Abarth 500 1,4 T-Jet 135 KM - "Auto Testy"
-
Szukasz małego i szybkiego auta? Wstąp do salonu sportowych wersji Fiata, czyli Abarth. W dzisiejszym artykule zaprezentuję najmniejszy model z oferowanych dla klientów, czyli 500-kę z turbodoładowanym silnikiem 1,4 o mocy 135 KM.
Jeśli masz ochotę przeczytać cały artykuł zapraszam TUTAJ.
Artykuł autorstwa: Artura Ławnika
Miłej lektury
-
coś mało to pali ... no i te osiągi coś do końca mi nie pasują ... nie za dobrze ? coś nie halo ... ( pewnie to wina pojemności )
Dodatkowo za minus dopisał bym - brak 6 stopniowej skrzyni biegów ( bo chyba takowej nie ma nawet w opcji )
-
Czemu z osiągami nie halo? Auto przecież jest lekkie...
Tak skrzyni 6 biegowej nie ma, ale uważam, że nie jest to wadą ponieważ bardzo dobrze dobrano poszczególne przełożenia.
-
Czemu z osiągami nie halo?
Auto przecież jest lekkie...1110 kg na takiego malucha ?
Tak skrzyni 6 biegowej nie
ma, ale uważam, że nie jest to wadą ponieważ bardzo dobrze dobrano poszczególne przełożenia.a był w trasie ?
-
1110 kg na takiego malucha ?
Nowe Clio wazy 1245 bodajze w jakiejs normalnej wersji nie mowiac o kombi, diesel + wypas. Taka era ciezkich samochodow
a był w trasie ?
Nie wiem jak w przypadku Fiata, ale jeszcze nie tak dawno u Audi przelozenie 6-ego biegu w skrzyni 6tce bylo identyczne jak 5-tego w skrzyni 5tce. 6-tka to nie do konca wiekszy nadbieg niz 5, w Modeło poprzednim do osiagniecia 100 km/h nalezalo zapiac 4-ke bodajze
-
Nowe Clio wazy 1245 bodajze w
jakiejs normalnej wersji nie mowiac o kombi, diesel + wypas. Taka era ciezkich samochodowchodzi mi bardziej o to, że jest to segment A z tego co się nie mylę ... Clio B
ciężki klocNie wiem jak w przypadku
Fiata, ale jeszcze nie tak dawno u Audi przelozenie 6-ego biegu w skrzyni 6tce bylo identyczne
jak 5-tego w skrzyni 5tce. 6-tka to nie do konca wiekszy nadbieg niz 5chodzi bardziej o zredukowanie wysokich obrotów, a co za tym idzie zbytecznego hałasu przy np. autostradowych 130 km/h
-
To nie auto na nasze drogi. Opony tak cienkie że aż strach jechać po naszych dziurach a na krawężniku też się nie zaparkuje bez zgubienia zderzaka.
-
1110 kg na takiego malucha ?
Takie czasy Panie kolego...
a był w trasie ?
Jasne, że był...
Ja widzę, że Ty nie rozumiesz przeznaczenia tego auta. Ma być głośne, ma być twarde i niekomfortowe oraz ma dawać dużo emocji i adrenaliny podczas jazdy i zapewniam, że tak jest
-
Takie czasy Panie kolego...
cóż zrobić, jak auto segmentu A waży więcej jak B
Jasne, że był...
i jak bez tej 6 ?
Ja widzę, że Ty nie rozumiesz
przeznaczenia tego auta. Ma być głośne, ma być twarde i niekomfortowe oraz ma dawać dużo
emocji i adrenaliny podczas jazdy i zapewniam, że tak jesti tu się mylisz
-
cóż zrobić, jak auto segmentu
A waży więcej jak BPrzyzwyczaić się
i jak bez tej 6 ?
Rewelacyjnie. Do prędkości autostradowych w środku jest cicho i nie zakłóca spokoju
i tu się mylisz
To czemu tak narzekasz
-
To czemu tak narzekasz
wydając tyle $$ na takie małe pudełko ze znakiem Fiat-a, można ponarzekać i oczekiwać więcej
-
Nowe Clio wazy 1245 bodajze
Tak ale clio RS ma 200km bez turbo..
A w 500 mikra moc, przy ponad tonowej masie.. tragedia.
Takie pchełki to tylko "ścigacze" na miasto i do tego sie nadają, a nie auta do szybkiej jazdy na trasie więc po co im 6 biegów..Moje auto ma lepszy stosunek mocy do masy a jest rodzinną limuzyną a nie typowo sportowym autem..
