[mk3] Aluminiowe ramki zegarów
-
Dla mnie średnio to
wygląda. Białe tarcze z chromem się gryzą. Wolę oryginał.Który oryginał ? Czarne, niebieskie czy srebrne ??
-
nie da rady
widelcem podważyć ?One tak mocno siedzą, że prędzej pęknie ośka wskazówki, albo wyjdzie cała ze wskaźnika
-
BTW: jak miałeś
wyjęte swoje to mogłeś zrobić im fotę od tyłu.Wszystko wygląda tak samo jak wk5 nawet - takie same gniazdka na kostki
Tu daję link do zegarów z 1,6 16V z 2000 roku i moje z tyłu wyglądają tak samo...
klik - cena po prostu zabija To są te madziarskie, bo skala w km/hBTW: sedany z silnikiem 1,6 produkowano tak długo?
Jest jeszcze jedna opcja - srebrny środek do białych zegarów: klik
Co Wy na to?
-
Dla mnie średnio to
wygląda. Białe tarcze z chromem się gryzą. Wolę oryginał.W sumie jak założyłem białe tarcze to chyba rzeczywiście lepiej wyglądają bez alu ramek
-
Ostatnio się wkurzyłem i wróciłem do czarnego, oryginalnego
wskaźnika poziomu paliwa - przynajmniej działa (dzięki Dajmos!)Dla równowagi trzeba jeszcze wymienić temp silnika
-
- cena po prostu zabija To są te madziarskie, bo skala w km/h
Cena jak za starych biednych czasów.
Wątpię, żeby to sprzedali za tą kasę. -
Nanbu a pamiętasz ich cenę w madziari ze szrotu ?
-
Nanbu a pamiętasz
ich cenę w madziari ze szrotu ?Niestety nie pamiętam.
-
Dla równowagi
trzeba jeszcze wymienić temp silnikato handlarzyna jaki, no
-
Odświeżam wątek, bo w końcu jako tako udało się ogarnąć temat zegarów
Fota nocna i dzienna ( w nocy podświetlenie jest równomierne - zdjęcie robione telefonem więc nie oddaje realiów)