Denerwujący problem
-
Tak, ale odłączałem kable od zbiorniczka i też się
świeci więc gdzieś po drodze musi obwód się
zamykać. A jak je złącze to pracującego silnika nie
zgasze mimo że wyjme kluczyk ze stacyjki. Wtedy
musze rozłączyć te przewody które wchodzą do
zbiorniczka(taką próbę robiłem). Wydaje mi się że
to stacyjka i podłączenie w sumie dochodzi do niej
kilka przewodów a złączek w niej samej jest o jedną
więcej więc może jeden przewód źle podłączyłem bo
wiem że kiedyś odłączałem więc może w złe miejsce
go podłączyłem.
Jedno zlacze jest wolne zawsze w fel i fav -
Jedno zlacze jest wolne zawsze w fel i fav
Jeszcze taka jedna uwaga. Gdyby brakowało płynu albo wcale go nie było to słyszałem że silnik wcale by się nie dał uruchomić. Z jednej strony ciekawe rozwiazanie gdyby tak było.Bezpieczeństwo
-
Jeszcze taka jedna uwaga. Gdyby brakowało płynu albo
wcale go nie było to słyszałem że silnik wcale by
się nie dał uruchomić. Z jednej strony ciekawe
rozwiazanie gdyby tak było.Bezpieczeństwo
Niestety tak niejest nawet w Oct i Fab tylko sygnalizuje ze jest zaniski poziom ,z drugiej strony jak by tak bylo to niechcial bym stac w jakims przypadkowym miejscu typu ciemny las i szukac plynu hamulcowego. -
Witam wszystkich userów skodzinek! Mam taki problem a
mianowicie świeci mi się non stop kontrolka od
hamulcy (nie ręcznego) Świecić zaczęła po
zamontowaniu alarmu immobilajsera i centralnego
zamka. Całą instalacje sprawdziłem gruntownie i nic
a nadal po przekręceniu kluczyka świeci i jest to
bardzo wkurzające. Hamulce pracują prawidłowo płyn
jest. Zdjąłem nawet kable ze zbiorniczka z płynem
hamulcowycm i to samo. Dodam jeszcze jedną ciekawą
rzecz-kiedy zwarłem te dwa przewody nic, więc
odpaliłem silnik i pojechałem na miasto po powrocie
przekręcam kluczyk i wyjmujego ze stacyjki a silnik
nadal pracuje-ZDZIWIENIE PEŁNE. Rozwarłem i cyk
silnik zgasł. Problem można łatwo załatwić-
wykręcić zarówkę. Proszę o pomoc.Mam jeszcze jedno pytanie do was fachowców. Mianowicie wracając do problemu świecącej diodki od hamulcy. Na stronie http://www.skoda.xt.pl/ w dziale porady znalazłem opis wymiany stacyjki gdzie znalazłem rozpiske złącz w stacyjce. Potem przeanalizowałem schemat instalacji od favorytki i do czego doszedłem że być może przewód 16 i 15 są zamienione ze sobą. Chociaż być może tak nie jest, ale boje się je zamienić przy stacyjce bo nie wiem jakie mogą być następstwa tej zamiany. Moze ktoś coś kombinował.