[moje auto] Suzuki Swift GTi mk2 1990r dedykowany by MKV
-
Ładny wynik. Jak
dojdzie dolot z przepustnicą, wałki z kółkami i strojenie na śwince to myślę, że
130KM pęknie Odcinkę by się przydało przesunąć wyżejDamy radę z tą odcinką
-
Damy radę z tą
odcinką -
rzeczywiście
założyłeś nowe szklanki wszystkie czy jakieś używki?Używki ale wszystkie były rozbierane według instrukcji z TeamSwift.NET i jest cisza
-
No podstawa jest
solidna
Tutaj wielkie
podziękowania dla Erde który pomógł mi się zorientować nieco w temacie jakie części
wybrać (pierścienie, panewki, uszczelka itp )
Ja najbardziej
zadowolony tutaj jestem nie tyle z maksymalnej mocy i momentu ale ze średnich
wartości - zwłaszcza z przebiegu momentu obrotowego - naprawdę byłem w szoku jak to
teraz już na dole ciągniezasluga kolektora
-
zasluga kolektora
No coś na pewno daje ten kolektor
A czy czasem 4-1 nie osłabia dołu? A tutaj teraz dół zadziwiająco dobry jest -
No coś na pewno
daje ten kolektor
A czy czasem 4-1
nie osłabia dołu? A tutaj teraz dół zadziwiająco dobry jestbezedury
-
Przebieg momentu niszczy
-
Dziś filmik z przyśpieszenie 0-170
-
Dziś filmik z
przyśpieszenie 0-170ładnie to tak na zimnym
Ok. 8s do 100 - ładnie jak na prawie serię -
ja tam nie widzę zeby byl zimny
-
ładnie to tak na zimnym
Tobie się chyba wskaźniki pomyliły - do momentu kręcenia filmu przejechałem okł 10km
Ok. 8s do 100 - ładnie jak na prawie serię
No i to nie odleżaną bo bagażnik pełen z narzędziami, skrzynią audio i innymi pierdołami
Na letnich oponach myślę, że dużo lepszy start by był bo jak widzisz na filmie na chwile odjąłem gaz przy okł 3000obr bo zerwało przyczepność -
No Panie bardzo ładnie się zbiera
najlepszy jest początek i kręcenie telefonem razem z kierownicą Przykleiłeś go czy jak ? -
No Panie bardzo
ładnie się zbiera
najlepszy jest
początek i kręcenie telefonem razem z kierownicą Przykleiłeś go czy jak ?No kiedyś jak kręciłem to przykleiłem aparat na coś jak 2 linijki + tasma klejąca przy kierownicy a teraz był pewien spontan i technologia montażu wymyślona w 5 sekund - srebrna taśma klejąca "power tape" i bezpośrednio do niej przyklejony telefon - zawieszony na niej w powietrzu ale jak widać dobrze się trzymał
Najpierw tak jak pisałem przejechałem z tym wynalazkiem spokojnie okł 10 km żeby się upewnić, że się dobrze trzyma
-
ja tam nie widzę
zeby byl zimnyminimalnie przed połową wskazówka
Tobie się chyba
wskaźniki pomyliły - do momentu kręcenia filmu przejechałem okł 10kmniet przy okręcaniu widać temp. zdawało mi się, że jest przed połową, ale skoro piszesz, że jechał wcześniej to ok
No i to nie
odleżaną bo bagażnik pełen z narzędziami, skrzynią audio i innymi pierdołamijakieś 30kg max.
Na letnich oponach
myślę, że dużo lepszy start by był bo jak widzisz na filmie na chwile odjąłem gaz
przy okł 3000obr bo zerwało przyczepnośćspoko, letnie kapcie założysz i sprawdzisz ale pewnie do tego czasu jeszcze coś zmienisz znając życie
To kiedy wałki i kółka wkładasz ? -
proste rozwiązania są często najlepsze
no ale co do filmiku to racja na letnich oponkach i bez gratów w bagażniku powinien ładniej startować. Chociaż dobrze, że mało benzyny było, zawsze kilka kilo mniej hehe
aha u Ciebie w mk2 też ta wskazówka od temperatury, tak jakby na rozgrzanym silniku nie dochodzi do środka zegara ? -
bez gratów w bagażniku powinien ładniej
startować.bez przesady, nie waży to jakoś super hiper mega, co by startował aż tak źle
Co innego jak MKV miał by całe wygłuszenie, zabudowę w bagarku, skrzynkę, zapas pełno wymiarowy i do tego Mk III to co innego, Mk II w końcu sam z siebie jest lżejszy niż Mk III.też ta wskazówka od temperatury, tak jakby na rozgrzanym silniku nie dochodzi do
środka zegara ?dlatego właśnie pisałem, że coś chyba niedogrzany był
-
dlatego właśnie
pisałem, że coś chyba niedogrzany byłtzn u Przemasa wskazówka też jakoś tak dziwnie właśnie nie podchodzi do połowy, ale to chyba mk2 tak ma
-
hhe jak nie dochodzi do polowy to puszcza termostat.
-
az sam swoim polecialem zobaczyc jak moj idzie, ale niestety w taka pogode, mimo ze sucho i slonecznie ale temp niska i zimowe opony sprawily ze problem jedynki jest praktycznie nie do przejscia jak chcesz szybciej ruszyc, naszczescie na 2jce nie zerwal laczka jakto ma w zwyczaju powyzej 70km/h.
PS. Wali ostatnia pucha bo troche zly kat zrobilem i tak zbieram sie na poprawe.
Fajnie u Ciebe wyglada ten wykresik, dol elegancki-moment rowny ale qrde szkoda ze pod koniec spada gdzie auto powinno jeszcze mocniej pociagnac. Pewnie duzo tu zdzialał ten kolektor 4-1.
-
Fajnie sie zbieraja oba GTi, az musze swojego nakrecic z ciekawosci