rejestracja osbówki z homologacją ciężarową
-
Miałem na myśli tę wypowiedź:
Cytat:
ok to dzięki. czyli nie ma co się stresować, no może poza tym że autko było firmowe
Wtedy byśmy ocenili czy rzeczywiście nie ma się czym stresować.
BTW - szkoda, że nie masz żadnych fotek, bo wtedy mógłbyś napisać nowy wątek na kąciku Tico, ticomaniacy z pewnością by Ci pomogli w wyborze
-
Miałem na myśli tę wypowiedź:
Cytat:
ok to dzięki. czyli nie ma co się
stresować, no może poza tym że autko było
firmoweWtedy byśmy ocenili czy rzeczywiście nie ma się
czym stresować.
BTW - szkoda, że nie masz żadnych fotek, bo
wtedy mógłbyś napisać nowy wątek na kąciku
Tico, ticomaniacy z pewnością by Ci
pomogli w wyborzejak coś to zrobię fotki i będę się pytał a jak na razie to sobie troszkę czytam co i jak z tymi daewoo (czy jak tam to sie pisze)
-
jak coś to zrobię fotki i będę się pytał
a jak na razie to sobie troszkę
czytam co i jak z tymi daewoo (czy jak tam
to sie pisze)Polecam tę lekturę -->> KLIK
-
Za OC płacisz tyle samo, za rejestrację płacisz tyle samo
Sam mam ciężarówkę - Fiat punto II, 4 osoby, 501kg ładowności.
-
Ja właśnie Punto II FL przerejestrowywałem z 4 na 5 osób
-
Mi się udało kupić "ciężarowe" Palio z 5 osobami w dowodzie, jednak sądzę iż znaczenie miał tu silnik. Kolega ma 1.2 i ma na 4 ja mam 1.6 i mam na 5 . Nie chciało mi się zmieniać zapisu w dowodzie na osobowy bo to nie miało sensu. Za to muszę jechać nabić tabliczkę znamionową
-
jak coś to zrobię fotki i będę się pytał a jak na razie to sobie troszkę czytam co i jak z tymi daewoo (czy jak tam to sie pisze)
A miałeś takiego fajnego sedanika z lpg i blosem...
-
A miałeś takiego fajnego sedanika z lpg i blosem...
a no fajny był
ale teraz to szukam auta tylko na dojazd do pracy czyli z maksymalnie niskimi kosztami utrzymania, a potem pomyśle o czymś lepszym -
a no fajny był
ale teraz to szukam auta tylko na dojazd do pracy czyli z maksymalnie niskimi kosztami utrzymania, a potem pomyśle o czymś lepszymLepiej załóż do Astry jakąś niedrogą instalkę lpg... Kupisz Tico, co nieco pewnie trzeba będzie przy nim zrobic, przerejestrowac, wymiana płynów, rozrządu, jakieś poprawki blachy pewnie to na lpg do Astry pewnie by się uzbierało... Przemyśl to jeszcze...
-
Lepiej załóż do Astry jakąś niedrogą instalkę lpg... Kupisz Tico, co nieco pewnie trzeba będzie przy nim zrobic, przerejestrowac, wymiana płynów, rozrządu, jakieś poprawki blachy pewnie to na lpg do Astry pewnie by się uzbierało...
Przemyśl to jeszcze...Niedroga instalka do astry czyli kolo 1500 zl
Za 1500zl mozna juz kupic tico na dojazdy do pracy, jak ma to byc auto na niezbyt dlugo to przerejestrowywac go nie trzeba (zadnej kary za to nie ma, jedynie oc trzeba oplacac), wymieniac niczego rowniez bo i po co? Jak sie sypnie to i szkoda nie bedzie bo auto wartosci nie ma prawie zadnej. -
Niedroga instalka do astry czyli kolo 1500 zl
Za 1500zl mozna juz kupic tico na dojazdy do pracy, jak ma to byc auto na niezbyt dlugo to przerejestrowywac go nie trzeba (zadnej kary za to nie ma, jedynie oc trzeba oplacac), wymieniac niczego rowniez bo i po co? Jak sie sypnie to i
szkoda nie bedzie bo auto wartosci nie ma prawie zadnej.Zależy ile do tej pracy kolega Stanley123 dojeżdża... Chyba, że jeśli to Tico jest pofirmowe jak pisał Stanley to całkiem możliwe, że jest zagazowane i wtedy jeździ się prawie za darmo Tylko wtedy taka zamiana ma sens.
Ja teraz też znowu jeżdżę Punciakiem z LPG, bo zawsze to tańsza jazda o 10 pln/100 km A jak się robi około 1500 km miesięcznie to już trochę zostaje w cienkim portfelu