Prośba- podłączenie schemat centralny zamek swift 1995 1.0 hatchback
-
Witam Wszystkich Forumowiczów,
Od sierpnia 2007 jestem posiadaczem suzuki Swift 1.0 hatchback kameleon. Niestety mam problem z centralnym zamkiem.Po zdjęciu plastikowej osłony pod którą ukryta jest centralka sterująca okazało się że centralka sterująca jest odłączona. Proszę o pomoc w podłączeniu kabli do centralki sterującej firmy DENSO. Gniazdo w centralce sterującej 13 pinowe: 6 pinów do góry i 7 pinów na dole. 10 kabli do podłączenia. Wtyczki nie ma przewody luzem z konektorkami. Kolory przewodów:
1. biało-zielony (grubszy, )
2. zielony (grubszy),
3. czarny (grubszy),
4. czerwony (grubszy),
6. Niebisko-czarny
7. niebiesko czarny ( po raz drugi),
8. Brązowo-żółty,
9. Brązowo - czerwony,
10 brązowo - czarnyProszę o pomoc forumowiczów, a mianowicie jaki kabel do jakiego pinu podłączyć? Jeśli byłby ktoś tak uprzejmy to bardzo urządzała by mnie fotka takiej centralki sterującej podłączonej właśnie w suzuki swift 1.0 1995 r. hatchaback. Czy jest możliwe podłączenie kabli do takiej centralki metodą prób i błędów? Czy posiada ktoś z Was informację, który pin jest za co odpowiedzialny i który z pinów można uznać za pierwszy (lewy górny, lewy dolny, prawy górny, prawy dolny)
Za wszelką pomoc w tej sprawie z góry dziękuję.
Pozdrawiam,
Paweł
-
Nie wiem czy to Ci pomoże ale na FAQ był schemat istalacji elektrycznej Swifta w rozbiciu na różne układy, popatrz tam dobrze jeśli do tej pory tam nie zajrzałeś
-
Nie wiem czy to Ci pomoże ale na FAQ był schemat istalacji elektrycznej Swifta w rozbiciu na
różne układy, popatrz tam dobrze jeśli do tej pory tam nie zajrzałeśWitam,
Niestety nie znalazłem żadnych fotek czy opisu kabli. Instalacja ze stronie nie pasuje a opis założeia alarmu zawiera tylko 1 stronę Proszę o odnośniki do tego tematu.
Pozdrawiam,
Paweł
-
http://zory.internetdsl.pl/Swift/Schemat_Elektryczny_Swift_1997rok.rar
Czy sprawdzałeś na tym linku? -
http://zory.internetdsl.pl/Swift/Schemat_Elektryczny_Swift_1997rok.rar
Czy sprawdzałeś na tym linku?Witam,
Sprawdzałem ale to nie jest to. Schemat od 95 i 94 tez nie pasuje kolorami do kabli w moim aucie. Najbardziej to urządzałaby mmnie fotka sterownika centralnej baterii z podłączoną kostką. Czy spotkałeś się gdzieś na forum z takim zdjęciem?
-
Czy spotkałeś się gdzieś na forum z takim zdjęciem?
Niestety nie szukałęm a więc nie spotkałem. W moim przypadku wystarczył podany schemat, swoja drogą nie sądziłem że zmiany w instalce mogły pójść aż tak daleko i to w zakresie centralnego zamka.
-
czesc, odkopie troche kotleta lae mam problem, nie moge nigdzie znalesc opisu tych kabli, a w schemacie z ktorego kolwek roku wszystko jest inaczej/ w moim sterowniku potrzebuje dac + , - , lock i unlock. w zasafzie potrzebowalem bo gho spalilem,. czy ktos wie jak te japonce to podlaczylyy> wydae mi sie , ze bialo zielony to + . czany to masa. mam seryjny centralny,. 96r 1.0 .
-
ok, problem po czesci rozwiazany.
tak wiec,
czarny - masa
bialo-zielony- +
brazowo czarny- lock
brazowo bialy- unlockprzynajmniej po daniu masy na te dwa kable otwiera sie i zamyka. nie wiem do czego reszta kabli a szczegulnie czerwony i zielony, ale owewno cos od silownikow. teraz pozostaje pytanie czy moj uklad st-2p ( najprostszy jaki jest, bez kieronkow nawet) zacznie z tym dzialac. czytalem, ze czasem jest z tym problem. okaze sie jutro
pozdrawiam