[moje auto] Suzuki Swift GTi mk2 1990r dedykowany by MKV
-
a reszta kwasiak ?
Nie - reszta zwykła stal
to ile za takie cudo komorowe ? ciekawe też ile chcą za środkowy komorowy i czy
na tyle dużo daje co końcowy.To "cudo komorowe" kosztowało mnie dokładnie 454zł
Jak będzie założony przy pierwszej okazji oczywiście nagram film jak to brzmi to może ktoś się skusi i też zamówi u niego -
W sumie to ja mam cały wydech do roboty, końcowy bardzo mi się podoba ale troszkę przykro mi będzie wyjmować moją malutką piękną chromowana końcówkę chyba że zrobią mi końcowy pod tą końcóweczkę
-
na allegro mozna kupić taniej
http://allegro.pl/tlumik-koncowy-suzuki-swift-gti-stal-kwas-i1970011253.html -
A liczysz z przesyłką czy bez ?:P
-
na allegro mozna kupić taniej
http://allegro.pl/tlumik-koncowy-suzuki-swift-gti-stal-kwas-i1970011253.htmlNo proszę już zrobił ofertę do GTi - na zdjęciu jest dokładnie mój egzemplarz
A po zamontowaniu brzmi on tak:
-
na wolnych cicho jak makiem zasiał, pewnie nie zmierzyłeś ile dB wypluwa jak wkręcisz?
Dobra zasłona z pary -
Swietny dzwiek!
-
fajny bo cichy
-
fajny bo cichy
Podczas jazdy słychać tylko silnik
-
Podczas jazdy
słychać tylko silnikA jak dupohamownia ? Czuć, że go przymuliło coś ?
-
Ten tłumik miał odmulić
-
A jak dupohamownia
? Czuć, że go przymuliło coś ?Wiesz, różnicy wielkiej nie ma - może minimalna ale to może być efekt placebo - chociaż tutaj jest ciszej a nie głośniej. Różnica jest taka, że Supersprint był nieco głośniejszy o mniejszej średnicy ale na 99% przelotowy - ten ma większa średnicą ale jest komorowy.
Co to naprawde dało okaże się dopiero podczas podłączenia do Ecumastera i ponownych testach oraz z dalszym strojeniem. -
Daj więcej zdjęć jak jest zamontowany - na opaskach?
Założyłeś cichy tłumik - starzejesz się
-
Daj więcej zdjęć
jak jest zamontowany - na opaskach?Ma dospawane uchwyty - przy okazji zrobię zdjęcia bo mam tylko podczas montażu jak był jeszcze na podpórkach do spawania.
Założyłeś cichy tłumik - starzejesz się
Raczej staram się być skromniejszy oraz dbam aby ukochanej w podróży było wygodniej spać na prawym siedzeniu - dodatkowo w bagażniku ma na stałe swój koc i poduszkę na długie trasy
Tak poza tym fajnie nawet tak stać w takiej ciszy a jak się mocniej gaz wciśnie to słychać nagle ryk spod maski :]
-
Masz jakąś dziwną tą ukochaną. Ja przez ostatnie pół roku jeżdżę dwuletnim avensisem w dieslu (przypadkiem wyszło) i to pierwsze auto, w którym moja Aga nie może spać podczas jazdy. W MG ZR160, w Swifcie GTi, a nawet w rajdówce spała bez problemu. Jak jest cicho to nie potrafi
-
tu pewnie nie chodzi o głośność a o komfort jazdy musi trząść, skrzypieć, bujać żeby usnęła
-
Z bujaniem to bym nie przesadzal, ostatnio plynalem w nocy w te sztromy co byly w tv, ciezko zasnac
-
Z bujaniem to bym
nie przesadzal, ostatnio plynalem w nocy w te sztromy co byly w tv, ciezko zasnacżygoletto nie było
-
Masz jakąś dziwną
tą ukochaną. Ja przez ostatnie pół roku jeżdżę dwuletnim avensisem w dieslu
(przypadkiem wyszło) i to pierwsze auto, w którym moja Aga nie może spać podczas
jazdy. W MG ZR160, w Swifcie GTi, a nawet w rajdówce spała bez problemu. Jak jest
cicho to nie potrafiNo Avensisem dieslem akurat bardzo lubi jeździć bo mam taki służbowy - w Swifcie też śpi ale jak czasami muszę ostrzej zredukować do wyprzedzania to sie potrafi obudzić. Teraz jest cichszy wydech ale silnik na tych wałkach jest głośniejszy więc nie ma luksusu
-
tu pewnie nie chodzi o głośność a o komfort jazdy musi trząść, skrzypieć, bujać żeby usnęła
Jak jest płaska droga typu autostrady czy ekspresówki to i Swift GTi po niej płynie bez skrzypienia i bujania