ile pali gazu Favoritka??????????
-
Instalka może być wporzo, mi spalanie gazu spadło po
regulacji gaźnika na benzynce, wbrew pozorom ma to
bardzo duzy wpływ na spalanie gazu. Poza tym każdy
ma inny sposó jazdy np. żonce spala o prawie 1l
mniej niz mi a wydaje mi sie że jeździmy podobnie
(ja ją uczyłem). Czyste filtry, dobre świece,
sprawne przewody WN i jeszcze parę innych
drobiazgów też mają duży wpływ na spalanie.ja tam na 30litrach w pracy (jestem listonoszem i jezdze autem) przejade okolo 230km wiec mozna polkiczyc z tym ze zadko gasze samochod chodzi sobie na jalowym biegu albo gasze i po 5 min odpalam ponownie wiec wiem czemu mi tak pali:D heheheheheheehhee normalnei na trasie pali okolo 7:) ROZNICA KOLOSALNA:) zobacze jak pzyjda mrozy bedzie trzeba zaczac oszczedzac:D hehehehehe
-
na wielkosc spalania wplywa wiele czynnikow, technika jazdy rowniez przyczynia sie do tego, moim zdaniem masz zle wyregulowana instalacje LPG bo o ile sie orietuje twoja skoda nie ma gaznika tylko wtrysk a wlasnie, ile teraz kosztuje instalacja przy 1punktowym wtrysku?
-
na wielkosc spalania wplywa wiele czynnikow, technika
jazdy rowniez przyczynia sie do tego, moim zdaniem
masz zle wyregulowana instalacje LPG bo o ile sie
orietuje twoja skoda nie ma gaznika tylko wtrysk a
wlasnie, ile teraz kosztuje instalacja przy
1punktowym wtrysku?ano własnie to zmienia postać zeczy, bo nawet według ksiązki wtrysk + katalizator zwiększają spalanie i zmniejszaja dynamike auta....
-
na wielkosc spalania wplywa wiele czynnikow, technika
jazdy rowniez przyczynia sie do tego, moim zdaniem
masz zle wyregulowana instalacje LPG bo o ile sie
orietuje twoja skoda nie ma gaznika tylko wtrysk a
wlasnie, ile teraz kosztuje instalacja przy
1punktowym wtrysku?a propo instalki przy wtrysku wie ktoś jak się toto reguluje?
-
ja zanim przejechałem ten 1000 km to paliła mi 14 i to w środku lata !!!
wiec sie nie przejmuj pużniej zużycie spadło do 6,5 - 7 l samo bez żadnej regulacji ( gazownik tylko podlaczyl sąde i powiedział ze jest ok ) teraz jak się odchłodziło to pali 10,5. Ale mam inny problem pod korkiem wlewu paliwa jest taka "margaryna" i nie wiem czy to jest normalne czy mam do wymiany uszczelke pod głowica ? mam przejechane 56 tys. km z tego 8 na gazie. -
a tak pozatym to skoro nie masz przejechane jeszcze 1000km to instalacja jest w miare nowa i czy opłaciło Ci się zakładać gaz skoro jego ceny tak ostatnio poszły w górę ? Ja sie zastanawiam czy w zimie w ogółe będzie sie opłąciło jeździć na gazie skoro juz ponad 2 zł najtanszy gaz kosztuje a najtańsza benzyna 3.49 a w zimie to Favoritka sama nie wiem ile tego gazu ma palić. Ja robię ok 1500km miesięcznie i nie bardzo jestem zadowolony ze zakłądałem ten gaz biorąc pod uwagę koszt eksploatacji, regulacji i przeglądu ... Ojciec ma vw polo z silnikiem 1,4 Diesela i pali mu nie całe 4 litry ropy a dynamika jest o niebo lepsza niz skodą na gazie.
Pozdrawiam -
ja zanim przejechałem ten 1000 km to paliła mi 14 i to w
środku lata !!!
wiec sie nie przejmuj pużniej zużycie spadło do 6,5 - 7
l samo bez żadnej regulacji ( gazownik tylko
podlaczyl sąde i powiedział ze jest ok ) teraz jak
się odchłodziło to pali 10,5. Ale mam inny problem
pod korkiem wlewu paliwa jest taka "margaryna" i
nie wiem czy to jest normalne czy mam do wymiany
uszczelke pod głowica ? mam przejechane 56 tys. km
z tego 8 na gazie.pod korkiem wlewu ale oleju nie paliwa:) zalezy czy ubywa ci duzo płynu....jezeli jest mało tej piany to moze to być wywowale tym ze silnik jets nie dogrzany tzn ze jezdzisz tylko a krotkich dystansach i wtedy silnik nie zdarzy sie zagrzac
-
pod korkiem wlewu ale oleju nie paliwa:) zalezy czy
ubywa ci duzo płynu....jezeli jest mało tej piany
to moze to być wywowale tym ze silnik jets nie
dogrzany tzn ze jezdzisz tylko a krotkich
dystansach i wtedy silnik nie zdarzy sie zagrzacNo własnie oleju ... jeżdze na odcinkach min 80 km a płynu to mi ubywa i to nawet z 0,5l za jednym razem ale jak nie zmniejsze ciśnienia ( nie popusze korka po jezdzie ) ucieka mi na łączeniach juz dosiagałem zaciski kilka razy ale to nic nie pomaga, korek tez zmieniłem na nowy.
