Subaru Justy GTI - Budowa mojej pierwszej rajdówki
-
Głowica jest świeżo
po obróbce, nowe pierścienie, panewki również nowe wymiary na czopach się zgadzają,
zostaje tylko poprawić uszczelnienie bo ktoś to poskładał bardzo niedbale i na
słabej jakości uszczelnieniu.Czyli jednak dobrze zainwestowane pieniądze.
-
Czyli jednak dobrze
zainwestowane pieniądze.bardzo dobrze gratulacje Andrzej
P.s: wałki pomierzyliście co to za ustrojstwo tam siedzi ? bo tego zapomniałem spytać -
Jak obiecałem wrzucam fotki:
Jak pisałem wcześniej nic poza ukręconym wałkiem się nie stało.
Tylko co było przyczyną ukręcenia wałka
Teraz trafi na rehabilitację i transplantację paru organów
Co do świeżo kupionego silnika to udało się kupić fajny egzemplarz, sprzedający nie kłamał kupił go jako świeżo wyremontowany i nie odpalał go jeszcze.
-
Co do świeżo
kupionego silnika to udało się kupić fajny egzemplarz, sprzedający nie kłamał kupił
go jako świeżo wyremontowany i nie odpalał go jeszcze.porownujac do seryjnego to ta glowka całkiem sporo scięta
ale na tym forum byly juz bardziej masakrowane czapy
-
porownujac do
seryjnego to ta glowka całkiem sporo scięta
ale na tym forum
byly juz bardziej masakrowane czapyE tam tylko troszeczkę.
Wałki niestety seria pełne.
Tak nawiasem chętnie kupię sportowe wałki do tego silnika używki oczywiście, bo do tego co będę budował planuję wrzucić CatCams. -
E tam tylko
troszeczkę.trochę, trochę ciekawe jak to będzie jeździć - były już testy dziś ?
Wałki niestety
seria pełne.szkoda
Tak nawiasem
chętnie kupię sportowe wałki do tego silnika używki oczywiście, bo do tego co będę
budował planuję wrzucić CatCams.Zobacz ofertę Pipercams - taniej wychodzą, a jakość też bardzo dobra.
-
Silniczek wczoraj odpalony.
Trochę regulacji i myślę że coś wykrzesamy z niego.
Zostaje poskładać resztę, wymienić wiskozę i pierwsze testy co silniczek potrafi. -
Silniczek wczoraj
odpalony.
Trochę regulacji i
myślę że coś wykrzesamy z niego.
Zostaje poskładać
resztę, wymienić wiskozę i pierwsze testy co silniczek potrafi.piszesz tak jak zakup by Cię rozczarował w pewnym momencie
Po tych zdjęciach "główki" to już wiem czemu tam są te kółka -
piszesz tak jak
zakup by Cię rozczarował w pewnym momencie
Po tych zdjęciach
"główki" to już wiem czemu tam są te kółkaŻe trzeba regulować, żeby się tłoki z zaworami nie spotkały?
-
jeździsz już ?
-
Pewnie, już 1 zawody zaliczone.
Silnik bardzo żwawy dużo lepiej zachowuje się w dolnej partii obrotów niż poprzedni.
Teraz mi po głowie chodzi komputerek ECU Master Stand Alone z sondą szerokopasmową.
Komputerek
Może ktoś już montował taki komputerek do świstaka?? -
Atakuj Colina ... własnie robi przejsciówke do EMU.
-
Atakuj Colina ...
własnie robi przejsciówke do EMU.To może Colin się wypowie w temacie co tam z komputerkiem wyprawia i jakie efekty z tego wychodzą, bo skrzynkę PW ma zapełnioną.
Szukam info czy ktoś już jeździł na takim ECU bo 2,5tys to nie mała sumka, ale korci mnie strasznie -
Może jakby pokombinować to coś od hundy by podeszło, ale pewności to nie mam.
-
To może Colin się
wypowie w temacie co tam z komputerkiem wyprawia i jakie efekty z tego wychodzą, bo
skrzynkę PW ma zapełnioną.
Szukam info czy
ktoś już jeździł na takim ECU bo 2,5tys to nie mała sumka, ale korci mnie strasznieKomp kompem, pytanie czy masz kogoś kto Ci to wystroi tak by miało ręce i nogi.
A Det 2 lub 3 Ci nie wystarczy? -
A co konkretnie można ustawić podłączając DET2 do kompa Gti?
-
Powiedz co konkretnie potrzebujesz?
Jakie mody, jakie fanty, do czego auto. -
2,5k to moze nie starczyc na same czesci. Musisz kupic:
1. Komputer - chyba 2k
2. Wiazke - chyba 300 w Ecumaster (i tak trzeba przy niej robic) a jak chcesz cos lepszego to na kable i tak wydac ze 200 jak nic
3. Czujnik na wal/walek - tak ze 150-400, chyba ze zalozyc aparat z 8v
4. Cewki - 100 lub wiecej, chyba ze masz aparat z 8v to mozna sie obejsc
5. Sonda szerokopasmowa - chyba 300, mozna sie jakos obejsc jak nie zalezy na spalaniu i dobrze ustawione wszystko
6. Pierdolki - 150Do tego ktos kto to podlaczy i uruchomi - cen nie znam do konca, ale wiem ze mniej wiecej partacze biora od 500 do 3tys za takie cos - dostaniesz mapy z jakiejs hondy i godzine roboty w cenie. Mozna samemu, jak dobrze pomyslec to ciezko taki silnik zepsuc jak seryjny i mozna zdazyc sie nauczyc jak to ustawic czytajac przez tydzien literature roznej masci.
Wiec jak nie masz zapotrzebowania na funkcje takiego komputera to raczej taniej wyjdzie sie trzymac prostszych rozwiazan.
To może Colin się
wypowie w temacie co tam z komputerkiem wyprawia i jakie efekty z tego wychodzą, bo
skrzynkę PW ma zapełnioną.
Szukam info czy
ktoś już jeździł na takim ECU bo 2,5tys to nie mała sumka, ale korci mnie strasznie -
Planuję ten zestaw kupić ECU .
Co do strojenia to mam gdzie i koło 500 za tą przyjemność, ale tak jak pisałeś chcę się zająć tym sam przynajmniej na pierwszy strzał, bo chętnie zajął bym się tym bardziej profesjonalnie w przyszłości, a to będzie bardzo fajna nauka.
Czekam jeszcze do czwartku i zamawiam ale raczej biorę. -
Zestaw ok... raczej niepotrzebny zawór doładowania.. no chyba że myslisz na turbo:)