Jak rozłożyć skrzynię biegów?
-
Ma ktoś może opis jak rozpołowić skrzynie biegów? Takiej jeszcze nie rozbierałem i nie wiem czy nienapotkam czegoś dziwnego a muszę ją rozpołowić aby wymienić uszczelkę.
-
Ma ktoś może opis jak rozpołowić skrzynie biegów? Takiej
jeszcze nie rozbierałem i nie wiem czy nienapotkam
czegoś dziwnego a muszę ją rozpołowić aby wymienić
uszczelkę.witam z rozpolowieniem nie ma wiekszego problemu, rozkrecasz i rozpolowiona, wazne aby wyciagnac przeguby wewnetrzne, problem jest ze zlozeniem, ja juz prawie mialem zrezygnowac przy skladaniu a mianowicie chodzi o dzwignie katowa, musi to wszystko sie zgrac bo inaczej nie bedziesz mogl wrzucic zadnego biegu dodatkowo prace utrudnia silikon ktorym musisz posmarowac obie czesci skrzynki bo tam nie ma uszczelki
ktora uszczelke wymieniasz ze musisz skrzynie rozpolowic?
-
witam z rozpolowieniem nie ma wiekszego problemu, rozkrecasz i rozpolowiona, wazne aby wyciagnac
przeguby wewnetrzne, problem jest ze zlozeniem, ja juz prawie mialem zrezygnowac przy
skladaniu a mianowicie chodzi o dzwignie katowa, musi to wszystko sie zgrac bo inaczej nie
bedziesz mogl wrzucic zadnego biegu dodatkowo prace utrudnia silikon ktorym musisz
posmarowac obie czesci skrzynki bo tam nie ma uszczelki
ktora uszczelke wymieniasz ze musisz skrzynie rozpolowic?no chyba nie takie proste, bo rozkręciłem i rozeszło się tylko na ok 5mm, jeszcze dziś będę próbował po zdemontowaniu łożyska oporowego i tej "podkładki" która jest pod nim. Czy przeguby wewnętrzne można zdemontować bez rozpoławiania skrzyni? Muszę rozpołowić bo miała wycieki własnie na połowie okazało się również iż muszę wymienić ten sworzeń od zmiany biegów, który wystaje ze skrzyni
-
no chyba nie takie proste, bo rozkręciłem i rozeszło się
tylko na ok 5mm, jeszcze dziś będę próbował po
zdemontowaniu łożyska oporowego i tej "podkładki"
która jest pod nim. Czy przeguby wewnętrzne można
zdemontować bez rozpoławiania skrzyni? Muszę
rozpołowić bo miała wycieki własnie na połowie
okazało się również iż muszę wymienić ten sworzeń
od zmiany biegów, który wystaje ze skrzyni5mm wystarczy aby wtloczyc tam silikon i uszczelnic, blokuje wlasnie ta dzwignia katowa o ktorej pisalem, jesli urzyjesz wiekszej sily napewno sie rozlaczy przy czym rob to z wyczuciem jednoczesnie probuj z roznym polozeniem biegu (roznie sie ta dzwignia ustawia) a wymiana tego sworznia jest konieczna? dlaczego wlasnie musisz go wymienic? aha a co do przegubu to jesli chcesz wymieniac sworzen to musisz zdemontowac 2 szt, warto tez zwrocic uwage na jarzmo ustalania biegu (takie male gowienko,jesli nie wiesz o czym mowie to gdzies powinienem miec fotke) u mnie urwala sie sprzezynka i blokowalo mi wsteczny
-
okazało się również iż muszę wymienić ten sworzeń od zmiany
biegów, który wystaje ze skrzyni
tutaj chodzi o wybierak?