Dawniej były prawdziwe małe GTI teraz mamy ciężkie "mutanty". (n.p. moje polo G40 z 94 miało masę 830 kg przy 130 km (fabrycznie bez podkrecania kompresora 118km) i to bez "turbo dziury") -
Takie pchełki to tylko
"ścigacze" na miasto i do tego sie nadają, a nie auta do szybkiej jazdy na trasie więc po co
im 6 biegów..po to że jak tyle kasy już poszło na "ścigacza" to mógł by to mieć
Moje auto ma lepszy stosunek
mocy do masy a jest rodzinną limuzyną a nie typowo sportowym autem..tu nie jest mowa o Twoim aucie ...
Dawniej były prawdziwe małe
GTI teraz mamy ciężkie "mutanty". (n.p. moje polo G40 z 94 miało masę 830 kg przy 130 km
(fabrycznie bez podkrecania kompresora 118km) i to bez "turbo dziury")kompresor i turbo dziura ... a to dobre, dobry "dowciap"
-
po to że jak tyle kasy już
poszło na "ścigacza" to mógł by to mieć
tu nie jest mowa o Twoim
aucie ...
Dałem przykład że taka cena a bez rewelacji.. i tylekompresor i turbo dziura ...
a to dobre, dobry "dowciap"Przecież dlatego właśnie napisałem że tam jest kompresor ( dokładnie sprężarka mechaniczna typu G- niestety awaryjna) i miał przewagę bo go nie dotyczyła "turbo dziura", która w tych latach byla uciążliwa w silnikach doładowanych klasyczna sprężarką napędzaną spalinami np. w Uno turbo czy Saabach 9000 ( te znałem)
-
Takie auto do "lasowania" się i z tego wywiązuje się znakomicie, bo na streecie wieczornym to szału nie zrobi, wogóle mi się ten cały downsizing nie podoba cholernie i z wszystkich HH najbardziej cenię Clio Sport N/A, zresztą nie tylko ja.
-
Dałem przykład że taka cena a
bez rewelacji.. i tyledlatego napisałem tak samo i ja, że za tą cenę choć by ją zrekompensowali w minimalnym stopniu 6 biegową skrzynią biegów
Przecież dlatego właśnie
napisałem że tam jest kompresor ( dokładnie sprężarka mechaniczna typu G- niestety awaryjna) i
miał przewagę bo go nie dotyczyła "turbo dziura", która w tych latach byla uciążliwa w
silnikach doładowanych klasyczna sprężarką napędzaną spalinami np. w Uno turbo czy Saabach
9000 ( te znałem)większość ludzi na tym forum wie co to jest G40 tak samo jak i G60
tego nie trzeba tłumaczyć -
Takie auto do "lasowania" się
i z tego wywiązuje się znakomicie, bo na streecie wieczornym to szału nie zrobi, wogóle mi się
ten cały downsizing nie podoba cholernie i z wszystkich HH najbardziej cenię Clio Sport N/A,
zresztą nie tylko ja.Clio sport to klasa sama w sobie
Ja cenię jeszcze Saxo VTS czy jako odpowiednik fiata 500 C2 VTS -
wydając tyle $$ na
takie małe pudełko ze znakiem Fiat-a, można ponarzekać i oczekiwać więcejA wydales żeby narzekać?
A w sprawie samochodu - kompletnie nie rozumiem kupujących ten samochód. Osiagi jak w jakimś podstawowym rodzinnym sedanie a miejsca jak w przeciętnym wózku na zakupy. W razie wypadku zero stref zgniotu + z uwagi na mała masę przyjęcie na siebie większości energii. Ale widocznie są ludzie którzy lubią takie samochody, bo opłaca się to produkować.
-
A wydales żeby
narzekać?nie na fiata
A w sprawie
samochodu - kompletnie nie rozumiem kupujących ten samochód. Osiagi jak w jakimś
podstawowym rodzinnym sedanie a miejsca jak w przeciętnym wózku na zakupy. W razie
wypadku zero stref zgniotu + z uwagi na mała masę przyjęcie na siebie większości
energii.Ty nic nie rozumiesz ... ale to inna sprawa w końcu w USA nie zna się pojęcia "mały" samochód ( chyba że to jest 4 auto w garażu )
-
nie na fiata
Ty nic nie
rozumiesz ... ale to inna sprawa w końcu w USA nie zna się pojęcia "mały"
samochód ( chyba że to jest 4 auto w garażu )Pojecie takowe jest znane - najczesciej "malym" samochodem w rodzinie jest Toyota Prius. Natomiast nie rozumiem jak 500 Abarth moze spelniac role "malego" pojazdu (do ekonomicznego toczenia sie na zakupy i do pracy) - ekonomiczne to nie jest, bezpieczne to nie jest, w razie czego czterech osob w tym wygodnie na lunch nie wezmiesz...