jakie ma znaczenie ??
-
Witam. Mam pytanie jakie znaczenie na działanie silnika po wyłączeniu ssania ma siłownik pull-down ten czarny koło linki od gazu. Bo Zauważyłem że jak krece tą pokrywką co jest miejsce na klucz imbusowy tzn jak wkrecam to po wyłączeniu ssania mam wysokie obroty jak się silnik nagrzeje natomiast jak wykręce go za bardzo to samochód mimo że jest nagrzany obroty mam bardzo niskie. Proszę o jakąś odp bo jestem ciekawy czemu tak się dzieje. ??
-
Witam. Mam pytanie jakie znaczenie na działanie silnika po wyłączeniu ssania ma siłownik
pull-down ten czarny koło linki od gazu. Bo Zauważyłem że jak krece tą pokrywką co jest
miejsce na klucz imbusowy tzn jak wkrecam to po wyłączeniu ssania mam wysokie obroty jak
się silnik nagrzeje natomiast jak wykręce go za bardzo to samochód mimo że jest nagrzany
obroty mam bardzo niskie. Proszę o jakąś odp bo jestem ciekawy czemu tak się dzieje. ??pod pokrywą jest sprężynka która reguluje siłę ugięcia membrany a wiec jak wkręcisz to ssanie może ci sie nie wyłączać i z tego masz podwyższone obroty
a tak wogóle nie powinno się ruszać tej regulacji, ustaw tak jak było, powinny być namalowane znaki na siłowniku -
pod pokrywą jest sprężynka która reguluje siłę ugięcia
membrany a wiec jak wkręcisz to ssanie może ci sie
nie wyłączać i z tego masz podwyższone obroty
a tak wogóle nie powinno się ruszać tej regulacji, ustaw
tak jak było, powinny być namalowane znaki na
siłownikuNo tak ale ssanie mi sie wyłącza całkowicie bo przepustnica staje w pozycji otwartej a wkręt regulacyjny schodzi z tej krzywki i obroty spadają na 800.
-
pod pokrywą jest sprężynka która reguluje siłę ugięcia
membrany a wiec jak wkręcisz to ssanie może ci sie
nie wyłączać i z tego masz podwyższone obroty
a tak wogóle nie powinno się ruszać tej regulacji, ustaw
tak jak było, powinny być namalowane znaki na
siłownikuDziś robiłem taką próbę przy nagrzanym silniku wyjąłem przewody podciśnieniowe od tego urządzenia i zupełnie nic się nie działo wogóle nie było różnicy. Nie rozumiem.
-
Dziś robiłem taką próbę przy nagrzanym silniku wyjąłem przewody podciśnieniowe od tego
urządzenia i zupełnie nic się nie działo wogóle nie było różnicy. Nie rozumiem.Jezeli wolno coś powiedzieć to na poczatek powiem, że wdepnołeś w niezłe g To użądzenie to Sterownik podciśnieniowy dyszy powietrza brzmi troche dziwnie ale jest odpowiedzialne za uruchomienie zimnego silnika wspólpracuje z przepustnica ssania w srodku jest nie tyko membrana, atakże zawór całe to urządzenie ustawia sie na bardzo precyzyjnych przyżądach podciśnieniowych Nie wiem czy ktoś jest w stanie to ustawić. Nowy sterownik to koszt około 80zł to cena z przed roku ale nowy tez trzeba poddac regulacji. Objawy złego działania sterownika to trudności w uruchomieniu zimnego silnika, Wiecej informacji moge chętnie przekazać na gg8110793
-
Podziwiam za odwagę. Gaźnik i okolice to są ostatnie miejsca których bym się dotykał. Jedynie "bawię" się czasami śrubą obrotów.
-
Witam. Mam pytanie jakie znaczenie na działanie silnika
po wyłączeniu ssania ma siłownik pull-down ten
czarny koło linki od gazu. Bo Zauważyłem że jak
krece tą pokrywką co jest miejsce na klucz imbusowy
tzn jak wkrecam to po wyłączeniu ssania mam wysokie
obroty jak się silnik nagrzeje natomiast jak
wykręce go za bardzo to samochód mimo że jest
nagrzany obroty mam bardzo niskie. Proszę o jakąś
odp bo jestem ciekawy czemu tak się dzieje. ??Co do tego urządzenia to zaznaczyłem sobie znaki i kręciłęm o odp liczbę obrotów w lewo lub w prawo. Jakby nie było to czy bardziej wkrecony czy wykręcony to silnik nie miał problemu z zapalaniem czy to zimno czy ciepło. A powiem że prawdopodobnie ma dziurawą membranę bo czuć jak uchodzi powietrze.
-
Co do tego urządzenia to zaznaczyłem sobie znaki i kręciłęm o odp liczbę obrotów w lewo lub w
prawo. Jakby nie było to czy bardziej wkrecony czy wykręcony to silnik nie miał problemu z
zapalaniem czy to zimno czy ciepło. A powiem że prawdopodobnie ma dziurawą membranę bo
czuć jak uchodzi powietrze.A w jaki sposób Pan do tego doszedł?
-
A w jaki sposób Pan do tego doszedł?
Dmucha się w jeden przewód a drugi ma być ściśniety i nie powinno uchodzić powietrze.
-
Dmucha się w jeden przewód a drugi ma być ściśniety i nie powinno uchodzić powietrze.
proponuję takie rozwiazanie :założyć zaślepkę na górny króciec,a na dolny wężyk i próbowac zassać i obserwować gdy presunięcie cięgna przy okazji można stwierdzić szczelność (jeżeli nie ma problemów z odpalaniem silnika nawet przy minusowych temperaturach to sterownik jest ok)muszę dodać ,że sterownik współpracuje z termozaworem
-
proponuję takie rozwiazanie :założyć zaślepkę na górny
króciec,a na dolny wężyk i próbowac zassać i
obserwować gdy presunięcie cięgna przy okazji można
stwierdzić szczelność (jeżeli nie ma problemów z
odpalaniem silnika nawet przy minusowych
temperaturach to sterownik jest ok)muszę dodać ,że
sterownik współpracuje z termozaworemTak wiem że te dwa urządzonka współpracują ze sobą.