[moje auto] Subaru Justy WRC / kit car ;)
-
W niekompletnym i pstrokatym ubraniu auto przeszło pierwsze testy torowe. Mimo nie działającego jeszcze wspomagania prowadzenie bardzo fajne, Silnik sie wyciszył .. przestał dymić... hamulce na razie za mocne z tyłu... przednie musza sie dobrze dotrzeć. Trzeba jeszcze popracować nad biegami(mechanizmem) i testować bo wtedy wychodzi wszystko co bedzie jeszcze trzeba poprawić. Generalnie jestem mega zadowolony... Teoria powolutku zaczyna sie sprawdzać w praktyce:)
-
koła likaona ?
-
koła likaona ?
No tak wyglądają.
-
Teraz już moje
-
W niekompletnym i
pstrokatym ubraniu auto przeszło pierwsze testy torowe. Mimo nie działającego
jeszcze wspomagania prowadzenie bardzo fajne, Silnik sie wyciszył .. przestał
dymić... hamulce na razie za mocne z tyłu... przednie musza sie dobrze dotrzeć.
Trzeba jeszcze popracować nad biegami(mechanizmem) i testować bo wtedy wychodzi
wszystko co bedzie jeszcze trzeba poprawić. Generalnie jestem mega zadowolony...
Teoria powolutku zaczyna sie sprawdzać w praktyce:)Dobra robota Uwijaj się żeby skończyć przed pierwszymi śniegami
-
1 grudnia to ma pojechać na "Adrenaline we włosach" wiec robota wre:)
-
Koła pancerne więc poszły do człowieka który zrobi z nimi odpowiedni użytek, dla mnie były przerostem formy nad treścią i przeprosiłem się z Atiwe, kibicuję i czekam na filmy jak sprawuje się autko.
-
Hubi no nareszcie jakieś fotki, widzę że u ciebie nie ma półśrodków.
Napisz coś o hamulcach, jak układ rozwiązałeś.
Ręczny masz na pompie 0,7 czy 0,625?
Wrzucaj korektor siły hamowania i będziesz miał po problemie za mocnych hamulców tylnych. -
Hubi no nareszcie
jakieś fotki, widzę że u ciebie nie ma półśrodków.
Napisz coś o
hamulcach, jak układ rozwiązałeś.
Ręczny masz na
pompie 0,7 czy 0,625?
Wrzucaj korektor
siły hamowania i będziesz miał po problemie za mocnych hamulców tylnych.wystarczy dac mocniejsze przednie, i chyba po problemie za mocnych tylnych
-
Reczny na razie na pompie 0,7 bo taka była w zestawie.. o,625 juz leży i czeka. Korektor (balancer) mam w pedal boxie ale nie daje już rady muszę pokombinowac z pompami. Jak bedzie problem to faktycznie dodam jeszcze jeden korektor. Z mocniejszym przodem zeby wchodziła felga 13stka moze byc problem. Jezeli zaciski od CRXa z zwrotnicą Justy przyjma alu 13stke to sie zamontuje:) Jak nie zostają tylko drogie rozwiazania. Mam jednak nadzieje że zwyczajnie wszystko sie doreguluje, dotrze i wystarczy to co jest.
-
jak nie przyjmna to moge ci pogonic moje dystanse 2x 25mm 2x 35mm
-
Będę miał na uwadze:)
-
Dawcy musi się wypowiedzieć, on na pewno wie jak wsadzić 13 do justy/GTi
-
Dawcy musi się
wypowiedzieć, on na pewno wie jak wsadzić 13 do justy/GTizadna tajemnica. niektore alufelgi 13 wchodza bez problemu, a do niektorych trzeba zastosowac dystans , 1cm przewaznie starcza
-
panowie czy ktoś widział czytał opinie jak to działa w swifcie ?
http://www.pt2w.com/srd/index.php?main_page=product_info&cPath=11&products_id=143
-
panowie czy ktoś
widział czytał opinie jak to działa w swifcie ?
http://www.pt2w.com/srd/index.php?main_page=product_info&cPath=11&products_id=143w sumie to nie widze jakiejs mega przewagi na crx zaciskami, oprocz kosztow i lansu;).
no chyba ze tam jest wiecej niz 1 tloczek, to moze ale czy warto? -
jest 4 tłoczki i obliczajać pole powierzchni to mega wieksza siła
-
siła crx zacisku jest chyba spoko, hamowalem na oponie 235 ze 160 problemu nie bylo,
jest tylko zjawisko puchniecia po paru takich mocniejszych hamowaniach, ale sprawe
rozwiazujesz klockiem , ja akurat zamiennie uzywalem ferrodo ds2500 i ds3000.
ds3000 jest spoko, ale jak sie rozgrzeje -
to bedzie pierwsze co sprawdze to zacisk od CRXa..tylko u mnie brak serwa:)
Chyba juz pytałem.. ale z jakiego rocznika i silnika te zaciski sa? -
to bedzie pierwsze
co sprawdze to zacisk od CRXa..tylko u mnie brak serwa:)
Chyba juz
pytałem.. ale z jakiego rocznika i silnika te zaciski sa?Tez nie miałem serwa
Crx ed9 z tego co pamietam