[moje auto] Suzuki Swift GLX 1.3 mk4 5d - Suzi
-
Nie wiem czemu, ale
mi to po prawej wygląda tak jak masz teraz...Bo ja takie mam tzn wybielilem je, ale mala roznica bo zobacz zdjecie z pierwsego posta, ten kolorek jest szary prawie bialy ( jasny)
-
Bo ja takie mam tzn
wybielilem jeNo i o to właśnie chodzi. Wybielone nie równa się białe!
-
No a to powinno Ci
uzmysłowić, że jednak jest, bo na czarnym raczej nie widać każdej kropeczki ani
syfka, czarne kółko przelecisz gąbką dookoła spłuczesz i jest git, z białym raczej
tak nie madokładnie, no ale wiesz kolega BPX jeździ na białych felgach już tyle lat i ma sprawdzone środki
-
dokładnie, no ale
wiesz kolega BPX jeździ na białych felgach już tyle lat i ma sprawdzone środkiJeśli uważacie, że czarnych w ogóle nie trzeba szorować, żeby były czyste to powodzenia...
-
chodzi o to ze na czarnym nie widac tak brudu jak na bialym czy innym jasnym kolorze:D
-
czytaj ze zrozumieniem
-
chodzi o to ze na
czarnym nie widac tak brudu jak na bialym czy innym jasnym kolorze:DBrudu może i nie, ale na czarnym kurz widać prawie od razu po myciu; na białym nie.
Jak porysujesz białą felgę to tak nie widać jak na czarnym.
Ale widzę, że Wy macie Swoją filozofię, więc się nie kłócę... -
Brudu może i nie,
ale na czarnym kurz widać prawie od razu po myciu; na białym nie.czarny mat ... znasz taki kolor czy nie ? znajdź mi na matowym czarnym kolorze brud z odległości 1m ... a potem to samo auto z białą felgą ta sama odległość, gwarantuje Ci, że na białym będzie widać, na macie może z 30 cm zobaczysz coś ...
Jak porysujesz
białą felgę to tak nie widać jak na czarnym.głupoty piszesz po raz kolejny ...
Ale widzę, że Wy
macie Swoją filozofię, więc się nie kłócę...nie mamy, ja mam białe felgi na co-dzień i wiem czym to pachnie ... to samo Erde ...
-
Piszę z lekkim opóźnieniem(bo się nie przypomnieliście!) w sprawie spinek i ich nr katalogowego w Polcarze.
Nr katalogowy: C10120
-
Brudu może i nie,
ale na czarnym kurz widać prawie od razu po myciu; na białym nie.
Jak porysujesz
białą felgę to tak nie widać jak na czarnym.
Ale widzę, że Wy
macie Swoją filozofię, więc się nie kłócę...Faktycznie nie widać kurzu na białej feldze nic a nic, swoją drogą doprowadź białą felgę z takiego stanu jak na pierwszym foto do takiego jak na drugim, wtedy porozmawiamy. Siedziałem nad nią z 5 minut i jak widać idealnie i tak nie jest, a to jest tylko stal, a teraz wymyj alusa z różnymi zakamarkami pomiędzy "ramionami" felgi. A jeśli to Ci nie wystarczy to jutro po powrocie z pracy Ci cyknę foto jak to nie widać kurzu na białej feldze
-
hehe o biale trzeba dbac to tak jak z bialymi koszulami
-
nie wiem czy ktoś moje zdjęcia widział ale mam białe z dużą ilością zakamarków także umycie tego to jest jakaś masakra i brud widać
-
hehe o biale trzeba
dbac to tak jak z bialymi koszulamiMoja panna mówi, że nie chce białych spodni bo szybko się brudzą, ale felgi? Dla mnie nie ma nawet takiego kryterium, jak dbać o auto, to w całości i tyle ile tego wymaga.
-
Z serdecznymi pozdrowieniami ode mnie przekaż jej, że spodnie trzeba prać
-
Mam akumulator firmy 4MAX 35 Ah, jak szybko powinienem go zamienić i na jaki najlepiej?
-
Mam akumulator
firmy 4MAX 35 Ah, jak szybko powinienem go zamienić i na jaki najlepiej?A coś mu dolega, że chcesz go zmieniać???
-
A coś mu dolega, że
chcesz go zmieniać???tak, wydaje mi się, że jest mały, poza tym w ostatnią zimę przy mrozie
-
tak, wydaje mi się,
że jest mały, poza tym w ostatnią zimę przy mrozieTo, że jest mały to nie jest jeszcze powód do tego, że jest zepsuty...
Ja bym jeździł na razie na tym co jest(skoro działa i auto normalnie odpala to po co kupować nowy), a ew. przed zimą zaczął się rozglądać za większym. -
tak, wydaje mi się,
że jest mały, poza tym w ostatnią zimę przy mrozieCzyli?
Mój palił przy mrozach ponad 20 stopni mrozu. Jak tylko kluczyk powąchał -
Czyli?
Mój palił przy
mrozach ponad 20 stopni mrozu. Jak tylko kluczyk powąchałno właśnie też bym tak chciał ; |