-
No własnie oleju ... jeżdze na odcinkach min 80 km a
płynu to mi ubywa i to nawet z 0,5l za jednym razem
ale jak nie zmniejsze ciśnienia ( nie popusze korka
po jezdzie ) ucieka mi na łączeniach juz dosiagałem
zaciski kilka razy ale to nic nie pomaga, korek tez
zmieniłem na nowy.rozumiem ze to 0,5 litra na jedna jazde?
skoro wiesz ze spitala na łączeniach to masz odpowiedz gdzie i ile ci ucieka, musisz pamietać ze po nagrzaniu zwieksza sie cićnienie w układzie i moze (nawet nie pozostawiajac śladów) uciekać całkiem sporo. Na jakim płynie jeżdzisz (borygo, petrygo, Qal itd)? -
rozumiem ze to 0,5 litra na jedna jazde?
skoro wiesz ze spitala na łączeniach to masz odpowiedz
gdzie i ile ci ucieka, musisz pamietać ze po
nagrzaniu zwieksza sie cićnienie w układzie i moze
(nawet nie pozostawiajac śladów) uciekać całkiem
sporo. Na jakim płynie jeżdzisz (borygo, petrygo,
Qal itd)?nie znam sie za bardzo na plynach ale rodzaj plynu nie ma w tym wypadku wiekszego znaczenia, ma znaczenie jesli chcemy zmieszac z innym plynem, plyny robione sa na dwoch nie mieszalnych ze soba alkoholach natomiast jesli chodzi o wycieki radze odkrecic korek ze zbiorniczka ewentualnie piszesz ze zmieniles na nowy-wywierc w starym mala dziurke w celu odpowietrzania na fi 1-1,5mm, wtedy nie bedziesz mial cisnienia w ukladzie i jakos moze przejazdzisz zime bo mnie sie wydaje ze masz przedmuchy spod uszczelki do ukladu chlodzenia ktore powoduja zwiekszone cisnienie, mozna to stwierdzic ale nie zawsze obserwujac zbiormik wyrownawczy-jesli podczas pracy silnika zauwazalne sa banki powietrza sprawa jest jasna
-
czyli wszystko jasne, nie przeczytalem Twojego wczesniejszego posta o wymianie uszczelki, jesli beda robic to mechanicy zwroc im uwage na miedziane podkladki pod tuleje tutaj przeczytach ,co prawda roboty znacznie wiecej ale masz pewnosc ze bedzie zrobione dobrze
-
rozumiem ze to 0,5 litra na jedna jazde?
skoro wiesz ze spitala na łączeniach to masz odpowiedz
gdzie i ile ci ucieka, musisz pamietać ze po
nagrzaniu zwieksza sie cićnienie w układzie i moze
(nawet nie pozostawiajac śladów) uciekać całkiem
sporo. Na jakim płynie jeżdzisz (borygo, petrygo,
Qal itd)?jeżdze na Petrygo
-
nie znam sie za bardzo na plynach ale rodzaj plynu nie
ma w tym wypadku wiekszego znaczenia, ma znaczenie
jesli chcemy zmieszac z innym plynem, plyny robione
sa na dwoch nie mieszalnych ze soba alkoholach
natomiast jesli chodzi o wycieki radze odkrecic
korek ze zbiorniczka ewentualnie piszesz ze
zmieniles na nowy-wywierc w starym mala dziurke w
celu odpowietrzania na fi 1-1,5mm, wtedy nie
bedziesz mial cisnienia w ukladzie i jakos moze
przejazdzisz zime bo mnie sie wydaje ze masz
przedmuchy spod uszczelki do ukladu chlodzenia
ktore powoduja zwiekszone cisnienie, mozna to
stwierdzic ale nie zawsze obserwujac zbiormik
wyrownawczy-jesli podczas pracy silnika zauwazalne
sa banki powietrza sprawa jest jasna ,Własnie tak zrobilem ze starym korkiem ale wtedy plych chlodzacy tak jak by sie gotowal jak bardziej silnik sie rozgrzal a co do uszczelki to pewnie jest do wymiany bo chyba przedostaje sie plyn do oleju - pod wlewem oleju robi sie "margaryna" probowalem wymienic tą uszczelke ale nie udało mi śię odkrecic glowicy i klucze sie lamaly.
Dodam ze auto ma stosunkowo maly przebieg 56 tys. -
mam pytanko ile wam pali favoritka, ja mam instalacje od 1 miesiąca i pali mi w granicach 11-12
litrów gazu.
nie wiem czy to duzo czy w normie.Oj to zależy gdzie tankujesz ja zatankowałem na firmowej stacji i zaraz spalanie spadło z 11 na 7,8 l wcześniej tankowałem na stacji tam gdzie był najtańszy śmierdziuch ale do tej pory nie było z nim problemow Skoda paliła ok 8 ale teraz się pogorszyli.