojęcia;Dznali, pisali cos ze jak Ci ktos wjedzie w tylek to strefa zgniotu konczy sie na aucie poprzedzajacym swifta.
-
Ja tam mam swoja teorie.
Rdzewienie zalezy od tego w ktorym miejscu stal kontener ze Swiftem na statku kiedy plynal on
z Dżaponii. Jezeli blisko rufy i byla to jesien to rdzewieje wszystko lacznie z szybami,
plastikami i oponami
Na powaznie to progi,
podloga, mocowania wahaczy, czesto nadkola. Akurat z tym japonce sie nie popisali, jest
slabo....pytales gdzies czy za swoja teorie nie dostaniesz tytulu doktora?
-
U mnie to było spotkanie Swift vs Aygo.
Aygo: nadpęknięty zderzak i połamana podkładka pod tablice
Swift: pęknięty zderzak, odszczypana lampa, wgięty błotnik i zapadnięta podłoga w bagażniku
Wynik mówi sam za siebie
-
to swift gti nie mial w ogole ocynku? :totalszok:
-
to swift gti nie mial w ogole
ocynku? :totalszok:to bylo dosc tanie, szybkie, leciutkie auto, oszczedzali na czym sie da i tak dobrze ze nie zeszli do poziomu cinkocinko czy sejka. w aucie tym o blache trzeba dbac albo olac i potem wlozyc kase w remont budy. poczytaj na forum zobacz sobie ile jest o rdzy a pozniej pytania na te wszystkie pytania znajdziesz na forum odpowiedz.
-
interesuje mnie tylko ta odpowiedz.czy mialy jakikolwiek ocynk
-
interesuje mnie tylko ta
odpowiedz.czy mialy jakikolwiek ocynkpraktycznie gdzie stukniesz swiftem to za nie dlugi czas wyskoczy rdza wiec ocynku nie ma.
-
interesuje mnie tylko ta
odpowiedz.czy mialy jakikolwiek ocynknie było i nie ma ...
-
niestety ocynku ni ma
chlopaki zapomnieliscie o rdzewiejacej klapie, maske i wzmoconieniu dolnym pod chlodnica mozna jeszcze dorzucic rdzewiejace mocowania foteli, i przewody paliwowe, no dobra jeszcze zaciski hamulcowe
-
interesuje mnie tylko ta
odpowiedz.czy mialy jakikolwiek ocynkOcynk w swifcie? Chyba tylko na kluczu do kół