Subaru Justy GTI - Budowa mojej pierwszej rajdówki
-
dokoncz i widzimy
sie w niedziele w TychachMoże pojawię się na publice to podlece na bajer do was
-
Może pojawię się na
publice to podlece na bajer do was -
No i skończyłem tą hydro łapę i w miedzy czasie zaliczyliśmy dwa razy zawody.
Łapka działa ok mimo że nie jest to tak jak przy ośce, ale jest ok.
Na maskę nieoczekiwanie i na szybciorka zawitała elektrowniaWpadły również pierwsze pucharki 3 miejsce w generace na kręciołku i 2 w klasie na 1 nocnym OS w PNW.
Poniżej parę fotek i vidło z naszych przejazdów. -
Because Race Car!
Moje gratulacje!
-
Mam do was pytanie czy porównywał ktoś skrzynię 4x4 i gti, bo srtasznie denerwuje mnie ta dziura przy zmianie biegów.
Jakby środek był taki jak z gti to chodzi mi po glowie taki swap z matiza plus zmiana przełożenia głównego.
Jak by ktoś miał jakaś dokumentację techniczną skrzyni gti lub 4x4 bardzo proszę o udostepnienie. -
z tego co wiem mamy dwie kategorie skrzyń w swiftach - zwykłe i duże (heavy)
1.0, 1.3 8V, 1.3 16V, 1.3 GTi to zwykłe skrzynie
1.3 4x4, 1.6, 1.6 4x4 to skrzynie duże
bebechy można zamieniać wg powyższego.
dodatkowo z tego co wiem to skrzynia J18 (z baleno), M15 (nowy swift mk6) oraz M16 (nowy swift sport mk6) posiadają skrzynię dużą.
sam orientowałem się co do wnętrzności dla skrzyń 1.6 i wiem że p&p można bebechy przełożyć do G16 z M16, a z M15 tylko częściowo (różnica w wałku 1 i 2 biegu).
przełożenia coś słyszałem ze ze sporta podobne jak w GTI
- za granicą ludzie do swoich gti wkładają skrzynie z 1.6 4x4 i bebechy ze sporta i wytrzymuje to naprawdę dużo bo skrzynka mocniejsza niż ori GTI. oczywiście wywalają napęd na tył
-
Tyle ze mocne sa skrzynie ze swifta starego 1.6. Baleno i wynalazki z J18 juz mialy slabsze skrzynie. Tak na dzien dobry, to skrzynie na linki sa mocne, na ciegna slabe.
-
Nasze wypociny na 45 Rajdzie festiwalowym w ujęciach MotoRecords.
Ach jak mnie denerwuje ta skrzynia, ale mam nadzieję że już niebawem wpadnie krótkie przełożenie i będzie lepiej.
Pech chciał że jechaliśmy jako jedna z pierwszych załóg i tuż przed startem przeszła nie mała ulewa, a my na semislicku z maxsporta.
Pierwsza pętla bardzo zachowawczo i jak już troszeczkę przeschło to zaczęliśmy atakować co za skutkowało wypadnięciem z trasy.
Rajd bardzo fajny zapraszam wszystkich na przyszły rok niech swiftów/justy będzie więcej. -
I jak masz juz skrzynie?
-
I jak masz juz
skrzynie?
Czekam, czekam i już doczekać się nie mogę
Teraz jakaś maszyna im się popsuła i wszystkie projekty niby stoją, nie pozostaje mi nic tylko czekać, tylko on się podjął tego zadania. -
Coraz więcej tych rajdówek na bazie Swifta/Justy.
Niedługo to G13B będzie można spotkać tylko na rajdach.
-
Dawno nic tutaj nie pisałem, bo i zmian w Justynce jako takich nie było.
Dalej czekam na skrzynie i jakoś próbuje rywalizować na tym co jestOstatnie zmagania tego roku w KRO zakończyliśmy na 2-gim miejscu w klasie i w rocznej klasyfikacji na 3 miejscu, co jak dla mnie jest mega osiągnięciem bo to pierwszy nasz sezon w rajdówce.
Rajd jak to na Forda przystało bardzo fajny a odcinki jeszcze lepsze, nawet troszeczkę polataliśmy. Kolega Toydols potwierdzi jak było
Jednocześnie chciałbym wszystkich zaprosić do Kamienia Śląskiego na Automaster Nocny Super OS 21.12.2014
-
gratulacje
-
Jakis filmik?
-
Rajd jak to na Forda przystało bardzo fajny a odcinki jeszcze lepsze,
nawet troszeczkę polataliśmy.
Kolega Toydols potwierdzi jak byłoNo tak było
-
Jakis filmik?
Jak tylko dojdą do mnie jakieś materiały to coś posklejam i wrzucę bo same onboardy mam narazie.
-
Jak tylko dojdą do
mnie jakieś materiały to coś posklejam i wrzucę bo same onboardy mam narazie.A będziesz miał takie materiały?
-
A będziesz miał
takie materiały?No najczęściej jak już ktoś nagrał to po rajdzie coś chłopaki podeślą, dlatego mam nadzieje ze i tym razem coś dotrze do mnie
-
To daj znać jak coś dostaniesz. Bo jak na razie to duża posucha foto/video.
-
Przyszedł w końcu czas na wykorzystanie Emu.
Mam do was pytanie czy ktoś przerabiał czujnik położenia wału w GTi
Jak wiadomo jest w aparacie zapłonowym, ale to jest mało dokładne a przy regulowanych kołach każdorazowa regulacja wymaga również korekcji kąta wyprzedzenia zapłonu.Piszcie jak macie jakieś pomysły, bo jak na tą chwile to chyba zrobię nowe koło pasowe z uzębieniem dla czujnika, ale co znów za tym idzie muszę przerobić podłużnice bo nie ma miejsca. 2 opcja aby zrezygnować z pompy wspomagania i zrobić wspomaganie elektryczno hydrauliczne (saxo, 106)
Poradźcie coś