problemy z zapłonem
-
takai Użytkownik archiwalnynapisał 4 mar 2009, 06:11 ostatnio edytowany przez takai 11 paź 2016, 21:23
POMOCY!!!!1
moja suza "umarła" w butach-silnik kreci jak diabli ale nie zapala-wymieniłem juz swiece i przewody-zostaje tylko wtrysk, cewka i aparat zapłonowy do wymiany-zeby sie nie bawic w wymienianie wszystkiego po kolei szukam dobrego czlowieka z okolic mikołowa/ katowic z suza 1.0 litra w celu uzyczenia na chwilke cewki-chciałem przerzucic cewke w celu sprawdzenia czy to jest to.
ewentualnie prosze o rade jak moge sam bez podmianki sprawdzic cewke w suzie. -
Yendrek Użytkownik archiwalnynapisał 4 mar 2009, 10:40 ostatnio edytowany przez Yendrek 11 paź 2016, 21:23
a pompa paliwa działa??
-
Lasetun Użytkownik archiwalnynapisał 4 mar 2009, 12:54 ostatnio edytowany przez Lasetun 11 paź 2016, 21:23
Miałem podobne objawy. Okazało się, że rozwalona była kopułka. A dokładniej wyjście przewodu zasilania. Wymieniłem kopułkę i wszystko jest ok.
-
mech82 Użytkownik archiwalnynapisał 4 mar 2009, 14:33 ostatnio edytowany przez mech82 11 paź 2016, 21:23
Miałem podobne objawy. Okazało się, że rozwalona była kopułka. A dokładniej wyjście przewodu
zasilania. Wymieniłem kopułkę i wszystko jest ok.Ja najpierw sprawdzam czy w ogóle jest iskra a potem czy pompa podaje paliwo.
-
limciu Użytkownik archiwalnynapisał 8 mar 2009, 18:09 ostatnio edytowany przez limciu 11 paź 2016, 21:23
A ja miałem coś takiego w Fiacie Tipo 1,6 DOHC. Ten typ też ma staroświecki rozdzielacz jak w Swifcie. Objawy identyczne. Okazało się, że była jakaś wilgoć w kopułce na ściankach i tamtędy zwiewała iskra. Pomogła operacja przy użyciu chusteczki higienicznej (bo to miałem akurat pod ręką). Sucha szmata też będzie dobra.
-
migdalek Użytkownik archiwalnynapisał 9 mar 2009, 20:46 ostatnio edytowany przez migdalek 11 paź 2016, 21:23
Miałem podobie podzczas wilgotnych dni, gdzies w kopułce była wilgoc i iskra zamiast na swiecy pojawiała sie właśnie tam.
3/6