[moje auto] Swift GL 1.0 Mk IV '98r. by BPX33
-
a ja to jeszcze w garażu mam od kolektora z katem ten fragment... ale i tak widac ze byl juz spawany kat chyba na nowy
-
a ja to jeszcze w
garażu mam od kolektora z katem ten fragment... ale i tak widac ze byl juz
spawany kat chyba na nowyNo to możesz jeszcze trochę potrzymać...
Zobaczymy czy tłumikarz powie, że jest sens spawać czy lepiej wymieniać. -
Też mam ten kawałek, nawet foty mogę pierdyknąć bo chyba nie wywaliłem, kat wycięty, została tylko puszka z rurą przelotem power panie a spawanie 50-80 zl najczęsciej.
-
Też mam ten
kawałek, nawet foty mogę pierdyknąć bo chyba nie wywaliłem, kat wycięty, została
tylko puszka z rurą przelotem power panie a spawanie 50-80 zl najczęsciej.Jutro się wybieram do majstra to zobaczymy co powie...
-
Jutro się wybieram
do majstra to zobaczymy co powie...Paaanie nowy katalizator tysiąc złotych, a jeszcze tam mi coś nie pasuje!
-
Paaanie nowy
katalizator tysiąc złotych, a jeszcze tam mi coś nie pasuje!Coś chyba problemy z czytaniem się ujawniają...
Jadę do niego, żeby mi powiedział czy lepiej spawać to co się urwało(rura wydechowa za kolektorem wydechowym) czy lepiej wymienić ten kawałek. Już likaon i none7 zaoferowali, że mają potrzebny mi kawałek rury... -
Paaanie nowy
katalizator tysiąc złotych, a jeszcze tam mi coś nie pasuje!katalizator uniwersalny da sie zanabyc za 300pln
-
katalizator
uniwersalny da sie zanabyc za 300plnAle mi niepotrzebny żaden katalizator... Co wyście się tak z nim uparli.
-
http://allegro.pl/suzuki-swift-rura-kol-tlumik-katalizator-i2518440319.html
szukaj czegoś takiego i nie ma sensu prawdopodobnie w spawanie. albo wymieniasz rurkę od kolektora do kata lub cały taki element jaki podalem wyżej. Jeżeli się uwaliło (pękło) to pewnie tak cienka rura tam już była ze spawanie to tylko chwilowe rozwiązanie.Kat i tak już pewnie tylko przeszkadza w starym aucie. takie moje zdanie.
-
Urwało się tuż za tym górnym mocowaniem.
Za chwilę jadę do tego tłumikarza to zobaczymy co powie, bo generalnie ogarnia temat... -
Jeżeli się uwaliło (pękło) to
pewnie tak cienka rura tam już była ze spawanie to tylko chwilowe rozwiązanie.No i właśnie tak powiedział. Lepiej wymienić na nowe.
-
o, wymienić na nówkę i będzie good nie ma co się bawić w używki
-
No to byłem dziś w tym serwisie co mi montowali sprzęgło.
Okazało się, że Ci co obstawiali sprzęgło mieli rację! Podobno się skończyło...
Przejechałem na nim ok. 21 tys. km i ma 1 rok i 5 miesięcy, więc raczej jest wadliwe. Raczej takiego talentu do psucia sprzęgieł nie mam co by je w takim czasie załatwić...
Zresztą stare(prawdopodobnie od nowości w Suzku) wytrzymało 157 tys. km(i jak kupowałem auto to już podobno się kończyło ) z czego moje kilometry na nim zrobione to ok. 25 tys. km. -
jakie miałeś to stare sprzęgło, Valeo ?
-
Tak dokładnie.
-
czytałem gdzieś ostatnio ze 3 na 5 kompletów Valeo zdarza sie wadliwych
weź sobie Aisin teraz kup.
-
czytałem gdzieś
ostatnio ze 3 na 5 kompletów Valeo zdarza sie wadliwychNo i właśnie mój był najprawdopodobniej ten wadliwy...
weź sobie Aisin
teraz kup.Za drogi. Będzie JAKOPARTS.
-
A potem znowu płacz że "jak ja wrócę do domu" Aisina 2 lata w GTi już mam i spokój
-
Aisin kosztuje niecałe 3 stówy (280zł) to ile ten jakoparts ?
nie wiadomo co tam beda za graty bo to tylko pakowacz jest nie producent.za parę tysięcy znów będziesz zrzucał skrzynie?
lepiej dołożyć te 50 czy tam ile zł niż za chwile robić to samo i płacić 2 razy ? -
A potem znowu płacz
że "jak ja wrócę do domu" Aisina 2 lata w GTi już mam i spokójNie mam pieniędzy na AISIN'a... Jak pytałem to krzyknęli sobie 550 zł...