SS GTI from Rocco Garage
-
Niemcy nie znaja pojecia roku produkcji tylko rok 1 rejstracji, stad pewnie wyprodukowany w 95, a kupiony i zarejstrowany w `96
No troche mu sie pordzewialo, ciekawe jak od spodu Moze byc gorszy widok
-
Niemcy nie znaja
pojecia roku produkcji tylko rok 1 rejstracji, stad pewnie wyprodukowany w 95, a
kupiony i zarejstrowany w `96U mnie podobnie - w dokumentach 1991 a według VINu 1990
-
Z rudą tragedii nie ma jak na SS oczywiście.
Wszystkie mocowania wahaczy są całe:)
Najwazniejsze jest to że swift jest w 100% orginalny i ma pierwszy lakier.
SS nie jest od faszystów tylko ze Szwajcarii nawet ma ksiązke serwisową do 2007r -
Z rudą tragedii nie
ma jak na SS oczywiście.
Wszystkie mocowania
wahaczy są całe:)
Najwazniejsze jest
to że swift jest w 100% orginalny i ma pierwszy lakier.
SS nie jest od
faszystów tylko ze Szwajcarii nawet ma ksiązke serwisową do 2007r
no fakt ruda w normie, prawie że nadkole tylko nie ciekawie wygląda od środka. A jak tam progi? -
lewe nadkole było prowizorycznie wyklepane przez poprzedniego właściciela bo wpadł w zaspę, dlatego wygląda jakby miało sie zaraz rozpaść.
Progi są w miarę całe:)
Musze dokończyć swoje rajdowe 126p i zabieram się z SS:D
Garaż jest , migomat jest ,wiec wielkiego problemu nie ma -
no fakt ruda w
normie, prawie że nadkole tylko nie ciekawie wygląda od środka. A jak tam progi?W tym miejscu nadkola to standard tam są jakieś fabryczne zgrzewy i po obu stronach tak samo rdzewieje nie wiadomo od czego, od zewnątrz przykryte barankiem to nic nie widać a śrubokręt można wsadzić
Progi zawsze są w najgorszym stanie jeśli podłogę trzeba łatać to progi tym bardziej
-
Progi zawsze są w
najgorszym stanie jeśli podłogę trzeba łatać to progi tym bardziejDokladnie Progi leca pierwsze
-
kupując SS wiedzialem na co zwrócić uwagę:D
blacharsko nie jest aż tak źle, widziałem gorsze szroty hehehe
Jak bede robił blacharke postaram się robić foty na bieżąco -
no to za jakiś miesiąc robimy blacharkę :]
a tymczasem wrzucę twarzoksiążkową stronke garażu :] gdzie bedzie fotorelacja z napraw nie tylko SS bo i innych padak hehehttp://www.facebook.com/pages/Rocco-Garage/262269690487085
fotka SS
-
gdzie taką gałkę dostanę?
-
takich rzeczy nie da się kupić trzeba zrobić:)
-
na allegro są jakieś chromowane szity, a ta jest świetna
-
takich rzeczy nie
da się kupić trzeba zrobić:)Naba do kierownicy też chyba domowej roboty ze standardowej kierownicy?
-
bingo:]
-
bingo:]
Przy dzwonie chyba się ta naba nie zegnie na takich śrubach
Ale dzwon w swifcie to i tak na ogół kaplica
Ale klakson widzę, że jest nawet podłączony, brakuje tylko tej harmonijki na nabę
Dałbyś foto tej kierownicy od frontu
-
spox ta naba jeszcze nie skończona :] ale mam skończoną w hondzie :] wezmę dziś aparat i porobie fotosy
-
-
naba + kiera :]
Wszystko fajnie tylko, że taka naba to raczej niebezpieczna jest a śrubki się uwielbiają luzować i odkręcać... Przerabiałem już coś takiego jak chciałem dystans w ten sposób zwiększyć. I jednak wolałbym nie zostać z luźną kierownicą w łapkach, w zakręcie Zainwestuuj w normalną nabę Ps. te kierownice się gną jak plastelina
Polecam filmik z podobną
http://www.youtube.com/watch?v=SMxB4RpCDzA -
fajny filmik ale ta kiera jest inna
w swifcie który nie ma wspomagania kiera daje rade , naba tez, nic się nie odkręca ,nic się nie gnie... a SS nie oszczędzam :]
w 126p również mam taką kiere,nabe i szczerze to prędzej pognie się blacha do której mocowana jest kolumna kierownicy ... -
fajny filmik ale
Wiem, wiem... Na filmiku jest inna. Ale kolega miał dokładnie taką jak Ty I też tak mówił Do pierwszej stłuczki - nic wielkiego, lekko pęknięty zderzak. A on po prostu ją trzymał w rękach - nawet jej nie uderzył Efekt na zdjęciu niżej