[moje auto] Suzuki Swift 1.3 mk4 5d - Suzi (cz.2)
-
Dzisiaj kilkugodzinna praca nad dolotem zimnego powietrza - zakończona.
Jedyna moja wątpliwość, to czy powinienem założyć w którymś miejscu dodatkowy filtr w postaci np siatki, żeby przypadkiem jakieś kamyki się nie dostawały przez tą rurę do komory silnika - pomimo tego, że rura jest powyginana i w jednym miejscu nawet pionowa do ziemi.Postęp pracy:
Nie zrobiłem ostatniej fotki z zamontowaną zaślepką, ale wszystko ładnie się zgrywa, pora na testy
-
Efekt pracy jest taki, że po dużych katach nic się nie obsunęło, nic urwało, a lewa strona komory silnika jest chłodna, kiedy ze środkowej i prawej części bucha ciepłem
Tak na szybko chciałem coś nagrać, ale w nocy zrobię powtórkę, dzień nie służy od takich wygłupów
https://www.youtube.com/watch?v=a6oQYkjW9BE
Opony 13' 200 i więcej następnym razem, bo czuje, że chce dalej iść -
Cokolwiek jest na tych fotkach to gratuluję
Masz najdłużej ładujące się foty na forum, więc ostatnio nie oglądam -
Przy tych oponach co masz przekłamanie na prędkościomierzu, to ok 7,7% względem seryjnego rozmiaru kół - spoooro więc zawyża Ci prędkościomierz.
GPS będzie tu odpowiedzią ile faktycznie pójdzie -
Cokolwiek jest na
tych fotkach to gratuluję
Masz najdłużej
ładujące się foty na forum, więc ostatnio nie oglądamTo musze zmienić hosta ; d
Przy tych oponach
co masz przekłamanie na prędkościomierzu, to ok 7,7% względem seryjnego rozmiaru kół- spoooro więc zawyża Ci prędkościomierz.
GPS będzie tu
odpowiedzią ile faktycznie pójdzie
Kiedys na to patrzylem, ile jest przeklamanie, ile mniej, ile wiecej, teraz juz na to nie patrzę, bo tak naprawdę każdemu przeklamują i każdemu podobnie, u mnie w tej chwili przeklamanie przy prędkości 140km/h sięga (tylko) 10km/h w górę, także nie jest źle, na felgach 14' jeszcze bez żadnych ulepszeń testowałem vmax i leciał równiutko 195km/h, 210 wg licznika, także teraz powinno być co najmniej tyle samo
- spoooro więc zawyża Ci prędkościomierz.
-
Rafał naprawdę szacun za robotę! Fajnie Ci to wyszło.
-
Kiedys na to
patrzylem, ile jest przeklamanie, ile mniej, ile wiecej, teraz juz na to nie patrzę,
bo tak naprawdę każdemu przeklamują i każdemu podobnie,każdemu przekłamuje to fakt, ale jeżeli sobie zmniejszasz średnicę koła względem serii, to to przekłamanie jest jeszcze większe, a u Ciebie już od seryjnego przekłamania dochodzi kolejne 7,7 % na tych 13 i oponach co masz obecnie
Same prace przy silniku i samochodzie faktycznie miłe dla oka - tylko ta ruda pod zderzakiem gryzie w oczy - w tym temacie też podziałaj
-
Ten przedni pas sobie mam nadzieję jakoś zabezpieczyłeś?
A dolocik fajnie wyszedł
-
Rafał naprawdę
szacun za robotę! Fajnie Ci to wyszło.Dzięki : D
Ten przedni pas
sobie mam nadzieję jakoś zabezpieczyłeś?
A dolocik fajnie
wyszedłNo właśnie temat jeszcze otwarty bo tak naprawdę nie wiem czy zwykłym podkładem wystarczy, czy czymś innym? Zostawiłem gołą rozwierconą blachę, z myślą, że chyba właśnie będę musiał do tego wrócić
każdemu przekłamuje
to fakt, ale jeżeli sobie zmniejszasz średnicę koła względem serii, to to
przekłamanie jest jeszcze większe, a u Ciebie już od seryjnego przekłamania dochodzi
kolejne 7,7 % na tych 13 i oponach co masz obecnieNo to testowane i sprawdzane - 100km/h pokazuje przy 93km/h realnych, czyli standardowe przekłamanie, u mnie ciężko stwierdzić jakie powinny być seryjne, czy taie jak w gti czy takie jak w zwykłym 'GLX'
Same prace przy
silniku i samochodzie faktycznie miłe dla oka - tylko ta ruda pod
zderzakiem gryzie w oczy - w tym temacie też podziałajruda belka, rude wszystko, ale gdzie nie rozwiercałem to blacha była gruba, a rdza, czy też naloty tylko powierzchowne na szczęście, póki co nie chciałbym zagłębiać się dalej w ten temat - gdyby tak wszystko robić na czas, to nic innego bym nie robił
-
Kup Hammerite czarnego w puszce i powinno wystarczyć - reszta zgnije, a to zostanie
-
Hammerite jest mocno przereklamowany, robi skorupę pod którą i tak sobie będzie rdzewieć. Coriną najlepiej to potraktować
-
corina + chlorokauczuk
-
Hammerite jest
mocno przereklamowany, robi skorupę pod którą i tak sobie będzie rdzewieć. Coriną
najlepiej to potraktowaćCorinę jeszcze można dostać? Chyba ostatnia prawdziwa minia
-
No to testowane i
sprawdzane - 100km/h pokazuje przy 93km/h realnych, czyli standardowe przekłamanie,
u mnie ciężko stwierdzić jakie powinny być seryjne, czy taie jak w gti czy takie jak
w zwykłym 'GLX'Moje letnie koła (165/60 R14) przekłamują mniej niż zimowe (155/70 R13) przy porównaniu licznik-GPS. Na letnich przy 100 km/h różnica mieści się w 1 km/h, a na zimowych ok. 2-3 km/h.
-
Bez problemu do dostania jeszcze Ja u siebie w lakierniczym kupuję.
-
Ma ktoś jakiś ciekawy patent jak schłodzić wzmacniacz zamocowany w oparciu kanapy?
Jakieś wiatraki na usb, podstawki pod laptopa... Cokolwiek skutecznego?Często słucham głośno, a wtedy szybko się nagrzewa i automatycznie rozłącza do czasu kiedy nie ostygnie.
-
Ma ktoś jakiś
ciekawy patent jak schłodzić wzmacniacz zamocowany w oparciu kanapy?
Jakieś wiatraki na
usb, podstawki pod laptopa... Cokolwiek skutecznego?
Często słucham
głośno, a wtedy szybko się nagrzewa i automatycznie rozłącza do czasu kiedy nie
ostygnie.nie lepiej kupic lepszy wzmak a ten sprzedac?
-
A zobacz jak tam pasta pod końcówkami mocy, pod radiatorem co się dzieje, wyczyść, wysmaruj porządną pastą, skręć, wygrzej go trochę. Idąc dalej można zaszaleć czyli lepszy radiator, jeżeli nadal będzie źle to wiatrak z 12v i otwory porobić, jak lubisz grzebać.
Jak nie, zmienić wzmaka -
Zamocuj go do oparcia na jakimś dystansie, może tak nie będzie sie grzal
-
Na pierwszy ogień zrealizowałbym pomysł Adama, najmniej inwazyjne i najtańsze, jak nie pomoże to grzebać dalej