Regeneracja parownika Landi lse98
-
Zregenerowalem w/w parownik. Uzylem oryginalnych membran i uszczelek. Po zamontowaniu w aucie nie moge ustwic wolnych obrotow tzn caly zakres regulacyjny to pol obrotu srubka potem jest albo za malo albo za duzo gazu. Najwyzsze obroty (wolne) jakie moge ustawic to ok 1000 nie moge tez odpalic auta na gazie. Prosze o rady co moze byc przyczyna szukalem tez w necie ale nigdzie nie moge znalezc konkretnego opisu regeneracji tego parownika.
-
Bylem u gazownika na analizatorze spalin i gazownik powiedzial ze parownik jest sprawny tyle ze regulacja jest trudna bo jest bardzo czuly. I rzeczywiscie wystarczy doslownie dotknac sruby regulacji obrotow i juz zmieniaja sie o ok 100 obr/min.
-
Bylem u gazownika na analizatorze spalin i gazownik powiedzial ze parownik jest sprawny tyle ze
regulacja jest trudna bo jest bardzo czuly. I rzeczywiscie wystarczy doslownie dotknac
sruby regulacji obrotow i juz zmieniaja sie o ok 100 obr/min.Powodem usterki nie byl parownik. Gdyby ktos z Forumowiczow mial problemy z regeneracja w/w parownika chetnie sluze pomoca. Dziekuje