Uwaga uwaga, biznesmen cofający licznik na oto moto!!!
-
Normalnie zawody
jakieś sobie robią kto natłucze więcej kilosów.praca Panie, praca
-
Normalnie zawody
jakieś sobie robią kto natłucze więcej kilosów.praca
auto ma jezdzic i zarabiac, to ze w polszy istnieje domniemanie ze sie pracuje 2km od domu a auto ma iec przebieg roczny okolo 10kkm to juz od dawna domniemanie
sredni roczny dla mnie ( a nnie pracuje w aucie) to 20kkm
dlatego jak widze CA~ 10 letniego diesla z przebiegiem 200kkm to mnie smiech pusty ogarnia
poilcz sobie koszt zakupu zwykle wyzszy o okolo 20%
i zastanow sie komu oplacalo by sie auto drozsze na okolo 5lat - a zwykle takie auta sa w 2 obiegu juz po 2 latach
-
praca
auto ma jezdzic i
zarabiac, to ze w polszy istnieje domniemanie ze sie pracuje 2km od domu
a auto ma iec przebieg roczny okolo 10kkm to juz od dawna domniemaniesredni roczny dla
mnie ( a nnie pracuje w aucie) to 20kkm
dlatego jak widze
CA~ 10 letniego diesla z przebiegiem 200kkm to mnie smiech pusty ogarnia
poilcz sobie
koszt zakupu zwykle wyzszy o okolo 20%
i zastanow sie
komu oplacalo by sie auto drozsze na okolo 5lat - a zwykle takie auta sa w
2 obiegu juz po 2 latachnikt nie chce sprzedac 2 letniego wozka on MUSI
-
Normalnie zawody
jakieś sobie robią kto natłucze więcej kilosów.Jak gość pracuje w POL-MIEDŹ-TRANS i jeździ Octavią, to co on jest konwojentem jakiegoś tira z miedzią? Wiadomo ładunek drogocenny
-
Jak gość pracuje w
POL-MIEDŹ-TRANS i jeździ Octavią, to co on jest konwojentem jakiegoś tira z miedzią?
Wiadomo ładunek drogocennyTiry nie jeżdżą 150-200 na godzinę
Jakaś drobna kurierka ? Sam się zastanawiałem .
Bo wychodzi na to że samochod nie gaśnie i to jak wynika z pisaniny nie jest to jeden samochód -
Jak gość pracuje w
POL-MIEDŹ-TRANS i jeździ Octavią, to co on jest konwojentem jakiegoś tira z miedzią?
Wiadomo ładunek drogocennywszystko jest w podanym temacie
on ze zmiennikiem jezdza po polsce i maszynistów rozwożą
-
nikt nie chce
sprzedac 2 letniego wozka on MUSIno dokladnie, auta sa teraz uzytkowane albo - przez takiego typa jak ja od zakupu do zajezdzenia
albo jak w tej firmie - od zakupu do max konca gwarancji, bo potem koszta dla firmy sa zbyt duze
u mnie w korpo kilka dni temu poszlo 30 aut do ludzi
3 do 6 lat prebiegi do 200kkm-40% od ceny rynkowej
tyle ze tego to ja nie chcialem
a nastepne juz beda same dizle wiec tez nie bede chcail
-
600 tys. przebiegu
w 5 lat?!Szczerze mówiąc - nawet gdyby to było 600 tysięcy to jest to całkowicie do zrobienia. Samochody po PH mają po 3 latach często ponad 250-300 tysięcy, więc wystarczy nadal kontynuować taki sposób eksploatacji. Nie mówię nawet o dostawczakach, czy ciężarówkach latających w trasach, bo to już kompletnie inna bajka.
-
Szczerze mówiąc -
nawet gdyby to było 600 tysięcy to jest to całkowicie do zrobienia. Samochody po PH
mają po 3 latach często ponad 250-300 tysięcy, więc wystarczy nadal kontynuować taki
sposób eksploatacji. Nie mówię nawet o dostawczakach, czy ciężarówkach latających w
trasach, bo to już kompletnie inna bajka.to ja się dopiszę jeżeli poruszamy skrajne przypadki
jakieś pół roku temu znajomy sprzedawał passata TDI (nawet na pewnym forum było komentowane to ogłoszenie) z przebiegiem blisko 800tkm w aucie trzy letnim!!!,i nie jest to może istotne ale gwarantuje że w całości ten przebieg należał do niego
żeby nie było dyskusji że to nie możliwe to dodaje- auto firmowe,minimum dwa razy w tygodniu a czasem trzy,pokonywało trasę z zachodniopomorskiego do południowo zachodniej Francji (1500-1800km w jedną stronę)kilkakrotnie odbyłem tą podróż jako pasażer-auto nie było oszczędzane, bo ciągle czas gonił (co najciekawsze przy takim przebiegu tylko raz był delikatnie najechany na tył w mieście przez inne auto a tak bezwypadkowy
wizualnie nie wyglądał na ten przebieg i mając na uwadze jego wiek,pewnie przez nowego właściciela (handlarza) został odmłodzony i z przebiegiem ok 150tkm szybko znajdzie/znalazł nowego nabywce -
hardkor