[moje auto] "Rajdowy" Suzuki Swift 4WD GTI
-
ale rzeźba z mcphersonem
-
-
takie sobie tam szorowanie na jedynce
-
Ok 144 ps , wykres wieczorem
tikus walczy jak bomowiec -
powiem tak , but nieziemski!
zazdroszczę swietnej jednostki napędowej , jak widać nie ma zamiaru się tak łatwo poddać
-
-
25 Kryterium Kamionki - 1 miejsce klasa 3
-
25 Kryterium
Kamionki - 1 miejsce klasa 3Gratulacje
-
AB CUP OLESNICA 1 miejsce klasa S1400
-
Nie łatwiej Wam opisywać "szykana OD prawej/lewej" ? Wtedy wiadome jest od której strony atakować przeszkodę i jak ustawić auto. Krócej też, wydaje mi się, trwa czas od otrzymania opisu do jego wykonania przez kierowcę.
Nie wiem czy ktoś inny też ale ja odniosłem wrażenie że nie do końca jasne są dla kierowcy polecenia pilota. Też trochę imprez zaliczyłem na prawym fotelu i wiem że w trakcie OSu nie ma czasu na niejasności -
Nie łatwiej Wam
opisywać "szykana OD prawej/lewej" ? Wtedy wiadome jest od której strony atakować
przeszkodę i jak ustawić auto. Krócej też, wydaje mi się, trwa czas od otrzymania
opisu do jego wykonania przez kierowcę.generalnie takie zalozenie jest , a potem wychodzi to co widac
-
A tak poza tematem, nie masz może wymiarów silentblocków z dyfra tylnego? Chodzi mi o ten centralny w korpusie mechanizmu różnicowego. Kupiłeś gotowy czy dorabiałeś? Bo widzę, że też masz wymieniony na inszy.
-
A tak poza tematem,
nie masz może wymiarów silentblocków z dyfra tylnego? Chodzi mi o ten centralny w
korpusie mechanizmu różnicowego. Kupiłeś gotowy czy dorabiałeś? Bo widzę, że też
masz wymieniony na inszy.dorabialem w firmie http://www.drm4x4.neostrada.pl/
wymiarow nie pamietam, pare lat juz minelo -
taki maly zrzucik z
ecumasterowej hamowni jak to u mnie wyglada
seria z wydechem (4
w 1 + 2cale z hakiem rura i strumiennica bez tlumikow):
po zmianach : to co
sie potwierdza to lekki "kop" po wyzej 5500
Coś niutów nie przybyło od serii, seryjnie gti ma swężenie przed tłumikiem środkowym, najprawdopodobniej utrzymanie ciśnienia pdonośi NM, ktoś to sprawdzał?
Wiem że w coltach jak nie dałeś zwężki to potrafił spaść o 20NM... W silnikach nissana SR20DE znów szło do góry na przelocie...Jak możesz wrzuć opis co przerabiałeś w swjej jednostce
Opony na wasfalt jakie używasz?
-
Coś niutów nie
przybyło od serii, seryjnie gti ma swężenie przed tłumikiem środkowym,
najprawdopodobniej utrzymanie ciśnienia pdonośi NM, ktoś to sprawdzał?
Wiem że w coltach
jak nie dałeś zwężki to potrafił spaść o 20NM... W silnikach nissana SR20DE znów
szło do góry na przelocie...patrz tu http://zlosniki.pl/ubbthreads.php?ubb=showthreaded&Number=1042643 wykres na silniku, te z ecumastera to na kolach i metoda porownawcza a nie co do wartosci
opony te co kazdy, toyo r888 a jak mozna sliki to wyscigowy michelin
-
Kryterium Kamionki 02-09-2012 - 1 miejsce klasa3
Bariera 3.50 złamana. -
A co tam w rowie leży
-
A co tam w rowie
leżyA to zależy gdzie: leżał Crx, dwa Subaru, Bmw, Kadet - niezły odsiew był
-
Fajnie chodzi, robiles cos ze skrzynia? Bo przy odcince na 9k rpm to uzywasz chyba tylko dwoch biegow i od swieta trojki
-
Fajnie chodzi,
robiles cos ze skrzynia? Bo przy odcince na 9k rpm to uzywasz chyba tylko dwoch
biegow i od swieta trojkina kamionkach to 2 i 3. Czworke na dlugiej prostej.