[1.6 16V] dlawi, muli, szarpie, nie ma mocy
-
witam,
poskladalem w koncu moj motor, po wymianie glowicy, uszczelek, nap[awaniu walka i paru innych pracach i mam nastepujacy problem,
silnik na jalowym chodzi rowno i spokojnie, jednak podczas jazdy:
a) strasznie muli go na niskich obrotach, ruszanie przy zimnym motorze spod swiatel, czasami konczy sie tym, ze tak jakby go zalalo i zwalnial zamiast przyspieszac- sprzeglo, troche obrotow i dopiero wtedy jazda
b) z gazem bardzo delikatnie, bo kazde wieksze dodanie, to jest zamulenie auta
c) brak momentu obrotowego- 80 km/h 5 bieg, dodaje gazu i nie ma zadnej reakcji, jade jak jechalem
d)jesli chce przyspieszyc, to tylko po redukcji i lekko gaz az lapnie "szwung", potem moge dodawac gazu coraz bardziej i sie zbiera
kody bledow blyskaja 12, czyli ok
podejzewam ze ma za bogata (i to sporo) mieszanke, ale gdzie moze byc przyczyna??
-
podejzewam ze ma za bogata (i to sporo) mieszanke, ale gdzie moze byc przyczyna??
Jak sobie eksperymentowałem w aucie to takie objawy miałem jak odłączyłem kabelek od map sensora (pozycja nr 44 w manualu w planszy 56.Emisszió kontroll SF416 MT). Ale to skutkuje wywaleniem check engine. Sprawdź może drożność wężyka który do niego idzie od kolektora.
-
hmmm opóźniony kąt zapłonu.
Tak przynajmniej wynika z opisu. -
hmmm opóźniony kąt zapłonu.
Tak przynajmniej wynika z opisu.akurat to i zawory, to byly jedyne rzeczy, ktorych nie robilem sam, hmmm musialbym sprawdzic czy mechanik dobrze ustawil...
-
hmmm opóźniony kąt zapłonu.
Tak przynajmniej wynika z opisu.a do przodu, czy do tylu, ze tak spytam??
-
a do przodu, czy do tylu, ze tak spytam??
opozniony czyli zamiast 6 stopni mozesz mieć 2
-
Jak sobie eksperymentowałem w aucie to takie objawy miałem jak odłączyłem kabelek od map
sensora (pozycja nr 44 w manualu w planszy 56.Emisszió kontroll SF416 MT). Ale to skutkuje
wywaleniem check engine. Sprawdź może drożność wężyka który do niego idzie od kolektora.powiedzcie mi gdzie ten MAP SENSOR się znajduje bo za cholery nie wiem o który chodzi