zestaw naprawczy do gaźnika
-
Moge kupić zestaw naprawczy do gaźnika Pierburg 2E3. W Favoritce mam jego licencyjną odmianę Jikov 28-30 LEKR. Czy zestaw będzie pasował? (Podkładka, pływak dysze, uszczelki).
Dzięki za pomoc. -
Moge kupić zestaw naprawczy do gaźnika Pierburg 2E3. W
Favoritce mam jego licencyjną odmianę Jikov 28-30
LEKR. Czy zestaw będzie pasował? (Podkładka, pływak
dysze, uszczelki).
Dzięki za pomoc.na 99.9% tak
jeśli to z allegro to przeglądałem je i musze powiedzieć że
brak najważniejszych elementów do regeneracji gażnika
przepon -
tak, jest to zestaw z Allegro. Mógłbym skompletować samodzielnie taki zestaw w sklepie. Co przede wszystkim można wymienić?
Dodam, że mam problemy z biegiem jałowym i wchodzeniu na obroty między 2000 a 3000. Po naciśnięciu pedału przyspieszania "muli" i wkreca się powoli. Na gazie jest OK, więc odrzucam problemy z zapłonem, świecami, przewodami.
Gaźnik był już regulowany, ale problem powraca po 3-4 tygodniach. pierwszym objawem jest nie trzymanie obrotów jałowych. Mam w planie oczyszczenie go, wymianę podstawowych elementów (uszczelka pod gaźnikiem, pływak, dysze, membrana w pompce przyspieszania. Po tym regulacja. -
tak, jest to zestaw z Allegro. Mógłbym skompletować
samodzielnie taki zestaw w sklepie. Co przede
wszystkim można wymienić?
Dodam, że mam problemy z biegiem jałowym i wchodzeniu na
obroty między 2000 a 3000. Po naciśnięciu pedału
przyspieszania "muli" i wkreca się powoli. Na gazie
jest OK, więc odrzucam problemy z zapłonem,
świecami, przewodami.
Gaźnik był już regulowany, ale problem powraca po 3-4
tygodniach. pierwszym objawem jest nie trzymanie
obrotów jałowych. Mam w planie oczyszczenie go,
wymianę podstawowych elementów (uszczelka pod
gaźnikiem, pływak, dysze, membrana w pompce
przyspieszania. Po tym regulacja.jak sie jeżdzi na gazie to w gazniku przepustnice i gardziele tylko sa wykożystane nic więcej
zanim kupisz ten zestaw
napewno nie jest to sprawa dysz
na 100% wymień uszczelkę pod gaźnikiem zwłąszcza jak nie wiadomo kiedy była wymieniana i wąż od serva do kolektora ssącego łącznie z zaworem zwrotnym
pompka przyśpieszenia i owszem
i właściwie mas zpowymieniane większość co można
pływak też bym wykluczał przepone w pompie paliwa raczej też jak już chcesz ale koniecznie orginał -
jak sie jeżdzi na gazie to w gazniku przepustnice i gardziele tylko sa wykożystane nic więcej
zanim kupisz ten zestaw
napewno nie jest to sprawa dysz
na 100% wymień uszczelkę pod gaźnikiem zwłąszcza jak nie wiadomo kiedy była wymieniana i wąż od
serva do kolektora ssącego łącznie z zaworem zwrotnym
pompka przyśpieszenia i owszem
i właściwie mas zpowymieniane większość co można
pływak też bym wykluczał przepone w pompie paliwa raczej też jak już chcesz ale koniecznie
orginałKupiłem zestaw. Rozebrałem i wyczyściłem gaźnik. Użyłem części z zestawu regenaracyjnego.
Oto spostrzeżenia.- Wymieniony wąż od serwa i do kolektora ssącego z zaworem zwrotnym i uszczelnienie gaźnika (mam też LPG i miedzy dolotem gazu a obudową filtra były szpary) - bieg jałowy się wyrównał.
- Kompletnie zapchana i zablokowana pompka przyspieszająca (rdza i wapń - po prostu szrot)- po wymianie elementów silnik się wkręca na obroty.
- Uszczelniony żywicą (lamerstwo, ale tanio) sterownik objętościowy dyszy powietrza (przepuszczał) - po uruchomieniu porannym silnika trzyma obroty - poprzednio gasł i musiałem kręcić drugi raz i lekko gazować.
- Wymieniony zawór iglicowy dolotu paliwa, membranki zaworu wzbogacania) - były w zestawie więc wstawiłem.
- Umyty gażnik, przeczyszczone i przedmuchane wszystkie kanały - na pewno nie zaszkodziło.
- Po długiej zabawie ustawiłem urządzenie rozruchowe - nareszcie wyłącza się ssanie do końca.
Nie kręciłem śrubami od składu mieszanki, położenia jałowego przepustnicy II stopnia.
-
Kupiłem zestaw. Rozebrałem i wyczyściłem gaźnik. Użyłem części z zestawu regenaracyjnego.
Oto spostrzeżenia.- Wymieniony wąż od serwa i do kolektora ssącego z zaworem zwrotnym i uszczelnienie gaźnika
(mam też LPG i miedzy dolotem gazu a obudową filtra były szpary) - bieg jałowy się
wyrównał. - Kompletnie zapchana i zablokowana pompka przyspieszająca (rdza i wapń - po prostu szrot)- po
wymianie elementów silnik się wkręca na obroty. - Uszczelniony żywicą (lamerstwo, ale tanio) sterownik objętościowy dyszy powietrza
(przepuszczał) - po uruchomieniu porannym silnika trzyma obroty - poprzednio gasł i
musiałem kręcić drugi raz i lekko gazować. - Wymieniony zawór iglicowy dolotu paliwa, membranki zaworu wzbogacania) - były w zestawie więc
wstawiłem. - Umyty gażnik, przeczyszczone i przedmuchane wszystkie kanały - na pewno nie zaszkodziło.
- Po długiej zabawie ustawiłem urządzenie rozruchowe - nareszcie wyłącza się ssanie do końca.
Nie kręciłem śrubami od składu mieszanki, położenia jałowego przepustnicy II stopnia.
a czym i jak czyściłeś kanały???
- Wymieniony wąż od serwa i do kolektora ssącego z zaworem zwrotnym i uszczelnienie gaźnika
-
a czym i jak czyściłeś kanały???
Na początku wszystko benzyną (wewątrz i zewnątrz). Potem roztworem fosolu i wody 1/9 - ale myślę, że to niepotrzebnie. Kanały od pompki przyśpieszania - mechaniczne, ale były bardzo zasyfiałe. Do kanałów użyłem zmywacz układów zasilania firmy KENT i sprężone powietrze.
-
Kupiłem zestaw. Rozebrałem i wyczyściłem gaźnik. Użyłem
części z zestawu regenaracyjnego.
Ile Cie kosztowal zestawik i gdzie go mozna kupic??aha, no i jaki rzeczy wchodza w sklad tego zestawiku?